XXL Nutrition

Stats, een beetje goed bezig? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Aint

Novice
Lid geworden
29 apr 2015
Berichten
27
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
80kg
Vetpercentage
13%
Hallo,
Ik ben 15 jaar en train nu zon 3 maanden, ik ben van 65 kg naar 80 gegaan. Uiteraard niet allemaal spier, maar m'n vetpercentage is nog steeds gezond.

Overige stats:
Bovenbenen: 55cm
Bovenarmen: 36cm
Buikspieren: 6-pack
Lengte: kijk links!

Dit zijn inderdaad lang niet alle stats, maar ik wilde weten of ik een beetje redelijk bezig ben op die lichaamsdelen, m'n rug chest en schouders zijn goed ontwikkeld (vooral chest en rug) vandaar dat ik daar niks over vraag. Over m'n armen en benen was ik niet zeker, vandaar dat ik het vraag.

Alvast bedankt voor het reageren
 
Hallo,
Ik ben 15 jaar en train nu zon 3 maanden, ik ben van 65 kg naar 80 gegaan. Uiteraard niet allemaal spier, maar m'n vetpercentage is nog steeds gezond.

Overige stats:
Bovenbenen: 55cm
Bovenarmen: 36cm
Buikspieren: 6-pack
Lengte: kijk links!

Dit zijn inderdaad lang niet alle stats, maar ik wilde weten of ik een beetje redelijk bezig ben op die lichaamsdelen, m'n rug chest en schouders zijn goed ontwikkeld (vooral chest en rug) vandaar dat ik daar niks over vraag. Over m'n armen en benen was ik niet zeker, vandaar dat ik het vraag.

Alvast bedankt voor het reageren


Wow man, op die stats ben ik toch wel jaloers :o
Van 65 naar 80 in 3 maanden is toch wel heel veel, ik ben in 8 maanden nog geen 7 kilo aangekomen.
heb je toevallig foto's? Dan kunnen we misschien wat beter oordelen.
 
Allereerst bedankt voor je reactie!
Ik heb helaas (erg toevallig) een defecte camera op mijn telefoon maar die word binnen Max 2 weken vervangen, dus jullie zullen het voorlopig hiermee moeten doen hahaha

---------- Toegevoegd om 14:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:35 ----------

Overigens zijn jou stats met je bf en lengte ook goed denk ik zo

---------- Toegevoegd om 14:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:36 ----------

Overigens zijn jou stats met je bf en lengte ook goed denk ik zo
 
3 maanden 15kg, ben jij wel natty?
 
Ja ik ben naturel, ik gebruik geen supplementen en al helemaal geen anabolen of soortgelijk. Denk dat het gewoon nu in het begin Ff lekker gaat

---------- Toegevoegd om 14:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:45 ----------

Ik eet soms zo nu en dan een dumbell op, dan gaat het wel lekker met bijkomen
 
benen mag wel wat meer zijn. Train je wel benen?
 
Ik train benen:) hoe dan ook, dankje wel voor je tip. Ik ga m'n training voor benen wat aanpassen misschien
 
volgens mij heb jij veel te veel vet ik weet niet wat je stats eerst waren maar ik heb bijna de zelfde stats en ik ben ong 10 kg lichter....
 
Je kunt m'n vetpercentage zien he, die was voor het begin 9/10
 
volgens mij heb jij veel te veel vet ik weet niet wat je stats eerst waren maar ik heb bijna de zelfde stats en ik ben ong 10 kg lichter....

10kg spier is kleiner dan 10kg vet

zou dus eerder zeggen dat jij vet bent volgens die redenering
 
volgens mij heb jij veel te veel vet ik weet niet wat je stats eerst waren maar ik heb bijna de zelfde stats en ik ben ong 10 kg lichter....

ik had op 83kg bodyweight 34-35cm armen

---------- Toegevoegd om 15:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:09 ----------

10kg spier is kleiner dan 10kg vet

zou dus eerder zeggen dat jij vet bent volgens die redenering

maar vet sla je over het algmeen niet zo snel op rond je armen
 
Jou gewicht was trouwens waar ik mee begon, dan is het logisch dat ik een stuk zwaarder ben denk ik

---------- Toegevoegd om 15:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:10 ----------

Dankjulliewel voor de reacties allemaal!
 
ik had op 83kg bodyweight 34-35cm armen

---------- Toegevoegd om 15:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:09 ----------



maar vet sla je over het algmeen niet zo snel op rond je armen

86kg en 35cm armen crew

yes srs :(
 
lopen mijn armen dan voor?:P 77kg en 39cm armen.
 
Je komt veel te snel aan Aint. Zal grotendeels vet zijn wat je bent aangekomen. 15kg spier in 3 maanden kan niet. Ook niet bijna.

ik had op 83kg bodyweight 34-35cm armen

Nu niet meer dan?
 
Je komt veel te snel aan Aint. Zal grotendeels vet zijn wat je bent aangekomen. 15kg spier in 3 maanden kan niet. Ook niet bijna.



Nu niet meer dan?

nee

afgevallen + blessure is killing voor de gains. 33cm nu ofzo lol
 
Back
Naar boven