Fitness Seller

Status quo door cut: demotiverend!

Bezoekers in dit topic

bjaytee

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2009
Berichten
103
Waardering
3
Lengte
1m75
Massa
68kg
Vetpercentage
15%
Hey,

Ik ben al een tijdje bezig met cutten en doe dit (nu) tesamen met Bill Star 5x5. Door het cutten komt er (bijna) geen kracht meer bij, waardoor ik op bijna alle oefeningen gewoon stagneer.

Dit is nogal demotiverend, vooral omdat mijn maat gewoon bulkt en dus goed vooruit gaat.

Ik kan mij alleen optrekken aan het feit dat ik tenminste vet verlies, maar that's it.

Wat doen jullie in de cut?
 
in de cut neem je minder khoolydraten, door kholydraten kan je hard trainen,dus in de cut minder gewicht pakken,cardio opvoeren.
 
Ik ken het. Bill Starr is nog een klein beetje te doen tijdens een cut als je een grote aanloop neemt, dus je huidige max bijvoorbeeld in week 4 zet. Je hebt wel een paar weken opgebouwt naar je huidige maxes toch?

Hangt natuurlijk wel af van je basis en hoe drastisch je cut is. Misschien dat op onderhoud eten en cardio beter werkt. Daar heb ik, op BS, wel een goede ervaring mee gehad.

Als je echter 65kg weegt zoals je stats suggereren (niet bijgewerkt?) vraag ik me af of je wel BS moet doen, zeker met nog eens een cut erbij.
 
Back
Naar boven