Fitness Seller

Steinberg Cubase SX v3.0.2.623

Bezoekers in dit topic

den_dimi

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 feb 2004
Berichten
2.707
Waardering
46
Cubase SX3 takes music production to a new level by adding more than 70 new features including powerful Audio Warp Realtime Timestretching, an intuitive Play Order Track, convenient Inplace Editing and many new editing functions.

For the first time, a native music production system combines full-featured audio and MIDI recording and editing, virtual instruments and powerful audio mixing with the added flexibility of loop- and pattern-based arranging and mixing. Cubase SX3 supports Windows XP and Mac OSX and works with a multitude of audio interfaces. Add to that the seamless integration of external audio and MIDI hardware, and Cubase SX3 redefines music production technology.

Top-10 new features of Cubase SX3

* Audio Warp: Realtime Time Stretching and Pitch Shifting offer extensive new audio editing and processing capabilities, including ACID® File support: loops automatically adopt a project’s tempo; audio files can follow tempo changes in realtime.
* Intuitive Play Order Track for pattern-based arranging adds a new level of creative music editing. Divide your song into sections, and then re-arrange it on the fly. Compare alternative versions of your song and then convert them back into a linear form for mixdown and mastering.
* New Inplace Editor supports ultra-fast direct MIDI event editing from within the project page. Edit MIDI events in context with audio or video.
* New MIDI Device Maps / Panels support direct access to external MIDI hardware with user-definable graphic editing panels. Import VST Mixer Maps or create your own editing panels, even for the Track Inspector or the mixer’s channel strip.
* User-definable Workspaces (window layouts) help organizing your desktop. Create and save a separate workspace for each step of the production process. Switch Workspaces on the fly, as if working on multiple computers or monitors.
* Studio Connections “Total Recall” support (optional integration of Yamaha’s Studio Manager 2). The first step into a new dimension of software/hardware integration. This modular editing system builds a powerful bridge between the virtual and physical studio. Opening a project can recall an entire studio setup within seconds.
* External FX Plugins allow for direct integration of external hardware effects processors into the VST audio mixer. Use your favorite outboard gear just like plugins – including automatic delay compensation.
* Extended Freeze function for virtual instruments and audio tracks with added flexibility and improved performance. Freeze virtual instruments with or without insert effects. Then automatically unload the instrument to free up RAM. Freeze audio tracks with insert effects to free up even more CPU performance.
* New part-based Volume Envelopes for direct control of dynamics. Fix level problems on the fly without wasting automation tracks. Then move events with their volume envelopes.
* User-definable Color Coding for tracks and VST mixer channels provides more clarity and better orientation – especially in complex projects.

[Link niet meer beschikbaar]
Download Size
107.45 MB
 
hmz het is een trial....

emulen op cubase levert meer op ....
 
builderB zei:
hmz het is een trial....

emulen op cubase levert meer op ....

Retail Cracked
 
Ik geef toe veel software illegaal in mijn bezit te hebben. Maar als er een softwarepakket is dat het waard is om voor te betalen, dan is het Cubase wel.

Die heb ik dan ook gewoon gekocht en de updates ook. De gekraakte versies laten het vaak toch afweten. Het hangt er natuurlijk wel weer vanaf hoe serieus je ermee bezig bent.
 
gekraakte cubase werkt perfect, zonde om te betalen..
 
CQ_Demolisher zei:
gekraakte cubase werkt perfect, zonde om te betalen..
Nou, eigenlijk geen goede ervaring mee zoals ik al zei. Maar ik moet toegeven: ik heb een mac. En van de gekraakte mac versie is het bekend dat ie niet goed werkt. Ik heb het dan wel over de classic versie. Van de OsX weet ik niks. Maar als ie goed werkt bij jou, gewoon gebruiken natuurlijk.
 
saint zei:
Nou, eigenlijk geen goede ervaring mee zoals ik al zei. Maar ik moet toegeven: ik heb een mac. En van de gekraakte mac versie is het bekend dat ie niet goed werkt. Ik heb het dan wel over de classic versie. Van de OsX weet ik niks. Maar als ie goed werkt bij jou, gewoon gebruiken natuurlijk.

op Mac OS X en Powerbook reeks werkt ie perfect :-)


waar gebruik jij het eigenlijk voor saint?
 
CQ_Demolisher zei:
op Mac OS X en Powerbook reeks werkt ie perfect :-)


waar gebruik jij het eigenlijk voor saint?

Ik zit al een tijdje in de muziek. Ik thuis een kleine homestudio waar ik regelmatig beats maak en nummers opneem, ook voor anderen. Het is een oude hobby van me.
 
saint zei:
Ik zit al een tijdje in de muziek. Ik thuis een kleine homestudio waar ik regelmatig beats maak en nummers opneem, ook voor anderen. Het is een oude hobby van me.

nice, wat voor muziek maak je voornamelijk ?
 
Wederom goeie samples om in Mad en fasttracker te gebruiken (vooral de drums) :D
 
CQ_Demolisher zei:
nice, wat voor muziek maak je voornamelijk ?

Ik ben begonnen met hiphop, maar tegenwoordig doe ik ook metal en rockmuziek. Ik heb een leipe gitarist gevonden en die speelt van die scheurende gitaarsolo's. Dan gooi ik er een vette hiphopbeat onder en laat wat gasten (heb je er hier genoeg van in A'dam zuidoost :D) erover heen rappen. Verder ook wat diepgaande trance gemaakt (waar je echt stoned voor moet zijn).

Maar ik ben onlangs ook bezig geweest met een Bollywood project....

Beetje van alles dus.

En jij?
 
saint zei:
Ik ben begonnen met hiphop, maar tegenwoordig doe ik ook metal en rockmuziek. Ik heb een leipe gitarist gevonden en die speelt van die scheurende gitaarsolo's. Dan gooi ik er een vette hiphopbeat onder en laat wat gasten (heb je er hier genoeg van in A'dam zuidoost :D) erover heen rappen. Verder ook wat diepgaande trance gemaakt (waar je echt stoned voor moet zijn).

Maar ik ben onlangs ook bezig geweest met een Bollywood project....

Beetje van alles dus.

En jij?

trance/hardtrance..ook beetje drum 'n bass en af en toe hardere muziek
ben t.o.v. waarschijnlijk nog een noob maar ik vind het iig erg leuk om te doen en probeer daarom ook mijn stuff uit te breiden
 
Back
Naar boven