Selecteer hier of je gepersonaliseerde (Opt-in) of niet-gepersonaliseerde (Opt-out) advertenties wilt zien.

Opt-in   Opt-out

Meer info

steek in mn biceps

Discussie in 'Herstel en blessures' gestart door Mike, 26 okt 2002.

Fitness Seller Blessure en Preventie

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. Mike

Mike Cool Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    ik heb nu al twee dagen een pijnlijk gevoel in mn rechterbiceps. Als ik hem aanspan of mn arm een beetje draai, voelt het een beetje alsof ik er een steek in krijg. Heb besloten om maar even niet te sporten, hopelijk gaat het snel over, maar komt het misschien iemand bekend voor ? het vreemde is dat ik biceps nog helemaal niet getraind had deze week (triceps wel overigens). Ik werd gewoon sochtends wakker en toen had ik er last van :(

2. Robin

Robin Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Waar zit deze steek? In de aanhechting?

3. Mike

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    het loopt zeg maar van de top van de biceps naar boven (waar de biceps 'verdwijnt' onder de schouder

4. Robin

Robin Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Wat bedoel je met de 'top' ? zoek eens een plaatje op, en teken er een pijl bij. Dan ff posten...

5. Mike

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    ik heb helaas geen uploadruimte, maar ik heb even een afspraak gemaakt met de fysio bij mn sportclub morgen of ie er even naar wil kijken..

thnx iig :)

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie