Fitness Seller

Starx Log: Returning to Greyskull (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zo, een weekend lang bij kunnen tanken en verder met de 5x5 weken. OHP maar weer eindigen met 45, omdat die vorige week vrij krakkemikkig gingen. Moet weer langzaam aan gaan opbouwen naar 60 KG.

Main Giant Set:


Inverted Ring Rows

5x8xBW

Strict Press
5x35
5x37,5
5x40
5x42,5
5x45

Band Oblique Twist
5x10 (L+R)


Secondary Giant Set:

One Arm Kettlebell Rows

5x5x40

Z-Press
5x5x35

Band Oblique Twist
5x10 (L+R)


Conditioning/practice:


5 rounds:

Dumbbell Snatches 10x12,5 (L+R)
Mountain Climbers 20x
repeat 4 more times


DB Snatches zijn mooi om te doen, werk je gelijk aan je schouders en aan je conditie. Volgende keer zwaarder.
 
Laatst bewerkt:
60 was ook mijn top en te lang geleden...maar toch easy does it...heel blijven dus...
 
60 was ook mijn top en te lang geleden...maar toch easy does it...heel blijven dus...
Ja, met mijn schouders ben ik heel voorzichtig, doe ook weer veel band shoulderdislocations. Man, ik gebruik mijn banden echt overal voor!
 
enorm belangrijk...wordt vaak onderschat...maar hoort echt in je routine thuis...lekker bezig

Er zijn complete workouts met bands...gezien op YT (barbarian....?)
 
Laatst bewerkt:
enorm belangrijk...wordt vaak onderschat...maar hoort echt in je routine thuis...lekker bezig

Er zijn complete workouts met bands...gezien op YT (barbarian....?)
Thanks Bos, zitten wel wat dingen bij om uit te proberen!
 
de db snatch moest ik even opzoeken
 
Thanks Bos, zitten wel wat dingen bij om uit te proberen!
Beetje onderzoek gedaan naar het nut van bands
Deze hebben toch wel degelijk een bijdrage in je krachtontwikkeling...s kijken of ik daar ook iets mee kan
 
Beetje onderzoek gedaan naar het nut van bands
Deze hebben toch wel degelijk een bijdrage in je krachtontwikkeling...s kijken of ik daar ook iets mee kan
Band face pulls, tricep pushdowns, bicep curls, band good mornings, shoulder dislocations, leg curls, band pull aparts, assistance voor pull ups, compounds met accommodating resistance. Banden zijn erg functioneel en zeker voor een home gym met weinig ruimte!
 
Band face pulls, tricep pushdowns, bicep curls, band good mornings, shoulder dislocations, leg curls, band pull aparts, assistance voor pull ups, compounds met accommodating resistance. Banden zijn erg functioneel en zeker voor een home gym met weinig ruimte!
Je moet toch wel stevige banden hebben voor een grote vent. Veel banden zijn voor revaliderende omaatjes gemaakt .....
 
Je moet toch wel stevige banden hebben voor een grote vent. Veel banden zijn voor revaliderende omaatjes gemaakt .....
Ligt helemaal aan de oefening, het meeste kan je prima met de lichtere banden doen en er meerdere gebruiken om het zwaarder (of lichter bij pullups) te maken.

Power Bands

De groene en de gele gebruik ik eigenlijk het meest. Voor facepulls en goodmornings kan het wel weer wat zwaarder, maar werkt een combo ook prima.
 
Ligt helemaal aan de oefening, het meeste kan je prima met de lichtere banden doen en er meerdere gebruiken om het zwaarder (of lichter bij pullups) te maken.

Power Bands

De groene en de gele gebruik ik eigenlijk het meest. Voor facepulls en goodmornings kan het wel weer wat zwaarder, maar werkt een combo ook prima.
Goeie tip. Ook jouw ervaring dat je die hele zware banden niet eens zo vaak gebruikt, maar vooral groen en geel....
 
Ligt helemaal aan de oefening, het meeste kan je prima met de lichtere banden doen en er meerdere gebruiken om het zwaarder (of lichter bij pullups) te maken.

Power Bands

De groene en de gele gebruik ik eigenlijk het meest. Voor facepulls en goodmornings kan het wel weer wat zwaarder, maar werkt een combo ook prima.

Ik ben vorige week weer begonnen met PU
Een nieuw power-rack in de zaal
Hoppa BW PU met bands als support is ideaal...begin is gemaakt
 
Skwaats vandaag! Alle giant sets weer met 90 seconden rust.

Main Giant Set:

Box Jumps
5x5

Squat
5x60
5x70
5x80
5x85
5x90

Ab Wheel

5x8


Secondary Giant Set:

Tuck Jumps
5x5

Front Squat
5x5x60

Ab Mat Situps

5x8


Assistance Giant Set:

DB Wrist Curls
3x10x8

Good Morning
3x5x40

Hammer Curls
3x20x10


Conditioning:

10 minuten op de speedbike

5 rounds:
90 seconden high tempo/medium resistance
30 seconden sprint/heavy resistance

Klaar!
 
pittige hartslag...met maar 90 sec?
 
Skwaats vandaag! Alle giant sets weer met 90 seconden rust.

Main Giant Set:

Box Jumps
5x5

Squat
5x60
5x70
5x80
5x85
5x90

Ab Wheel

5x8


Secondary Giant Set:

Tuck Jumps
5x5

Front Squat
5x5x60

Ab Mat Situps

5x8


Assistance Giant Set:

DB Wrist Curls
3x10x8

Good Morning
3x5x40

Hammer Curls
3x20x10


Conditioning:

10 minuten op de speedbike

5 rounds:
90 seconden high tempo/medium resistance
30 seconden sprint/heavy resistance

Klaar!
Mooie training weer!

Hoe lang duurt zoiets?
 
ja die giantsets is wel luchthappen denk ik?
Vijf weken geleden nog wel, nu gaat het vrij easy eerlijk gezegd. Ik ben zoveel fitter geworden door de giantsets en de conditioning van de afgelopen tijd.

Mooie training weer!

Hoe lang duurt zoiets?
Thanks! Ben zo rond de anderhalf uur bezig.
 
En een heel gevarieerd programma, als ik dat mag zeggen :)
 
Back
Naar boven