MuscleMeat

Steek tussen de twee borstspieren in

Bezoekers in dit topic

huckfinn

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
28 jul 2004
Berichten
4.153
Waardering
5
Hey,

Woendag, tijdens het hangend dippen voor de triceps gebeurde het volgende:

Ik was bij mijn één na laatste rep aangekomen en toen ik van de beneden positie duwde kwam ik moeizaam tot de helft, maar ik wilde de hele rep halen. Ik ademde bij het laatste stukje van de rep heel diep uit toen ik een harde steek onder mijn linkerborst kreeg.

Na een minuutje was de pijn vrijwel volledig weg en ik heb gewoon mijn dipsessie kunnen afmaken. Ook de rest van de training was geen probleem.

Maar de pijn is nu niet weg. Ik voel het nu precies tussen mijn twee borstspieren in en toen ik vanochtend voor de grap een overhead tricep extension deed (met 8kg :D) kwam de steek weer terug. Het voelde branderig en ik kon niet diep doorademen zonder wat pijn te voelen.

Het is mijn inziens geen borstspier-pijn en ik weet wel zeker dat het overgaat - maar ik ben toch benieuwd wat het is en of jullie het ook wel eens hebben gehad.

Thanks!
 
Ik heb wel eens een ontzet borstbeen gehad, toen ik aan het dippen was (in het ziekenhuis tussen twee bedden :)) knakt af en toe nog steeds als ik me uitrek (of fly's doe) en ook die keer dat sensei met zijn knie op mijn borst leunde om me in bedwang te houden.. de arme man voelde het en sprong van schrik op :D
 
Is het echt precies er tussenin of misschien de aanhechting aan een van beide kanten? Dat hoop ik niet voor je iig want dan ben je minstens 6 weken aan het herstellen. Heb ik een keer gehad nl.

Succes.
 
Het is niet een van mijn aanhechtingen, want als ik er op druk voel ik geen steek (enkel een lichte spierpijn van woensdag - toen ik ook mjin borst getraind heb. Ik kan ook flyes maken zonder er veel van te voelen (voel het dan wel een beetje) en als ik met mijn rug op de grond ga liggen en ik breng mijn hoofd naar mijn borst, voel ik het ook lichterlijk.
 
Heb ook nog regemmatig pijn net tussen de twee borsten,de dokter zei dat het de spieren waren net onder het borstbeen die wat verrokken waren heb tot vandaag de dag nog regelmatig steken en vooral bij het trainen van borst,gaat wel ooit weg,hmmm.
 
Back
Naar boven