AndroidHealthClinic

Status board wedstrijd

Peiling Peiling Hoe sta je r voor?

• Ik doe mee aan de wedstrijd, foto's komen nog

Stemmen: 0 0,0%
  • Ik doe mee aan de wedstrijd, staan al foto's van me, er komen nog nieuwe bij

Stemmen: 2 11,8%
  • Ik doe mee aan de wedstrijd, foto's staan r al en r komen geen nieuwe meer

Stemmen: 1 5,9%
  • Ik doe niet mee aan de wedstrijd, omdat ik geen foto's heb

Stemmen: 1 5,9%
  • Ik doe niet mee aan de wedstrijd

Stemmen: 13 76,5%

• Totaal stemmers
    17

Bezoekers in dit topic

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
5.498
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Jah het duurd niet meer zo lang of de board-wedstrijd staat voor de deur. Het is al eens verplaatst, en de datum staat nu voor 1 juli. Toch hoor je r eigenlijk niet veel over.

Wat ik me ook af vraag is wie r nog allemaal foto's gaan plaatsen. Bij de genomineerde stikt het van namen van mensen waarvan ik nog nooit een foto gezien heb. Worden deze nog geplaatst of neemt men maar aan dat ze zo groot zijn als de stats beweren?

En als die foto's geplaatst worden gebeurd dit dan massaal op 29 juni, zodat we nog 1 dag hebben om alle foto's te bekijken en mensen te nomineren...?

Vadaar deze poll, om een beetje een id te krijgen van de stand van zaken.

een andere keer misschien

maareuh robbemans ik zie dat je zelf nog niet hebt gevote :finger:

bij deze nomineer ik Rob G

:D

• Topic Starter Topic Starter
Heb't nu gedaan :)

Ik doe wel mee, maar post geen foto's meer. Ik doe ook alleen mee omdat mijn broer me heeft genomineerd, dus ik ga voor de 1 vote! :)

Ik ben geen bodybuilder ik doe niet mee

heb ook geen spieren ed:lol:

uh, ik HAD foto's maar die zijn wijlen (server is gecrasht) en ik heb nog geen geschikte nieuwe plek gekozen ..

Laatste foto's zijn alweer van 3 maanden terug..

Maar wat bazel ik... ik maak geen enkele kans.. het is alleen dat ik de vooruitgang wil laten zien. Hooguit zou ik winnen als individuele lichaamsdelen zouden kunnen winnen, bijv mijn kuiten!
Ik denk zelfs dat ik de foto's pas op 2 juli of zo zou kunnen plaatsen, laat Diverin toch lekker winnen!!!

Bij de mannen kan ik ook zo wel de winnaar aanwijzen: Wido/Ascended Asian, al vond ik the_ur er heel cool uitzien en Patrick natuurlijk en BOS en Nilsje en .... en... poe hee, er zijn zoveel enorm gespierde gozers hier! Ja, jij ook RobG!

Espi

Ik doe mee niet aan de wedstrijd :rolleyes:

Lekker Nederlands weer :p

Originally posted by Esperantisto
uh, ik HAD foto's maar die zijn wijlen (server is gecrasht) en ik heb nog geen geschikte nieuwe plek gekozen ..

Laatste foto's zijn alweer van 3 maanden terug..

Maar wat bazel ik... ik maak geen enkele kans.. het is alleen dat ik de vooruitgang wil laten zien. Hooguit zou ik winnen als individuele lichaamsdelen zouden kunnen winnen, bijv mijn kuiten!
Ik denk zelfs dat ik de foto's pas op 2 juli of zo zou kunnen plaatsen, laat Diverin toch lekker winnen!!!

Bij de mannen kan ik ook zo wel de winnaar aanwijzen: Wido/Ascended Asian, al vond ik the_ur er heel cool uitzien en Patrick natuurlijk en BOS en Nilsje en .... en... poe hee, er zijn zoveel enorm gespierde gozers hier! Ja, jij ook RobG!

Espi

Waarom zou ascended nou de enige zijn die kans maakt? Omdat ie de beste genetische aanleg heeft ??? Het is een Board wedstrijd, dus het gaat ook om wat je aan het board toegevoegd e.d. IMO zijn de grote kansmakers 3XL en BOS

The_ur zal zekers een stem van mij gaan krijgen denk ik. Hij heeft een zwaar vette fysiek en die heeft hij natural in niet al te lange tijd opgebouwd. Klasse!

Ik ben erg benieuwd naar foto's van 3XL. Weet niet of hij ze wel of niet post, maar ik zal niet op hem stemmen vanwege zijn indrukwekkende stats. Ik ga iig niet op iemand stemmen die geen foto's post.

hoop dat r snel wat foto's van de 'grote jongens' van dit board komen :)

stem op mij:D zou dan wel nog effe fotootje moeten nemen:D
En effe bodybuilden voor een maandje:D

Ik doe niet mee, volgend jaar misschien. BOS heeft goede kansen, Wido ook wel denk ik. 3XL wil ik zeker foto's van zien, vooral omdat hij naturel is en volgens mij echt XXXL is. :D

Ik zou ook weleens foto's van admin willen zien eigenlijk :)

ik heb op deze gestemd:
Ik doe mee niet aan de wedstrijd:rolleyes:

maar goed, zou wel graag fotos willen zien van XXXL, Admin en Robin, Smalluser en zo kan ik nog we ff doorgaan

iig krijgt op dit moment the_ur mijn nominatie

Originally posted by dandyman
ik heb op deze gestemd:
Ik doe mee niet aan de wedstrijd:rolleyes:

maar goed, zou wel graag fotos willen zien van XXXL, Admin en Robin, Smalluser en zo kan ik nog we ff doorgaan

iig krijgt op dit moment the_ur mijn nominatie

idd vind the_ur ook een zéér grote kanshebber!

ben wel benieuwd naar de rest...

:D

Terug
Naar boven