XXL Nutrition

Steeds meer jongeren aan de anabolen (Niks nieuws toch?)

Bezoekers in dit topic

ELTraint

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
15 mei 2021
Berichten
279
Waardering
380
Lengte
1m85
Massa
83kg
Vetpercentage
12%

Ik heb bijna 20 jaar in een sportschool gewerkt en ik heb zat jongeren gezien die aan de anabolen waren.
Sommige deden het voor de sport en andere weer voor het uitgaan.
Dit is toch niks nieuws?
(Dit leek me ook meer een promo filmpje voor Wutru. Begrijp me niet verkeerd. Ik vind het erg wat die man heeft mee gemaakt.
Maar dat hele gaan voor goud en het hele Joel Beukers typtje en alles erom heen is niks voor mij persoonlijk. Maar hey ieder zijn eigen ding verder)
 
Kuren is huren, de rekening komt vanzelf, zowel fysiek als tussen de oren. Verder moet iedereen maar doen wat hem/haar blij maakt. Ben je 18 of 30 lijkt die rekening nog ver weg.
Voor je 50ste de pijp uit, maar er een paar jaar wel “goed“ er bij hebben gestaan op festivals is ook een keuze…
 
Kuren is huren, de rekening komt vanzelf, zowel fysiek als tussen de oren. Verder moet iedereen maar doen wat hem/haar blij maakt. Ben je 18 of 30 lijkt die rekening nog ver weg.
Voor je 50ste de pijp uit, maar er een paar jaar wel “goed“ er bij hebben gestaan op festivals is ook een keuze…
Voor je 50ste ? Ik kende gastjes die haalde de 35 amper. Maar de uitdrukking "Kuren is Huren " Vind ik wel een hele mooie voor op een t-shirt
 
Voor je 50ste ? Ik kende gastjes die haalde de 35 amper. Maar de uitdrukking "Kuren is Huren " Vind ik wel een hele mooie voor op een t-shirt
Jij kende gastjes die rond de 35e dood zijn gegaan door het gebruik van anabolen ?
 
Jij kende gastjes die rond de 35e dood zijn gegaan door het gebruik van anabolen ?
In combinatie met zwaar drugsgebruik zijn er wel wat op te noemen.
mja, is het dan door de drugs, anabolen, onderliggende gezondheidsproblemen of een combinatie…
 
In combinatie met zwaar drugsgebruik zijn er wel wat op te noemen.
mja, is het dan door de drugs, anabolen, onderliggende gezondheidsproblemen of een combinatie…
Dat kunnen we nu niet meer vragen aan ze.
Maar wat je zegt is het dan door drugs, anabolen, onderliggende gezondheidsproblemen of een combinatie...
Of kochten ze fake spullen van andere of waren ze slordig met de naalden.
 
Yep, het werkt allemaal niet mee :flexgrin:
die fijne kin en grok groeien ook lekker mee, maar die gaan niet meer weg als je stopt.
Wat me nog het meest vervelend lijkt op die leeftijd is dan om naar iedereen te moeten liegen, dat je gewoon veel kwark eet, heb je eindelijk een leuke meid, knapt ze af omdat er vials in je nachtkastje liggen :)
 
Jij kende gastjes die rond de 35e dood zijn gegaan door het gebruik van anabolen ?
Nou ja zullen geen echte anabolen geweest zijn. Werden toen allemaal verkocht via via. Gekke potjes met aziatische of russische tekens erop. Waren van die gastjes die snel en "goed"uit wilde zien voor een festival en zo naar de grootste anabol van de sportschool gingen en die dacht KASSA!
 
Kuren is huren, de rekening komt vanzelf, zowel fysiek als tussen de oren. Verder moet iedereen maar doen wat hem/haar blij maakt. Ben je 18 of 30 lijkt die rekening nog ver weg.
Voor je 50ste de pijp uit, maar er een paar jaar wel “goed“ er bij hebben gestaan op festivals is ook een keuze…
Daarom kuur je ook niet. En daarom zijn er ook talloze pro bodybuilders boven die 50 die nog steeds leven. Natuurlijk heb je uitschieters, maar dat zijn gewoon mongolen die het voor lange tijd misbruiken(en vaak combineren met hard drugs etc.) en niet de juiste voorzorgsmaatregelen treffen. Ook als je kijkt naar studies, statistieken etc. dan laat alles zien dat legale shit zoals alcohol in verhouding veel meer doden veroorzaakt. Maar daar heeft niemand het over. Wellicht moet je je eerst meer verdiepen in de materie voordat je poep praat.

, heb je eindelijk een leuke meid, knapt ze af omdat er vials in je nachtkastje liggen
Gelukkig hoef jij je daar nooit over druk te maken, gezien het feit jij nooit te maken hebt met een vrouw. En plus hebben de meeste roiders hier wel iemand waar ze nog steeds samen mee zijn. Dus alweer poep praat.
 
Wat een kut video.
 
Mijn vrouw heeft er nooit moeilijk over gedaan en injecteert me gewoon hoor :heart:
Elkaar in elkaars waarden laten en elkaar respecteren is mooiste wat er is. Kan je trots op zijn en zuinig ook.
 
Heb je die homo van een Wutru weer, heeft zelf ook gewoon gekuurd dun miezerig flikkertje dat het is. :D
JA MOOI! Ook dat meer dan de helft van de video over dat boek gaat en over hem.
 
is er eentje jaloers hier :roflol:
 
JA MOOI! Ook dat meer dan de helft van de video over dat boek gaat en over hem.
KAN BETER OVER MIJN BOEK GAAN. BOOK ON STEROIDS.


1628682938572.png


PEACE OUT. GA VOOR GOUD. BREEK DIE HELE TENT AF. Maar doe het veilig en verantwoord. (Lees: doe het bij voorkeur true natural, maar als je dat niet doet, lees jezelf goed in.)
 
Laatst bewerkt:
Mijn vrouw heeft er nooit moeilijk over gedaan en injecteert me gewoon hoor :heart:
Mijn ex had er ook geen problemen mee om mij 2 x per week een prik in de ass te geven.
Helaas groeide ik niet hard genoeg en ging ze later met een hele grote kerel daten.
Huidige partner ook geen moeite mee, alleen die gaat mij echt niet prikken... Die valt al flauw als ze een naald ziet.
 
Je moet toch echt een achterlijk wijf hebben wil ze denken dat je zo groot kunt zijn zonder AAS. Of je moet zo'n kutfysiek hebben dat het treurig is dat je daarvoor gekuurd hebt.
 
Da’s waar, op ieder potje past een dekseltje, dat blijkt maar weer. Mijn vrouw zou me ongenadig op m’n flikker geven.
 
Back
Naar boven