AndroidHealthClinic

steeds jonger

Bezoekers in dit topic

Wim

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
23 apr 2003
Berichten
30
Waardering
0
Hoe komt het toch dat de meeste die hier vragen over AAS stellen steeds jonger worden, heel de oude garde van vroeger blijft van deze sectie weg, zitten er misschien een heleboel fakers tussen de posters????:rolleyes:
 
De ouderen hebben meestal ook minder vragen dan de jongeren, en ik moet je gelijk geven: men kuurt steeds vroeger. Stap naar as is ook minder groot geworden heb ik de indruk.
 
Originally posted by admin
.... ik moet je gelijk geven: men kuurt steeds vroeger. Stap naar as is ook minder groot geworden heb ik de indruk ....

Slechte ontwikkeling .... jammer .... er is zoveel te bereiken op een natuurlijke manier de eerste jaren.

Groet Smalluser :thumb:
 
Het is een nieuwe trend aan het worden, velen willen groot en sterk wordeen zonder er echt voor te werken.
Ik ontmoet soms nieuwelingen van een jaar of 17 die nog geen maand trainen en hun eerst vraag is "wat pak je". Als ik zeg niks wat niet mag bekijken ze mij alsof ik achterlijk en niet van deze planeet ben. Ja, op die manier kom je niet ver.......

Dat iemand iets gebruikt, ok, maar na enkele maanden trainen? Daar kan ik niet bij. Ik stel me soms de vraag of ze hun sport wel graag doen want ze willen er niet voor werken zoals het moet.

Ze worden schaars, maar gasten zoals spike en Pieter 009 bewonder ik...
 
Het is zeer verontrustend... Hopelijk gaat het niet zo evolueren net als de xtc voor houseparty's ed

Op de duur neemt elke idioot zonder beetje BB background roids :(
 
Sterker nog StillStrong, ze worden al een tijdje verkocht in het nachtleven; Test prop en Proviron doen het schijnbaar goed (libido).

Ik ben pas 2,5 jaar actief met mijn kennis op internet te delen maar wat ik in die 2,5 jaar heb gezien is een hele duidelijke opkomst van jongeren die inderdaad na een maandje sportschool 'nog steeds' geen spieren zien en om spullen vragen.

Jongens van 16, 17, 18 jaar die de weg naar de roids zo makkelijk weten want de pillenboer doet ook in AAS, althans, hij doet er 'wat' bij en weet er zelf ook niet meer van dan dat je er 'goed op gaat'.

Een pro-begeleider omschreef het als volgt: "Een lichaam opbouwen is als een tuin een hele lange tijd omploegen en ploegen en na een tijd ben je er pas aantoe om hem alleen wat bij te harken; je resultaat is behaald. Jongens van tegenwoordig willen na een dag ploegen al gaan harken."

Ikzelf ontkom ook niet aan opmerkingen van jongens die zeggen "Als jij het gebruikt waarom ik dan niet?" Als je dan uitlegt over dieet, slaap en trainings-progressies ben je hun aandacht al kwijt. Dat duurt te lang en is te saai.

Gelukkig kun je ook een duidelijke scheiding maken tussen de wannabees en de echte doorstoters;
De wannabees dbollen er wat op los in mei en juni en komen eind augustus óf vet óf die 6 kilo lichter weer terug op de sportschool (of blijven weg), de doorstoters behouden een verzorgd lichaam dat happy is om weer aan de slag te gaan tussen het ijzer.
 
Het is zo dat we hier qua doping en drugs (sorry dat ik het er hier weer bijhaal) meestal hetzelfde zien als in Amerika, maar dan met een vertraging van 10 jaar....
In de films van begin jaren '90 over de zwarte ghetto's zag je die linke crips en bloods allemaal crack roken wat toen erg marginaal leek. Tegenwoordig is crack hier ook vrij goed ingeburgerd als ik zo eens met mijn jeugdigere vrienden praat...
In Amerika is de jeugd ook al enkele jaren met AS aan het experimenteren zonder dat ze zelfs nog maar trainen.
Je zal zien dat die trend hier nu ook gaat komen. Let op, ik keur dat helemaal niet goed...
 
@Wim, ik denk niet dat de leeftijd zo'n probleem is. Althans niet hier op het forum.

Ik vind het trouwens ook wel interessant (lees: hypocriet) dat men vol bewondering naar de pro's kijkt alsof velen van hen dus niet heel jong naar de AS hebben gegrepen. En dan druk ik me nog voorzichtig uit.
 
Meeste pro's hadden wel wat background. (lees: naturel basis)
Verder als je er echt je beroep van wil maken, dat is wel ff iets anders dan 2 maandjes wat 'gespierder' op het strand/op vakantie willen gaan.
 
Maar die anabolen zijn toch ook weer niet zulke wondermiddelen? Stel dat je gebruikt als je nog maar een maandje ofwat slap traint en gewoon maar een beetje blijft aanklooien tijdens de kuur, dan krijg je toch nog gewoon geen resultaat? Of is het idd. de beste uitvinding ooit?
 
Nope anabolen werken maar echt goed wanneer je voeding/training/inzet ook mee omhoog gaat.

Iemand die niets of weinig weet over BB zal heus niet ver komen met AS
 
Originally posted by StillStrong
Meeste pro's hadden wel wat background. (lees: naturel basis)
Verder als je er echt je beroep van wil maken, dat is wel ff iets anders dan 2 maandjes wat 'gespierder' op het strand/op vakantie willen gaan.

Mijn opmerking was ook een directe reactie op Wim's post en wat er hier op dbb.com gaande is. Op dbb.com zie ik niet zo veel van die jongens van 17/18 die vragen stellen m.b.t. AS. En dan nog, ik heb liever dat ze vragen stellen voor ze wat hebben gekocht dan dat ze hier niks durven te vragen en gewoon maar wat kopen en dan uiteindelijk hier komen met vragen m.b.t. hele vervelende bijwerkingen.

Kennis opdoen kan nooit te jong. Ik weet zelf ook niet precies wat ik met al deze info moet, maar misschien kan ik er iemand een keer mee helpen of wie weet heb ik er zelf eens baat bij.

Wat ik hier vaak lees is dat men van mening is dat je pas als je tegen het eind van je naturel groei zit aan AS kan gaan denken. Ik denk niet dat de pro's daar op hebben gewacht. En je beroep ervan maken, tja, je weet nooit (zeker in het vroege staduim niet) of je het haalt en voor de gemiddelde pro vallen de inkomsten volgens mij ook vies tegen. Dus daar moet je het zeker niet voor doen.
 
Originally posted by StillStrong
.... Meeste pro's hadden wel wat background. (lees: naturel basis) ....

Ik denk dat de meeste pro's een giga background/naturele basis hebben !!!

Dat zijn juist de mensen met de genetische aanleg om heel ver te komen.

Groet Smalluser :thumb:
 
Ik hoorde vorige week op school een paar gozers praten over as ofja "pilletjes" hadden ze het over. Ze wisten bij god niet waar ze het over hadden, en maakte elkaar de ene na de andere onzin wijs. Eentje wilde gaan spuiten, wat wist ie niet en toen overtuige de andere hem dat ie dan tog moest gaan trainen :spaz: :spaz:
 
Originally posted by remarxxx
Eentje wilde gaan spuiten, wat wist ie niet en toen overtuige de andere hem dat ie dan tog moest gaan trainen :spaz: :spaz:


:gosh:
 
Er wordt ook wel eens gezegd dat we in een pillencultuur leven,..een pilletje xtc is zo genomen, en dan is de stap naar dat pilletje D-bol enz. zo gezet natuurlijk, ook denk ik dat internet er ook een hele grote rol in speelt, je kunt nu gewoon sneller en veel meer informatie vergaren dan een paar jaar geleden.

Groeten Wim.
 
ik ben 18, heb wel aan as gedacht, maar ik train pas 2 jaar en doe nog niet zo lang echt aan BB.... sinds november 2002.

verder groei ik nu redelijk, en als ik nog meer zou willen groeien ga ik het eerder opzoeken in me eet/train schema .ik ben al een keer op een plateau gekomen waardoor ik lang op 74 kg bleef hangen.

trainschema aangepast en woog een week of 5-6 later 78 kg. :)

iig, kennis over AS heb ik totaal niet... dus dan zou ik zowiezo niet durven beginnen. maar wat me dus wel dwars zit is dat er vaak mensen zijn (hier op t board/andere boards/irl) ff snel een kuurtje willen doen en denken een beest te worden in enkele maanden.

dat verdoet de sport imo :(

iig, advies van mij naar T: iedereen die jonger is dan 18 kan niet in dit forum komen. je moet dan ook wat aanpassern bij het registreren: leeftijd verplicht invoeren en maar 1 x invullen.

maja is maar een idee :)
 
Originally posted by Frenkpie
iig, advies van mij naar T: iedereen die jonger is dan 18 kan niet in dit forum komen. je moet dan ook wat aanpassern bij het registreren: leeftijd verplicht invoeren en maar 1 x invullen.

maja is maar een idee :) [/B]

idee is verstandig, maar zal vast niet werken omdat iedereen dan 18jaar en meer zal invullen (mits ze weten wat erachter zit).
 
Originally posted by Frenkpie
je moet dan ook wat aanpassern bij het registreren: leeftijd verplicht invoeren en maar 1 x invullen.

maja is maar een idee :)


En als je nou ondertussen verjaart bent dan moet je dat toch kunnen wijzigen of niet dan?
 
Back
Naar boven