Hoe komt het toch dat de meeste die hier vragen over AAS stellen steeds jonger worden, heel de oude garde van vroeger blijft van deze sectie weg, zitten er misschien een heleboel fakers tussen de posters
?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Originally posted by admin
.... ik moet je gelijk geven: men kuurt steeds vroeger. Stap naar as is ook minder groot geworden heb ik de indruk ....
Originally posted by StillStrong
Meeste pro's hadden wel wat background. (lees: naturel basis)
Verder als je er echt je beroep van wil maken, dat is wel ff iets anders dan 2 maandjes wat 'gespierder' op het strand/op vakantie willen gaan.
Originally posted by StillStrong
.... Meeste pro's hadden wel wat background. (lees: naturel basis) ....
Originally posted by remarxxx
Eentje wilde gaan spuiten, wat wist ie niet en toen overtuige de andere hem dat ie dan tog moest gaan trainen![]()
![]()
Originally posted by Smalluser
Slechte ontwikkeling .... jammer .... er is zoveel te bereiken op een natuurlijke manier de eerste jaren.
Groet Smalluser![]()
Originally posted by Frenkpie
iig, advies van mij naar T: iedereen die jonger is dan 18 kan niet in dit forum komen. je moet dan ook wat aanpassern bij het registreren: leeftijd verplicht invoeren en maar 1 x invullen.
maja is maar een idee[/B]
Originally posted by Frenkpie
je moet dan ook wat aanpassern bij het registreren: leeftijd verplicht invoeren en maar 1 x invullen.
maja is maar een idee![]()