XXL Nutrition

Stefan's log (still ecto) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ja, die poten zijn ****in nice:D
En idd een gym zoeken, hoe kan je nu al zittend op bankje nog tegen het plafond zitten? :P


Haha, heb gister een baantje geregeld voor paar uurtjes in de week. Kan daarvan me benzine en gym wss betalen, maar ik ga nog wat zoeken denk ik. Ik denk als ik serieus me benen ga trainen dat ze best wel aardig kunnen worden haha:D

Geen idee of ik vandaag ga rug trainen, heb een kater en vanavond weer een feest, misschien stel ik die training een dagje uit omdat je na de training ff goed veel eten moet binnenkrijgen en niet in de vorm van bier xd
 
Ooh bah, moest Barbell upright rows zijn xd



Dankje:) seated lukt ook niet, want ik train op een zolder, dus dan kom ik met de bar ook tegen het dak. Dus moet echt op me knieën zitten op de grond xd
haha dacht al, verklaard een hele hoop :P
 
OKe vanmiddag rug training en misschien een beetje buik erbij pakken:)
 
Net rug training gehad. Ben aardig verkouden/beginnende griep, dus was niet zo heel lekkere training.

Deadlift

20x30kg
10x50kg
10x90kg
10x100kg
10x100kg

BOR

10x50kg
10x50kg
10x50kg
10x50kg

Dumbbell rows

10x12kg
10x22kg
10x30kg
10x30kg
10x30kg

Latt pull down

10x50kg
10x50kg
10x50kg
10x50kg

De lattpulldown kan niet zwaarder:p

Maar niet zon heel lekkere training, en werd ook na sommige setjes misselijk. Maar wel gwn door gegaan natuurlijk:D
 
Tering wat een volume op deadlift.:thumb:
Overal trouwen:) Je rug is echt sterk.

Jammer van je latt pulldown. Mijnes kan ik tot 80kg belasten.
Helaas staat die nu niet overeind omdat ik dan heel veel in mijn andere oefeningen word beperkt. Zoals shoulder pressen en squaten. Dan maar wat extra rowen hoor:) Ben nu toch trouwens meer met basis bezig in mijn FB.

Die BOR ging vast redelijk als ik zo je dumbbell row's bekijk.
 
Tering wat een volume op deadlift.:thumb:
Overal trouwen:) Je rug is echt sterk.

Jammer van je latt pulldown. Mijnes kan ik tot 80kg belasten.
Helaas staat die nu niet overeind omdat ik dan heel veel in mijn andere oefeningen word beperkt. Zoals shoulder pressen en squaten. Dan maar wat extra rowen hoor:) Ben nu toch trouwens meer met basis bezig in mijn FB.

Die BOR ging vast redelijk als ik zo je dumbbell row's bekijk.

Ja BOR probeer ik echt op techniek goed te doen. Bij die dumbbell rows had ik nog aardig wat energie over, maar werd toen misselijk. Had nog wel 35kg ingezeten. Maar moet dus nodig een sportschool zoeken haha
 
Borst en bicep training:

Benchpress:

10x20kg
8x60kg
5x70kg
2x75kg
6x65kg
12x50kg
12x50kg

Dumbbell flyes

10x14kg
10x14kg
10x14kg

Dumbbell press

10x21,5kg
10x24kg
4x24kg (geen idee wat hier gebeurde)


Preacher curls

10x35kg
8x35kg
7x35kg

Concentration curls

10x12kg
10x12kg
10x12kg

Was wel lekkere training, ging ff een keer hoge gewichten benchen, normaal benche ik 10x55kg. Maar wou nu gwn ff op kracht trainen. Dus vind het zelf wel lekker gegaan. Volgende keer 8x70kg ofzo doen.

Voor het eerst in me leven onderhand dat borst eindelijk pumped is haha!
 
Borst en bicep training:

Benchpress:

10x20kg
8x60kg
5x70kg
2x75kg
6x65kg
12x50kg
12x50kg

Dumbbell flyes

10x14kg
10x14kg
10x14kg

Dumbbell press

10x21,5kg
10x24kg
4x24kg (geen idee wat hier gebeurde)


Preacher curls

10x35kg
8x35kg
7x35kg

Concentration curls

10x12kg
10x12kg
10x12kg

Was wel lekkere training, ging ff een keer hoge gewichten benchen, normaal benche ik 10x55kg. Maar wou nu gwn ff op kracht trainen. Dus vind het zelf wel lekker gegaan. Volgende keer 8x70kg ofzo doen.

Voor het eerst in me leven onderhand dat borst eindelijk pumped is haha!

Dat is mooooooooi :)!!
 
sterke bench stefan
 
Dankjewel allebei:)

Vanmiddag benen training:) Hopen dat de front squat goed gaat, want heb die sinds 1 week in me schema.
 
Lekker volume steeds!

Normaal train ik altijd 3x10, maar wil nu iets meer de maxen opzoeken zodat ik echt kan gaan beginnen met groeien.
 
Dikke bench al ja.
En sterke biceps:) Zeker geen ectoarmpjes meer. Mja was al gezegd.

Je moet ook nog ff foto van je front posten:P
 
haha front valt beetje tegen, borst loopt achter vind ik zelf.

Beentjes getraind:)

Squat

10x30kg
10x60kg
10x65kg
10x65kg
10x65kg

Leg extensions

10x50kg(allebei de benen)
10x40kg(one legged)
10x40kg(one legged)
12x40kg(one legged)

Leg curls

10x40kg
10x50kg
10x45kg

Ging wel lekker, maar mijn leg extensions apparaat kan maar tot 50kg, dus moet one legged doen....
 
haha front valt beetje tegen, borst loopt achter vind ik zelf.

Beentjes getraind:)

Squat

10x30kg
10x60kg
10x65kg
10x65kg
10x65kg

Leg extensions

10x50kg(allebei de benen)
10x40kg(one legged)
10x40kg(one legged)
12x40kg(one legged)

Leg curls

10x40kg
10x50kg
10x45kg

Ging wel lekker, maar mijn leg extensions apparaat kan maar tot 50kg, dus moet one legged doen....


Balen man,
Ik zou toch echt snel een sportschool opzoeken :)
Geen kuitjes getraind?
 
Laatst bewerkt:
Weet geen manieren op me kuiten te trainen:mad: heb alleen de basic stuff dus moet iets zin te verzinnen of gwn een sportschool vinden
 
Weet geen manieren op me kuiten te trainen:mad: heb alleen de basic stuff dus moet iets zin te verzinnen of gwn een sportschool vinden

Barbell in je nek leggen net als squat en dan calfe raise doen. Werkt super.
Of als je sterke grip hebt de stang gwoon in je handen vasthouden en calfe raises doen. Pak je gwn met deadlift op. Wel hoge reps rond de 15 ofzo. dat je ze goed voelt branden:D

Zijn die squat van gister fronsquats of niet?
 
Barbell in je nek leggen net als squat en dan calfe raise doen. Werkt super.
Of als je sterke grip hebt de stang gwoon in je handen vasthouden en calfe raises doen. Pak je gwn met deadlift op. Wel hoge reps rond de 15 ofzo. dat je ze goed voelt branden:D

Zijn die squat van gister fronsquats of niet?


Nee gewone squats, frontsquats wou ik er nog achteraan doen, maar moest ff snel trainen omdat ik weg moest.

calf raises zal ik volgende week erbij doen.
 
tricep en schouders training dagje uitgesteld. Voel me echt crap om een of andere reden???
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven