XXL Nutrition

Steelo Boy

Bezoekers in dit topic

TongPo

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
28 apr 2003
Berichten
4.250
Waardering
5
Check deze steelo boy... hij is echt da bomb :D

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
haha, mannetje.

whigger:D

en idd met een wapen ben je pas eene chte gangster, net zoals je met AS een echte BB bent:rolleyes: :)
 
jezus dit soort gasten vind ik dus égt te k*t.

laat em zich zwart verven, donder op man.

whaha
 
yoooo wazzup brotha's??
everythin' allright aaaaaiii?
that guy is tha shit!
give 'em a couple of G's and he'll **** you up!
thug life baby!

(wat een l0s4h :) )
 
Laatst bewerkt:
Stond een keer op FOK meen ik. Ik kende m dus al.
Komt uit de panorama ofzo.

Stonden nog een paar van die gozers in. Echt zwaar triest.
Het erge vind ik nog wel dat er steeds meer zijn die zo zijn, of in minder erge mate. Ze lullen de hele dag van die idiote woorden en dragen van die belachelijke kleding die ze tegenwoordig mode noemen.
Ernstig dat het deze kant op gaat met een groot deel van de Nederlandse jongeren.

Ik bedoel, het is al erg als er Negers zijn die zich zo gedragen, laat staan een Nederlander.
 
GLOEIENDE G#DVERDOM MIJ!!!!!

Wat een ongelovelelijke debiel!! ik heb echt serieus een teringhekel aan dit soort gasten. Trieste k*tpubers!!!!!
 
Wat is dat voor een loser
 
de nieuwe Eminem natuurlijk..domme vraag Admin:D
 
Dat noem je nou een wanksta.
Ik zie dat soort gasten weleens op station lopen, en dan lachen we ze welles uit :D
 
wat een zielige loser!

kan zo'n kereltjes echt niet uitstaan!


:D
 
Zwaar irritant zulke mannetjes, ongeacht de huidskleur. Al die wannabee gangstertjes komen de eerste dagen niet zonder "kleerscheuren" door in beetje ghetto.

Ik heb iets meer dan een jaar in zo'n buurt gewoond en echt, het is pure ellende. Kan je niet vergelijken met een achterstandsbuurt in NL.
 
haha wat een randdebiel :D
 
Zo zag ik r afgelopen carneval ook uit, alleen dan nog met bijpassende nelly-pleister op de wang :)
 
****ing posers ... :fu:

Is idd al erg genoeg dat die negers zich zo kleden ... nu gaan die halve gare pubers ook al beginnen.

Bij ons lopen er zo velen rond, van die negers ze komen van één of ander apeland en hier zien ze op tmf die hiphop clipjes en denken omdat ze ook zwart zijn dat ze autom. ook "thugs" zijn.

Pleezzzz...

Ik ga regelmatig uit in hiphop - r&b zaken ... de personen die ik daar zie lopen ... damn ... die denken echt dat ze in " tha hood " zitten ... met hun goude kettingen ...

Of je blank of zwart ben of groen ...

DON'T IMITATE BUT INNOVATE
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Speedy G.
Bij ons lopen er zo velen rond van die negers ze komen van een of ander apeland

Ah...
 
Originally posted by axestream


Ah...

En neen ben geen rascist ... 50% van men vriendenkring is vreemdeling ...

2 van men beste maten zijn resp. turk en kosovaar ... en men beste maat half tunesis ...

Dus don't go there
 
Laatst bewerkt:
Gewoon een half uurtje naar Caracas sturen en door een bario laten lopen daar, alleen jammer dat het ventje liggend terugvliegt :)

Leipe nep gangsters, denk dat die het zelfs in een gemiddelde achterstandsbuurt in NL het trouwens niet lang uithoud. Heb nooit begrepen wat er nou cool is aan zogenaamd thug willen zijn, was al blij dat ik mijn achterstands wijkie uit was in Den Haag.

En wat ik in Caracas zag of in paar vage wijken in USA zag was al helemaal niet cool, eigenlijk voor straf die gasten een keer daar naartoe sturen, kijken of die dan nog gangsta wil zijn.

Maar ben wel blij dat hij weet dat Tupac terug komt, alvast de nieuwe cd ff in backorder zetten.
 
@Speedy G: Dan vraag ik me toch af of je goed begrijpt wat je zegt als je het woord "apeland" in de mond neemt.

@Ericr: Tupac terug, hmm, maar ga je dan ook alvast een Colt bestellen? lol
 
Originally posted by axestream

@Ericr: Tupac terug, hmm, maar ga je dan ook alvast een Colt bestellen? lol [/B]

:D Nah dat vage stadium ben ik al zo'n 20 jaar voorbij en ik ben pas 32, meeste jeugdvrienden inmiddels wel of onder de grond of ergens in een bewaakte vleugel. Dus daarom vroeg ik me al af waarom die Thijs nou zo graag gangsta wil zijn, levert toch weinig respect als je wat gras op je buik kan laten groeien of een strafblad van hier tot Tokyo.
 
Tja ... bij wijze van spreeken ...

Men woord keuze is idd niet echt gepast.

Maar 90% van de afrikaanse bevolking die bij ons woont is echt niet te luchten en ik kijk niet naar kleur of afkomst ...

Wel naar gedragingen ...

En sorry als ik u beledigd heb.
 
Back
Naar boven