XXL Nutrition

Starx Log: Returning to Greyskull

Bezoekers in dit topic

Ik ben 21, maar na een avond flink feesten en zuipen is het gewoon niet handig om de dag erna (serieus) te gaan trainen :)
Je bedoelt: een dag voor de training is het niet handig serieus te gaan feesten? :D
 
Training van vandaag:

Bench
10x20
5x40
2x60
5x66
5x66
15x66

High Bar Squat
5x20
5x60
3x80
1x100
5x108
5x108
8x108


Conditioning:
EMOM (Every Minute On the Minute) 15 minuten, dus 15 rondes:

10 BW Squats (150 reps)
5 Pushups (75 reps)
3 Burpees (45 reps)

Blij met AMRAP op bench en weer progressie gemaakt op conditioning. Morgen weer chinup ladders.
 
Mooi werk. Hoe staat het met de knie?
 
Beetje korte training, maar nette squats. Conditioning met bonkend hoofd? :D
 
Beetje korte training, maar nette squats. Conditioning met bonkend hoofd? :D

Dit

Dit was een onderhoudje ?

??? Hij was net zo lang/kort als de vorige trainingen en overal weer gewicht erbij. Conditioning was zelfs meer dan gebruikelijk.

Maar goed, de kater is wel weg, hoor. :o
 
Een minuut werken en dan een minuut rust ?
Nope, binnen de minuut je circuit doen. Elke hele minuut begin je opnieuw. Hoe sneller je klaar bent, hoe meer rust je hebt. Anders was ik een half uur bezig! :p
 
Nope, binnen de minuut je circuit doen. Elke hele minuut begin je opnieuw. Hoe sneller je klaar bent, hoe meer rust je hebt. Anders was ik een half uur bezig! :p
Dus je doet het circuit in bv. 40 sec., dan 20 sec. rust en weer verder, je moet het maar willen doen :P
 
:roflol:

Jij mag gewoon de versie met een minuut rust doen, hoor!
:roflol:

Ik ben ook al een tijdje bezig met circuits, in het begin moest ik na elke ronde even rusten maar de laatste tijd gaat het gewoon vlot achtereen :)
De bird dog is wel een lekker herstel momentje altijd :D
 
Okay, maar we zijn van jou toch wel wat meer gewend (meen ik).
 
:roflol:

Ik ben ook al een tijdje bezig met circuits, in het begin moest ik na elke ronde even rusten maar de laatste tijd gaat het gewoon vlot achtereen :)
De bird dog is wel een lekker herstel momentje altijd :D
Niks mis mee om een stukje fitter mee te worden inderdaad. Het hoeft ook niet zo fanatiek als ik het doe.

Okay, maar we zijn van jou toch wel wat meer gewend (meen ik).
Jawel, maar dit doe ik inmiddels alweer een aantal weken. Ik doe 3x per week een training als dit en de andere dagen chins en nog een dag oly lifts.
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Frequency method Chins: Vanmorgen 3 chin up ladders van 1 tot 5 reps (1 ladder is 15 reps), in totaal 45 reps. Vanavond nog conditioning.
 
Conditioning in de avond:

5 rondes achter elkaar zonder pauze:

10 Pushups (50 reps)
15 Kettlebell Swings 40kg (75 reps)
25 Jumping Jacks (125 reps)

Kort maar krachtig.
 
ook nog binnen de tijd? of maakt dat niet uit...wel n beetje op adem komen toch?
 
ook nog binnen de tijd? of maakt dat niet uit...wel n beetje op adem komen toch?
Niet getimed, maar alles letterlijk achter elkaar zonder pauze. De swings waren best pittig, maar zeker te doen.
 
Back
Naar boven