XXL Nutrition

Steken borst en gejaagd gevoel na eerste injectie

Bezoekers in dit topic

Lerpy

Novice
Waardering
3
Lengte
1m76
Massa
79kg
Vetpercentage
15%
Ik heb zaterdag me eerste injectie test e (250mg) en primo (100mg) gezet.
Toen ik naar bed ging werd ik erg onrustig lichte hartkloppingen en kreeg het bloed heet het duurde 2 uur voor ik in slaap viel wel erg diep geslapen uiteindelijk.
Zondag eigenlijk vrij weinig aan de hand maar sinds maandag behoorlijk last van een opgejaagd gevoel en lichte steken in me borst beetje aan de linker kant. Smiddags een paar keer een bloeddruk en temperatuur meting gedaan en deze waren goed.
En nu deze morgen toen ik wakker werd 05:00 nergens last van maar sinds 07:00 weer dat gejaagde gevoel en steken in me borst en het idee dat ik een beetje afwezig ben.

Dit is mijn eerste injectie kuur dus kan het zijn dat me lichaam moet wennen zo ja hoelang duurt zoiets? Of moet ik toch even naar de huisarts?

Morgen moet ik mijn tweede injectie zetten is dat verstandig of even wachten tot dit gevoel wegzakt?

Ja je lichaam moet er aan wennen.

Ik denk dat de grootste oorzaak is dat je het allemaal heel spannend vindt en je je lichaam ‘scant’ op wat je nu wel of niet voelt. Hetgeen je dan wel voelt ga je heel veel aandacht aan geven

Bedankt voor je snelle reactie ik hoopte al zoiets maar een bevestiging is altijd fijn.
Heb je toevallig enig idee hoelang het ongeveer duurt voordat mijn lichaam eraan gewent is?

Bedankt voor je snelle reactie ik hoopte al zoiets maar een bevestiging is altijd fijn.
Heb je toevallig enig idee hoelang het ongeveer duurt voordat mijn lichaam eraan gewent is?
Sneller dan je denkt, is wel per persoon verschillend.

Ik sluit me aan bij wat mucci zegt.

Sneller dan je denkt, is wel per persoon verschillend.

Ik sluit me aan bij wat mucci zegt.
Oke dan ga ik morgen de tweede zetten en hoop ik dat het snel over is.

De vraag is, waarom start je een eerste kuur meteen met 700 mg aan gear per week?
Dit heb ik van een maat van me die zei dat dit een goeie beginners kuur is.
En als ik verder de forums lees zie ik veel beginners kuren met test e en primo die hoger zijn bv 500mg test e en 400mg primo in de week.

Was/is het verstandiger eerst alleen 500mg test e te doen anders?
Ik ben newbie hierin dus alles komt van forums en vrienden met ervaring dus tips zijn welkom.

Ik zou het halveren
Oke dus 250mg test e en 100mg primo in de week?
En is dan een keer in de 5 dagen?
Of 2x in de week 125mg test en 50mg primo?

Ik heb zaterdag me eerste injectie test e (250mg) en primo (100mg) gezet.
Toen ik naar bed ging werd ik erg onrustig lichte hartkloppingen en kreeg het bloed heet het duurde 2 uur voor ik in slaap viel wel erg diep geslapen uiteindelijk.
Zondag eigenlijk vrij weinig aan de hand maar sinds maandag behoorlijk last van een opgejaagd gevoel en lichte steken in me borst beetje aan de linker kant. Smiddags een paar keer een bloeddruk en temperatuur meting gedaan en deze waren goed.
En nu deze morgen toen ik wakker werd 05:00 nergens last van maar sinds 07:00 weer dat gejaagde gevoel en steken in me borst en het idee dat ik een beetje afwezig ben.

Dit is mijn eerste injectie kuur dus kan het zijn dat me lichaam moet wennen zo ja hoelang duurt zoiets? Of moet ik toch even naar de huisarts?

Morgen moet ik mijn tweede injectie zetten is dat verstandig of even wachten tot dit gevoel wegzakt?
1: In de ochtend zetten
2: vaak is het soort angst, kan onderbewust zijn, van wat heb ik nu gedaan.
Geen aandacht verder aan schenken, wordt het alleen maar erger van.

Het zijn wel hormonen natuurlijk waar je mee 'speelt'

Oke bedankt allemaal voor de info ik ga halveren vanaf morgen!

dit

Je kan het ook zo bekijken dat je een frontload hebt gehad :) en niet zo druk maken, komt over als spanning zoals ik het lees. Succes!
Ja ik ga morgen inderdaad halveren en er niet meer over nadenken.
Bedankt!

Neem echt de adviezen die hier gegeven worden te harte. Verder gewoon knallen met je trainingen 🦾

Back
Naar boven