XXL Nutrition

Steeds meer opmerkingen

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Waardering
13
Ik ben niet ineens groter geworden, ik zit niet in een kuur maar de laatste weken komt het steeds meer voor: Mensen die zonodig een domme opmerking moeten maken betreffende mijn maten/figuur.
Dat je dat af en toe hebt oké maar sinds kort loopt het de spuigaten uit.
Gisteravond nog komt er zo'n bijdehante vent naar me toe, dronken en wel, en zegt hey volgens mij ben jij best wel breed (hij was nog 5cm langer dan ik en dus uit op een rot-antwoord van mij) en ik zeg vriendelijk 'nee hoor, dat komt omdat je dronken bent! Ik ben best wel smal maar door die wazige blik zie je niet veel!' Dat had ie niet verwacht en hij rolde over de vloer al zoekende naar mijn hand om die hartelijk te schudden.

Nou vraag ik je??? Wat moeten die bijdehante lui toch steeds? :mad:

hahaha geweldig.

Hoe breder je word hoe meer reactie's je krijgt, je moet er maar meer leven dude :p

Ik denk als die gast nuchter was geweest dan had hij waarschijnlijk nooit iets gezegt. Ik krijg altijd te horen dat ik as gebruik en dat hun het ook wel zou kunnen om zo breed te worden.

DBC01 zei:
Ik ben niet ineens groter geworden, ik zit niet in een kuur maar de laatste weken komt het steeds meer voor: Mensen die zonodig een domme opmerking moeten maken betreffende mijn maten/figuur.
Dat je dat af en toe hebt oké maar sinds kort loopt het de spuigaten uit.
Gisteravond nog komt er zo'n bijdehante vent naar me toe, dronken en wel, en zegt hey volgens mij ben jij best wel breed (hij was nog 5cm langer dan ik en dus uit op een rot-antwoord van mij) en ik zeg vriendelijk 'nee hoor, dat komt omdat je dronken bent! Ik ben best wel smal maar door die wazige blik zie je niet veel!' Dat had ie niet verwacht en hij rolde over de vloer al zoekende naar mijn hand om die hartelijk te schudden.

Nou vraag ik je??? Wat moeten die bijdehante lui toch steeds? :mad:

En érg dat je het vind :rolleyes: :D

Mars zei:

Soms zijn die opmerkingen zó ongelofelijk dom dat ik last krijg van plaastvervangende schaamte.

Maar er was er ook eentje die iedere keer als ie me zag alvast z'n vriendinnetje aan de kant duwde en vrolijk 'hey big man!' riep, kijk dat is mooi! :thumbs:

Heb ik geen last van met mijn maten :D

jongens waarom krijg ik die opmerkingen nou nooit..
ik krijg wel vaak te horen, "zo jij fitnesst vaak, of span je armen eens" maar nooit tjeuj wat ben je groot :(

ochja leer der mee leven... ik krijg die bijdehandte opmerkingen regelmatig als ik aan t trainen ben :(

als ik stap ben hoor ik ook wel de nodige opmerkingen.. als ik een beetje een strak/open shirt draag. "hey niet zoveel fitnesse he ! dalijk knap je nog uit je shirt".

naja ik kan er meestal wel beetje om lachen.. maar niet tijdens me training :mad:

Ghehe had ik ook een keer toen ik op vakantie was. Was met een onbekend meisje aan het praten toen kwam er een vriend van haar bij zitten en die was breed en gelijk liet ik haar links liggen en zat ik over BB aan het praten oa wat ie al had gebruikt enzo :)

Ps. Beetje jammer dat zij toen met die vriend van mij ging praten die met mij mee was en die had haar dus gescoord maar dat interesseerde mij niet want ik had weer extra info gewonnen :D

Haha, ach t interesseert me eigenlijk niet meer zoveel, meestal zie ik t maar alS een compliment. Behalve de écht domme opmerkingen.

CQ_Demolisher zei:
jongens waarom krijg ik die opmerkingen nou nooit..
ik krijg wel vaak te horen, "zo jij fitnesst vaak, of span je armen eens" maar nooit tjeuj wat ben je groot :(

same here :(

ey en DBC heb je trouwens pics? ik heb nog nooit pics van jou gezien geloof ik

Gewoon heel boos kijken DBC dan spreken mensen je een heel stuk minder snel aan.

jaaa DBC.. tijd voor pics !! en T & robin ook !!! PICS !!
ik wil jullie welles zien :)

Jongens jongens....wat is het moeilijk om foto's van mij te ontdekken...dus niet! :D wat is het moeilijk om in mijn sig een URL te zien van een 'weblog'...ja lieve lezers, in een weblog zouden misschien ook weleens pics kunnen staan...:D:D:D:D:D:D

Veel vreemde opmerkingen komen van mensen die geen respect voor de sport hebben. Negeer ze, of lach erom. Zal je toch altijd blijven houden.

DBC01 zei:
Jongens jongens....wat is het moeilijk om foto's van mij te ontdekken...dus niet! :D wat is het moeilijk om in mijn sig een URL te zien van een 'weblog'...ja lieve lezers, in een weblog zouden misschien ook weleens pics kunnen staan...:D:D:D:D:D:D

Als ik naar jouw site ga krijg ik altijd dit te zien:

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Ik vermoed dat je foto's daar ergens onder dat witte ding zitten maar ik kan ze niet bekijken.

Komt omdat je geen firewall of popup-killer gebruikt.

Angelfire-sites zijn gesponsored met popups, ik had ergens een anti-popup-code voor Angelfire liggen maar ben die kwijt.
Ik zal de site aan gaan passen deze dagen en je alvast de link gevne voor de foto's, en bedankt voor de behulpzame mededeling! :thumbs:

[Link niet meer beschikbaar]

PS een popupkiller/firewall zal je erg veel ergenissen besparen!

site is : Temporarily Unavailable

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven