MuscleMeat

stefan havlik - leg training (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Alien

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
23 jun 2003
Berichten
3.081
Waardering
10
Wat vinden jullie van deze kerel? Voor mij is het ook een van m'n voorbeelden, net zoals rob sager.

Hier al vast het filmpje. (op min.8 is het wel ff grappig :D )

World Champion On Bodybuilding 2005 Stefan Havlik Video



nu naar school (zware dag hoor...1uurtje les :rolleyes: ) Ik doe er langer over om tot daar te raken.
 
Ziet er heel goed uit zeg zou zon fysiek wel willen hebben!!
 
Waarom squatten die gasten nooit?
 
Idd puike fysiek!
 
Hoezo, waarom squatten die gasten nooit? Zag je toch in het filmpje?
 
nice fisiek als ik dat had was ik tevreden
 
heftig! maar zie persoonlijk liever nog iets meer massa, allee voor een pro toch, want zelf zal ik zelfs dit nooit naturel halen! respect!
 
Mooi fysiek zeg! Wel grappig dat hij er helemaal niet zo massief uitziet in kleding, maar op het moment dat hij zijn shirt uittrekt, puilt alles uit. Gaaf!
 
en dat doet die allemaal op 1 dag :scratch:
 
In een smith-machine ja.

Maargoed. Het werkt kennelijk voor hem op deze manier:).

jongens!!!zien jullie hem nou echt niet buigen met op een gegeven moment 250kg in de nek op herhalingen???
 
Mooi fysiek zeg! Wel grappig dat hij er helemaal niet zo massief uitziet in kleding, maar op het moment dat hij zijn shirt uittrekt, puilt alles uit. Gaaf!

idd heel mooie fysiek, maar ik vind toch wel deftig als je zelfs met een los t-shirt als wat hij daar draagt je fysiek ziet doorkomen, maar ja, ik kan er ook maar van dromen met mijn ecto-basis..
 
Hij squat idd wel. Niet gezien eerste keer, vaag:o.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

deze foto vind ik wel bruut

nuja ok sommige willen meer massa, maar ik hoef geen mr. O te worden :D

Ik vind het wel raar dat hij die lunges doet zonder gewicht en der voor die sprongen :p om 8min lijkt hij wel een aap
 
hehe goed fysiek idd en nette BB-ing training.
 
haha ik lag echt in een scheur bij de 8 minuten :roflol:
 
prachtfysiek...

op 8min was het el lache idd :D

die lunges denk ik waren gewone actieve rust denk ik tssn squaten door, ahnee hij deed geen squats :roflol:
 
Back
Naar boven