MuscleMeat

Stats 18-jarige

Bezoekers in dit topic

NubretFan

Novice
Lid geworden
19 dec 2017
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
65kg
Vetpercentage
8%
Hallo allemaal,

Ik zou graag uw mening willen over mijn stats. Ik train voornamelijk voor massa en niet zo zeer kracht. Verder ben ik nu ongeveer 5 maanden bezig met bodybuilding. Ik eet clean, neem creatine en eiwitshakes, train 6 keer per week een borst-rug-benen split. Hoe ziet u mijn potentie voor een mogelijk Lichtgewicht Bodybuilding wedstrijd?

Omvang gemeten in cm in de ochtend:

Middel: 70
Borst( Onder oksels): 97
Schouders: 119
Armen: 36
Heupen: 89
Bovenbenen: 51

Gewicht ( In ochtend na toilet): 64 KG
Vetpercentage (meerdere keren gemeten in de afgelopen maanden): 8%
Lengte: 178
 
Hallo allemaal,

Ik zou graag uw mening willen over mijn stats. Ik train voornamelijk voor massa en niet zo zeer kracht. Verder ben ik nu ongeveer 5 maanden bezig met bodybuilding. Ik eet clean, neem creatine en eiwitshakes, train 6 keer per week een borst-rug-benen split. Hoe ziet u mijn potentie voor een mogelijk Lichtgewicht Bodybuilding wedstrijd?

Omvang gemeten in cm in de ochtend:

Middel: 70
Borst( Onder oksels): 97
Schouders: 119
Armen: 36
Heupen: 89
Bovenbenen: 51

Gewicht ( In ochtend na toilet): 64 KG
Vetpercentage (meerdere keren gemeten in de afgelopen maanden): 8%
Lengte: 178

Bij bodybuilding is het esthetische enorm van belang. Stats alleen zeggen dus niet veel, een foto zal meer zeggen over je potentie als BB'er.
 
Stel die vraag nog eens na een paar jaar trainen.
 
Stel die vraag nog eens na een paar jaar trainen.

Mijn aspiraties liggen bij Lichtgewicht Bodybuilding, deze klasse is voor personen onder de 70 KG. Aangezien mijn gewicht, en het feit dat mijn newbie-gains nog voor mij klaar staan, leek het mij aannemelijk om deze vraag te stellen.
 
Mijn aspiraties liggen bij Lichtgewicht Bodybuilding, deze klasse is voor personen onder de 70 KG. Aangezien mijn gewicht, en het feit dat mijn newbie-gains nog voor mij klaar staan, leek het mij aannemelijk om deze vraag te stellen.
op uw lengte onder de 70 kg,gaat volgens mij niet veel spiermassa opzitten dan.
 
Probeer eerst eens naar de 80kilo lichaams gewicht, Genoeg eten maar niet teveel, info op doen en na c.a 2 jaar kijken of je nog steeds dit doel in ogen hebt.


Een doel is altijd leuk om tehebben, maar beste kan je nu focessen op de basics

P.s niet te streng voor je zelf zijn, boven je onderhoud eten en gewoon genieten.

laag gewicht is kcal meer belangerijk dan 1 of 2 eiwit shakes die voor 5% zorgen
 
Post een een foto, cijfertjes zeggen niet veel
 
Back
Naar boven