AndroidHealthClinic

Steekpartij in Gent : toestand slachtoffer kritiek maar stabiel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Moet je weten dat ze uit een gezin van 8 kinderen kwamen. Elk kind deed er een vechtsport, de vader ging elke avond op straat met zijn kinders, conditieoefeningen doen.

Tja, tegenwoordig steken ze iemand neer. Als ik 15 was vond ik het al een kick om met mijn brommer te rijden
 
Grappig hoe sommige dingen worden verklaard door "het is hun achtergrond", "in hun geboorteland is het zoveel harder etc", bullshit je woont hier doe ****ing normaal. Wie gaat er nu met messen etc op straat lopen, komt nooit iets goed van in huis. Als hun vader met hun conditieoefeningen doet en als ze vechtsporten doen, wat heeft dat te maken met het neersteken van mensen?

Ik heb ook meer dan 12 jaar vechtsport gedaan, heb lichte vorm van ADHD en heb vrij snel zin om iemand die op men zenuwen werkt op zen gezicht te timmeren doch heb ik praktisch nooit handgemeen, laat staan met wapens. Totaal geen excuus.
Zat gistren een zatte zak 20 minuten tegen mij en 2 meiskes waarmee ik in een bar zat te zeiken en te roepen, moet je jezelf maar in de hand houden en het gewoon negeren. Veel kansloze idioten tegenwoordig met wapens etc.
 
Tweede verdachte steekpartij in Gentse school opgepakt

Aan het Gentse Sint-Pieters station heeft de politie de tweede dader van de steekpartij in Gent opgepakt. Het gaat om de 16-jarige broer van de jongen die gisteren al werd aangehouden. Hij bood geen weerstand. Het parket van Gent kan het bericht bevestigen noch ontkennen, maar geeft later op de dag meer uitleg.

De tweede verdachte is de broer van de 15-jarige jongen die gisterenavond al werd opgepakt. Beide jongens, uit Merelbeke en van Russische afkomst, zijn medeleerlingen van het slachtoffer. De tweede verdachte zou 14 jaar oud zijn. Het is nog niet duidelijk wie van de broers het slachtoffer zou hebben neergestoken. Het slachtoffer werd in de hals gestoken met een mes of een ander steekwapen. Hij werd in kritieke toestand naar het Universitair Ziekenhuis in Gent gebracht, maar is intussen niet meer in levensgevaar. (hln)
 
gelukkig is de jongen stabiel nu, dat dit gebeurd is op VISO vind ik al helemaal raar.
Ik heb daar de laatste 3 jaar van mijn middlebaar onderwijs gevolgd en die school was heel erg tolerant op alle vlak, iedereen was braaf, daar brak nooit een gevecht uit.
 
van mij part sluiten ze die gasten op en rotten ze maar lekker 40 jaar weg daar, ajo!
 
"Poging tot" zal hij bedoelen. Of is die jongen bezweken aan z'n verwondingen?

Voor mij is een messteek in de hals moord, ongeacht of die persoon het al dan niet overleeft is een kwestie van geluk. De intentie was doden.

Deze morgend op het nieuws gehoord dat het jongetje al een hele tijd gepest werd tijdens de vakantie door die allochtonen. Binnenkort zijn er trug internationale voetbalmatchen. Ben eens benieuwd of zij ook naar voetbalwedstrijden gaan mogen kijken. Viva Belgique
 
Heb juist op het nieuws gehoord dat je jongen nog steeds in kunstmatige coma ligt, vooral voor de pijn. Hij kan ook niet op zichzelf ademen, want er is sinds gisteren een gezwel gekomen in zn keel..
 
dader is opgepakt en heeft bekentenissen afgelegd. Aanleiding: "het slachtoffer weigerde de gegevens van een meisje door te spelen aan een van de twee broers".
Duidelijk weer een geval van uitlokking...
 
oostblokkers in Belg en Nederl zijn totaal niet aangepast aan onze taal en leefwereld. bovendien vechten die mannen op leven en dood als ze ruzie hebben , terwijl dat meestal helemaal niet nodig is..
komt waarsch door hun achtergrond, maar wat ook is dat die mannen langs daar nog altijd een verplichte keiharde legerdienst krijgen, dus vergeleken met ons zijn die gasten soms regelrechte vechtmachines..
ken je zelf wel oostblokkers?
ken zelf veel kosovaren, polen en russen en ik heb ze nog nooit agressief uit de hoek weten komen (op 1 figuur na dan die wel wat hevig is)
 
Back
Naar boven