MuscleMeat

Steel bending

Bezoekers in dit topic

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2006
Berichten
85.311
Waardering
65.415
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Daarjuist een sleutel van een slijpschijf met de hand geplooid, mijn eerste steel bending dat geen nagel was. Zijn er hier tegenwoordig nog meer mensen mee bezig?


20220406_122620.jpg
 
Om een juslepel aan te schaffen.
 
Ik boog vroeger altijd thee lepels. Waren m'n ouders niet blij mee:cool:
 

 
Laatste set van de 2de sessie op dit onding, buigt veel moeilijker dan ik dacht.

 
10mm betonijzer.

 
De poging tot terug recht plooien was een ander verhaal maar ik ben nu wel helemaal gebeten door de steel bend microbe :o

 
Sleutel van slijptol, snapped op 4min10.

Screenshot_20220624-203525_Video Player.jpg


Leuke bezigheid dit

Screenshot_20220624-203550_Video Player.jpg
 
Daarjuist een sleutel van een slijpschijf met de hand geplooid, mijn eerste steel bending dat geen nagel was. Zijn er hier tegenwoordig nog meer mensen mee bezig?


Bekijk bijlage 552120
Deed dat ooit met kroonkurken van bierflesjes tussen duim en wijsvinger . Je moet wat als je dronken bent en je verveelt. Beton ijzer heb ik ook wel eens een pretzel van gemaakt 😂
 
 
Sorry voor (misschien) off topic maar telfoonboeken scheuren of gouden gids scheuren. doen mensen dat weleens? Of zijn die tegenwoordig in geen velden og wegen meer te bekennen?
 
Sorry voor (misschien) off topic maar telfoonboeken scheuren of gouden gids scheuren. doen mensen dat weleens? Of zijn die tegenwoordig in geen velden og wegen meer te bekennen?
Ik zie nog wel eens speelkaarten voorbij komen.
 
Back
Naar boven