XXL Nutrition

SteenSteen's krachtlog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heb je soms onmogelijk lange armen ofzo dat je bench zo crappy is? Ik heb overigens precies het tegenovergestelde. Mijn bench is superieur vergeleken met de andere lifts :o
 
Heb je soms onmogelijk lange armen ofzo dat je bench zo crappy is? Ik heb overigens precies het tegenovergestelde. Mijn bench is superieur vergeleken met de andere lifts :o
Ik heb wel bijzondere verhoudingen, in van korte benen, lange torso, lange armen. Niet per se de wingspan of an eagle maar wel aardig lange armen :o Denk dat mijn geschiedenis van een ingevallen borstkas, de Nussbar-operatie daarvoor en de vele kneuzingen/complicaties die daarbij kwamen kijken ook hebben geholpen aan een ietwat scheve verhouding. En wellicht dat ik ruim 10 jaar heb gevoetbald en geen kont gaf om bicapsen

Training vandaag. Best beroerd geslapen, merkte dat wel in de start van de training.

Squat
100kg x 4
100kg x 4
100kg x 8
mmmMmmmMm 100klikos eindelijk weer

Bench
72.5kg x 4
72.5kg x 4
72.5kg x 6
Lekker. Eerste set ging goed zwaar, tweede set zowaar vrij gemakkelijk.

Deadlift
105kg x 6
105kg x 6
prima makkelijk

BW: 91.0kg
 
Familie uit buitenland is over en heb sinds gisteren buikgriep incluis veel kotsen

Verwacht pas ergens na de Kerst weer een training te wagen en hopelijk niet teveel gains te zijn verloren

Gr SteenSteen
 
Waddup? Wordt er nog getrainierd hier?
 
hallo

Morgenavond is de eerste training van het jaar, ben sinds vandaag weer in Utrecht. Ik denk dat ik morgenavond eerst een training doe met half gewicht, en dan daarna weer met oude lijn verder.
 
kon gisteren toch niet trainen want had een afspraak staan

Vandaag wel weer getraind, mooie compromis door de laatste training (van 19 december) te herhalen. Enorm veel kramp/spierpijn in lower/middle traps al de hele dag, dus training begonnen met veel foamrollen en stretchen.

Squat
100kg x 4
100kg x 4
100kg x 6
Haalde 8 vorige keer, denk dat ik dat nu ook prima had kunnen halen. Merkte dat mijn rechterknie een beetje naar binnen ging, en dat ik mijn torso minder omhoog hield (dus meer ri goodmorning). Vandaar bij 6 gehouden voor form.

Bench
72.5kg x 4
72.5kg x 4
72.5kg x 4
echt godsgruwelijk zwaar, met unracken voelde het eigenlijk alsof 1 rep al teveel zou zijn:roflol: :o Wel herpakt en alsnog de 'basic reps' uitgehaald, boven verwachting na ruim twee weken geen training.

Deadlift
105kg x 6
105kg x 6
Bleef makkelijk

BW: 91.1kg
Erg tevreden over mijn gewicht, normaliter vlogen de kilo's ervan af als ik niet trainde en daarmee flink op mijn voeding lette. Lekker constant tussen de 90kg en 95kg blijven lukt tot nu toe dus aardig.

Volgende training weer gewoon verder, dus 8-reppers in aantocht overmorgen.
 
Yo kerel. Jij leeft ook nog zo te zien.

EDIT: Je hebt ook spieratrofie ervaren vorig jaar? Ey laten we samen een cumback maken dan dit jaar. #newyearnewmeandyou
 
Laatst bewerkt:
Yo kerel. Jij leeft ook nog zo te zien.

EDIT: Je hebt ook spieratrofie ervaren vorig jaar? Ey laten we samen een cumback maken dan dit jaar. #newyearnewmeandyou
*de afgelopen drie jaar

Ik heb in 2017, 2018 en 2019 basically elk jaar een paar maanden intensief getraind, en tussendoor gemiddeld 0.5-1x per week. Studentenleef lekker geleefd en weer een slap mannetje geworden. Merkte echter aan mezelf dat ik veel lekkerder in mijn vel zit als ik me fitter en sterker voel, dus gewoon weer consequent trainen is voor mij ook een quality of life keuze nu.

Training vandaag: Lekker rustig in de gym. Wel nog flink veel spierpijn van de vorige training.

Squat
95kg x 8
95kg x 8
95kg x 10
Alles na 5 reps is conditioneel echt moordend. Ik kijk echt nooit uit naar deze dag met 8reppers, maar omdat ik er niet goed in ben, is het juist een dag waar ik hopelijk nog veel verbetering in ga zien :o

Bench
67.5kg x 8
67.5kg x 7
67.5kg x 6
Eerste fail in de 'basisreps' van dit schema. Lekker na elke set sterretjes zien, vandaag was niet mijn dag.

Deadlifts
120kg x 5
120kg x 3
120kg x 3
Makkelijk

BW: 90.5kg
 
Mmh ja ik ben ook best slacking geweest in trainen de afgelopen jaren. We delen dezelfde mindset dus :D.

Good luck brother
 
Mmh ja ik ben ook best slacking geweest in trainen de afgelopen jaren. We delen dezelfde mindset dus :D.

Good luck brother
Ik leg zelf de lat behoorlijk laag, in de zin van dat ik minimaal 2x per week wil trainen. Voor elke week van 2020 that is. Dat is hartstikke mogelijk en daarmee win ik elke week, en als ik ondertussen geen blessures oploop en op degelijke intensiviteit train, ga ik er sowieso op vooruit vergeleken met de voorgaande jaren.

Deze week heb ik bijvoorbeeld weinig tijd voor trainen en maak toch gaten voor 2x trainen, mijn vriendin is tante geworden en het is weer het einde van de academische periode, dus veel tentamens en andere verplichtingen.

Vandaag
Squat
100kg x 6
100kg x 6
100kg x 8
Best pittig nog, had gehoopt dat dit makkelijker ging

Bench
72.5kg x 6
72.5kg x 6
72.5kg x 6
Idem, al ben ik gezien voorgaande resultaten eigenlijk stiekem blij dat ik gewoon alle 6 reps op alle 3 de sets gehaald heb. Een wijs man zei ooit dat je meer moet benchen als je meer wil benchen, dus dat gaan we maar doen dan tymboo

Kruls

BW: 90.5kg --> Erop letten dat ik niet onder de 90kg duik, ik hoop eigenlijk richting de 93kg te groeien ipv rond de 91kg te swingen.
 
meer eten mietje
on it chief

Sterke skwat nog na jaren. Gr
dank #peachboysrepresent

harde training vandaag

Squat
102.5kg x 4
102.5kg x 4
102.5kg x 10
M'n benen en alles voelde voor de verandering enorm soepel aan, blijkt dat er toch behoorlijk wat in zit als ik mezelf niet de krampus in fiets in weer en wind

Bench
72.5kg x 4
72.5kg x 4
72.5kg x 7
Das it mane. Volgende 4reppers dag dus 77.5kg x 4, dat is echt net onder alltime PR niveau :o

Deadlift
110kg x 6
110kg x 6
Easy. Beltloos en zonder straps dubbel overhand voor nu, want het is nog makkelijk.

BW: 90.5kg
 
Ez. Hook grip doet wonderen voor mij. 140 overhand ez. Wel met kalk natuurlijk ivm zweethands.
 
Tering sterke squats! Heb je eerder 3x pw bench gedaan? Kan heel goed zijn dat de frequentie wonderen doet voor je.
 
Ez. Hook grip doet wonderen voor mij. 140 overhand ez. Wel met kalk natuurlijk ivm zweethands.

Ik vind hook grip echt bobba

Komende tijd heb ik nog geen behoefte om PL-wedstrijden te doen, dus straps is voor nu prima. Mocht ik dat wel weer willen, dan zal ik in de aanloop waarschijnlijk switchen naar mixed

Tering sterke squats! Heb je eerder 3x pw bench gedaan? Kan heel goed zijn dat de frequentie wonderen doet voor je.
Gaat ook lekker hier!
dank!! hoop van de zomer weer op een degelijke 150kg voor reps te zitten zoals vroagâh (op squat, niet op bench natuurlijk haha gr)

Ik heb al wel eerder driemaal per week gebencht, ben echter nooit veel verder dan 80kg voor ±5 reps gekomen. Ben verder ook nog nooit zo lang, zo zwaar geweest als nu dus dat scheelt wellicht ook een hoop :o

Dinsdag weer train kut 8reppers
 
Ik vind hook grip echt bobba

Komende tijd heb ik nog geen behoefte om PL-wedstrijden te doen, dus straps is voor nu prima. Mocht ik dat wel weer willen, dan zal ik in de aanloop waarschijnlijk switchen naar mixed



dank!! hoop van de zomer weer op een degelijke 150kg voor reps te zitten zoals vroagâh (op squat, niet op bench natuurlijk haha gr)

Ik heb al wel eerder driemaal per week gebencht, ben echter nooit veel verder dan 80kg voor ±5 reps gekomen. Ben verder ook nog nooit zo lang, zo zwaar geweest als nu dus dat scheelt wellicht ook een hoop :o

Dinsdag weer train kut 8reppers

Ik doe ook dit schema, die 8 reppers zijn idd taai. En daarna heb ik ook mijn heavy deadlift.

Mijn deadlift layout is denk ik wel iets anders dan bij jou. Ik wissel tussen primary stance (sumo) en conventional. En de reps en sets veranderen wekelijks.
 
Back
Naar boven