XXL Nutrition

Steek jij af en toe wel es een Joint op? (1 bezoeker)

Steek jij af en toe wel es een joint op?

  • Ik ben Nederlander en ik hou van een stikkie..

    Stemmen: 15 33,3%
  • Ik ben een Nederlander en ik hou niet van jonitjes

    Stemmen: 19 42,2%
  • Ik ben een Belg en ik smoor wel es af en toe..

    Stemmen: 5 11,1%
  • Ik ben een Belg en ik raak dat spul niet aan..

    Stemmen: 6 13,3%

  • Totaal stemmers
    45

Bezoekers in dit topic

nicodemus6

Competitive Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
25 feb 2003
Berichten
2.026
Waardering
5
Wat mij opvalt is dat veel nederlanders hier al es naar een joint grijpen.. Hier in BElgie is dat niet zo vreemd, maar het is ook geen alledaagse gewoonte. In ieder geval, ik heb er geen id van, ik ga mij er ook niet over uitspreken, maar toch wil ek es een vergelijking maken tussen de BElgen en de NEderlanders...
 
Voor mij staat er geen optie bij.
Ik ben Belg en rook heel de dag door uitgezonderd tot 2 uur voor de training en tijdens de training...
 
Originally posted by Olimantado
Voor mij staat er geen optie bij.
Ik ben Belg en rook heel de dag door uitgezonderd tot 2 uur voor de training en tijdens de training...

Jij bent de uitzondering die de regel bepaald... Optie 3 past het beste voor jouw niet?
 
ja ik heb op het laatste gestemd !
deed het vroeger wel af en toe maar moet er nu niks meer van hebben sinds ik train !
en mis het ook niet dus waarom zou ik wel ...
 
toen ik 15/16 was heb ik erg veel geblowed; ook eigen kweek en van dat soort dingen...

daar ben ik toen mee gekapt, en een jaar later ook gestopt met roken...

Ik voel me d'r veel beter bij, het enige aan 'drugs' wat ik nu doe is af en toe wat caffeïne pillen van de etos als ik naar feesten ga en zelfs dat is erg zelden dussss...
 
Nederlander en nee, ik rook dat spul niet. Vroeger wel eens gedaan hoor, maar ook toen hooguit 1 a 2 keer per jaar. De laaste keer dat ik een joint gerookt heb is alweer ruim drie jaar geleden.
 
Ik heb gekozen voor: Ik ben een Nederlander en ik hou niet van jonitjes.
 
paar jaar volop gedaan, en het is egt aan te raden. als je maar op tijd kunt stoppen, en jezelf ff een tijdelijke periode van verlaagde hersenactiviteit kunt permiteren.

maargoed inmiddels dus (officieel gestopt) maar zo goed als al mn maten doen het nog dus (gelukkig) rook ik op een goede avond ook nog wel eens ff een dikke joint :D
 
tegenwoordig eigenlijk niet meer, in t begin van mn studententijd heel soms met vrienden en vriendinnen, zon 3 jaar terug
 
NEderlander; vergrijp me elke dag aan het groene wondermiddel...
 
Ik rookte een aantal jaren terug alll day every day. voor t werk af en to emt een collega. en maten van mij woonden bij de coffeshopbuurt dus hoeft geen verdere uitleg bij:D .

weekends was t altijd raak. de hele dag helemaal weg. ook vaak verkeerd gegaan (mn schaduw die me achtervolgde bijv) en toen ik helemaal depressief werd vandie zooi er mee gekapt en blij toe.

ik rookte allen maar hash van 30 piek de gram aangezien ik helemaal gek werd van weed...maar gestopt dsu. en maat van me werd laatsts helemaal groen van die zooi;)
 
Ik heb die tijd wel een beetje gehad, vond het altijd erg leuk hoor maar na een tijdje raakte ik er een beetje op uitgekenen
 
ik heb gestemt 'Ik ben een Nederlander en ik hou niet van jonitjes', ooit wel eens één gehad en zo speciaal vond ik dat nou ook weer niet...
 
Vind er niet echt veel aan, heb ook niet meer op dan 10 ofzo in de afgelopen 5 jaar.

Vind een leuk-zat roes... leuker ja!

wel niet zo geschikt voor BB maarja.
 
Nee blow en rook niet... Nog nooit gedaan en ook nooit geprobeerd...
 
Originally posted by Purple
Nee blow en rook niet... Nog nooit gedaan en ook nooit geprobeerd...

Ehum, je hebt wel geilere coïtus als je allebei lekker stoned bent!

'als je gaat vrijen dan blijf je glijden' :D

lekker languit liggen en een dikke joint roken terwijl je vriendin je oral bevredigd; HEAVEN!!! :)
 
Originally posted by Big Steve
Ik heb gekozen voor: Ik ben een Nederlander en ik hou niet van jonitjes.

Maar een jointje hou je wel van he :D

wat is eigenlijk een jonitje
 
Originally posted by Bodyman


wat is eigenlijk een jonitje

Zou hij een johnietje bedoelen, jeweetwel zoals in johny en marina?
 
Originally posted by Rob G


Ehum, je hebt wel geilere coïtus als je allebei lekker stoned bent!

'als je gaat vrijen dan blijf je glijden' :D

lekker languit liggen en een dikke joint roken terwijl je vriendin je oral bevredigd; HEAVEN!!! :)
coïtus onder invloed vind ik duidelijk maar minder!
 
Originally posted by zoutzak

coïtus onder invloed vind ik duidelijk maar minder!

Wel ja? Ik vind het relaxed, moet natuurlijk niet zo stoned zijn dat het allemaal een suffe bedoeling is, maar ee beetj estoned maakt je toch wat gevoeliger of zo.
 
Back
Naar boven