Fitness Seller

Statesman tonijn uit schappen edah. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

de leeuw

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 mrt 2004
Berichten
1.442
Waardering
0
hey,

Ik kwam gisteren tot de schokkende ontdekking dat de tonijn die ik normaal altijd koop (statesman dus) uit de schappen van de edah is verdwenen.

Ben net naar de nettorama geweest, en daar hadden ze m ook niet.
En aangezien andere supermarkten wat verder weg liggen, dacht ik laat ik t even vragen: Waar verkopen ze nog statesman tonijn?

Alvast bedankt voor de moeite!
 
mja is weg.. ik heb nu die andere. Smaakt net zo goed :)
 
Die van princess bedoel je?
 
aldi tonijn is da roxor ;)
 
Maar goed ook dat het weg is. Smerige afgekeurde tonijnpulp. Aldi is OK!
 
Wow nou je het hebt over pulp, ik had eens het goedkoopste merk tonijn genomen bij AH en dat was gewoon pulp joh.. dat ze zoiets uberhaupt verkopen.
 
Ik eet altijd Tonijn met groenten in pikante saus van Princess. Smaakt goed vind ik :)
 
Mars zei:
Wow nou je het hebt over pulp, ik had eens het goedkoopste merk tonijn genomen bij AH en dat was gewoon pulp joh.. dat ze zoiets uberhaupt verkopen.

bedoel je deepblue? die is juist goed, beter dan die droge john west troep!
 
Ik toch liever zo'n moot in blk, dan die 'flakes' das echt pulp inderdaad!
 
Conclusie: de één houdt van pulp, de ander van droge shit. Maar welk merk je ook kiest, qua smaak, inhoud, samenstelling en voedingswaarde komt het allemaal op het zelfde neer.
 
Bedoelen jullie met pulp de sandwich tonijn? Want het is namelijk de bedoeling dat die er pulp eruit ziet, omdat het op de boterham gaat :)
 
Geloof me, iedereen die geniet van tonijn uit een blikje is debiel.. verse vis is heerlijk maar uit een blikje come on dan moet je wel van god los zijn.
 
Genieten?? :eek:
Dat moet je er maar voor over hebben, stelletje bitchen. :D
Je wilt toch breed worden, dan zul je ook die gore droge vershrederde tonijn naar binnen moeten werken.

Geintje, maar er zit naar mijn mening weinig verschil in die blikjes, alleen de prijs.
Ik heb die van Princess, die kost de helft van John west bij de Jumbo.
 
Dikke lul, in die blikjes zit wel degenlijk verschil, hoe duurder hoe beter.
 
Deep blue is heerlijk

Ja, echt hoor, vind het gewoon lekker, eet het zo uit blik.

Stelletje jankerds jullie, allemaal !!

Haha just kidding, heb er ook even aan moeten wennen, maar bijvoorbeeld na een zware training met veel honger is ALLES lekker !! Vreten moet je !!
 
Heerlijk? damn je bent waarschijnlijk niet veel gewend dan waardeer je het ook eerder lollll
 
Ik heb de afgelopen 2 jaar zoveel tonijn gegeten dat ik ze niet meer wegkrijg nu. Alleen van de geur moet ik al kotsen.
 
hey jongens, ga maar naar de kroeg ofzo om over tonijn te lullen, niet in mijn topic :mad:

;)
 
de leeuw zei:
hey jongens, ga maar naar de kroeg ofzo om over tonijn te lullen, niet in mijn topic :mad:

;)
proost :beerbang:



uuhhh, maar dbb is eigenlijk toch gewoon een digitale kroeg? :D
 
Back
Naar boven