MuscleMeat

Steek bij lying tricep extension (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

LammeTak

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
20 mrt 2003
Berichten
214
Waardering
0
Bro's ik heb een vraagje. Als ik dus de lying tricep extension doe dan krijg ik als mijn tricep begint te verzuren, afentoe steken in mijn linker schouder kop. Net alsof ie op slot wil springen. Ik doe de oefening heel rustig want ik wil hem zo goed mogelijk uitvoeren.
Hetxelfde bij zittende tricep extension met een dumbbell. Het gaat op een gegeven moment gewoon steken. Wat doe ik fout??
 
Weet niet of je het fout doet, kan zijn dat je lichaam gewoon moet wennen aan de oefening! had in het begin bij peck deck ook het gevoel dat er iets langs elkaar schuurde in mijn schouder.. na een tijdje gewoon rustig en op niet te hoog gewicht trainen, voel je denk ik wel verandering!
 
LammeTak zei:
Bro's ik heb een vraagje. Als ik dus de lying tricep extension doe dan krijg ik als mijn tricep begint te verzuren, afentoe steken in mijn linker schouder kop. Net alsof ie op slot wil springen. Ik doe de oefening heel rustig want ik wil hem zo goed mogelijk uitvoeren.
Hetxelfde bij zittende tricep extension met een dumbbell. Het gaat op een gegeven moment gewoon steken. Wat doe ik fout??

je voelt je aanhecting van je tricpes, een gedeelte (caput longum) hecht namelijk aan in je schouder.

gewoon niet foceren, tijdelijk andere oefeningen pakken
 
Dat heb ik dus ook wel eens..
Volgens mij moet je een soort lenigheidsoefeningen doen. Ik heb het alleen met tweehandige dumbbell-enxtensions (zittend). Maar ik zou anders gewoon skullcruscher doen met de EZ-stang
 
heb het soms ook als ik ff te ver naar achter ga met de tricep extension,dat kan het ook zijn
 
Back
Naar boven