- Waardering
- 13
Ik ben niet ineens groter geworden, ik zit niet in een kuur maar de laatste weken komt het steeds meer voor: Mensen die zonodig een domme opmerking moeten maken betreffende mijn maten/figuur.
Dat je dat af en toe hebt oké maar sinds kort loopt het de spuigaten uit.
Gisteravond nog komt er zo'n bijdehante vent naar me toe, dronken en wel, en zegt hey volgens mij ben jij best wel breed (hij was nog 5cm langer dan ik en dus uit op een rot-antwoord van mij) en ik zeg vriendelijk 'nee hoor, dat komt omdat je dronken bent! Ik ben best wel smal maar door die wazige blik zie je niet veel!' Dat had ie niet verwacht en hij rolde over de vloer al zoekende naar mijn hand om die hartelijk te schudden.
Nou vraag ik je Wat moeten die bijdehante lui toch steeds?
Dat je dat af en toe hebt oké maar sinds kort loopt het de spuigaten uit.
Gisteravond nog komt er zo'n bijdehante vent naar me toe, dronken en wel, en zegt hey volgens mij ben jij best wel breed (hij was nog 5cm langer dan ik en dus uit op een rot-antwoord van mij) en ik zeg vriendelijk 'nee hoor, dat komt omdat je dronken bent! Ik ben best wel smal maar door die wazige blik zie je niet veel!' Dat had ie niet verwacht en hij rolde over de vloer al zoekende naar mijn hand om die hartelijk te schudden.
Nou vraag ik je Wat moeten die bijdehante lui toch steeds?