XXL Nutrition

steek in me kuit

  • Topic starter KaLe
  • Startdatum
  • Reacties 8
  • Weergaven 4K
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
26.154
Waardering
413
Lengte
1m69
Massa
95kg
heb nu al een week een venijnige steek in me kuit, links buiten onder me knieholte zeg maar.

heb er alleen flink last van als ik gezeten heb en sta dan op, die pijn loop je er op een gegeven moment wel uit, heel bizar.

het voelt alsof je een stel been haren pakt en daar aan gaat trekken fo dat je een naald in je kuit prikt.

iemand een idee? aanhechtig verrot ofzo?
 
blijkbaar ben ik een marsmannetje :D
 
dan hoop ik dat ze op Mars een fysio hebben want dat zou ik je toch aanraden:)

misshcien dat ie te hard groeit:D

weet wel dat een zweepslag een veel voorkomende blesurre is bij kuiten (plotseling steek). had een maatje van me ook enkele jaren terug opgelopen tijdens hardlopen geloof ik maar toch
 
maar ik kan wel gewoon lopen. en heb het et ergst als ik opsta. dan trekt et langzaam weer weg als ik ff loop
 
dus heeft t waarschijnlijk met stijve spier te maken denk ik
 
een stijve spier voelt toch wel wat anders. dit is echt alsof je een naald in je poot steekt
 
Hmmm inderdaad raar KaLe.... heb je het alleen met opstaan niet met trainen ofzo? Ik denk dat het eventueel 2 dingen zou kunnen zijn.... iets met je doorbloeding, maar dan voel je meestal geen steken dacht ik, anders misschien een knoop in je zenuw ofzo? Misschien helpt een beetje masseren? Nou ja het zijn maar ideetjes, maar wie weet.
 
nou KaLe, zoals je ziets weet niemand het te verduidelijken,
dus naar de dokter ;)

Zal wel niet veel aan de hand zijn...
 
hier ga ik niet voor naar de dokter. zolang ik nog kan lopen ga ik niet :p

maarre frietbakker; ik kan er alles mee.
 
Back
Naar boven