AndroidHealthClinic

Steken in zij (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nescio

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
12 okt 2005
Berichten
14
Waardering
0
Beste allen,

ben 1.93 weeg 102 gebruik sinds afgelopen vrijdag Wey eiwit (ben ff merk kwijt) 30 gram zo'n half uur na de training, nu heb ik ondanks de drie á vier liter water die ik dagelijks drink steken linksonder in m'n zij vooral als ik net wakker ben.

nu lees ik hier op het forum dat dit probleem zich vaker voordoet alleen is de wijze waarop ik ervan af kom me niet helemaal helder.

1; stoppen (dit kan altijd nog)
2; langzaam opbouwen ?
3; inname in de morgen ?
4: ??

train meer dan tien jaar en er is me niks bekend over dat ik zwakke nieren zou hebben, heb ook nog nooit een gekuurd (heeft geen zin haal nog niet optimale uit mijn eten)

op mijn gewicht zou 30 gram toch helemaal niet zo'n extra belasting moeten zijn.

iemand advies/idee.....
 
Beste allen,

ben 1.93 weeg 102 gebruik sinds afgelopen vrijdag Wey eiwit (ben ff merk kwijt) 30 gram zo'n half uur na de training, nu heb ik ondanks de drie á vier liter water die ik dagelijks drink steken linksonder in m'n zij vooral als ik net wakker ben.

nu lees ik hier op het forum dat dit probleem zich vaker voordoet alleen is de wijze waarop ik ervan af kom me niet helemaal helder.

1; stoppen (dit kan altijd nog)
2; langzaam opbouwen ?
3; inname in de morgen ?
4: ??

train meer dan tien jaar en er is me niks bekend over dat ik zwakke nieren zou hebben, heb ook nog nooit een gekuurd (heeft geen zin haal nog niet optimale uit mijn eten)

op mijn gewicht zou 30 gram toch helemaal niet zo'n extra belasting moeten zijn.

iemand advies/idee.....

Je weet zeker dat dit door de whey komt?
Dat lijkt mij eigenlijk sterk, probeer of het weg is zonder de whey, zo ja, dubbel check door weer whey te nemen na je training en kijk of je weer die steken krijgt.
 
Ik heb ongeveer dezelfde lengte als jij (1.92) en weeg op het moment ongeveer 85kg (ong. 12-13%) en ik neem bij het opstaan +/- 20gr en voor de training +/- 40 gram. Daarnaast heb ik nog kwark / night protein voor het slapen gaan. Qua drinken zitten we ook wel op hetzelfde level (3/4 liter pd) maar ik heb geen steken! Ik denk daarom zoals hierboven ook wordt gezegd dat je het probleem ergens anders moet zoeken.

Om het zeker uit te kunnen sluiten dat het door de whey voorzaakt wordt kun je er even mee stoppen. Zijn er evt. nog meer oorzaken die je kunt aanwijzen? Is er wat veranderd aan je leef/eet patroon de laatste tijd? Ander supplement misschien?
 
deze morgen zitten de steken meer naar de achterkant, zeg maar net voorbij m'n middel.

Het enige wat is veranderd aan leef en eetpatroon is dus die Whey....

Gistern maar mee opgehouden kijken of er iets veranderd.
 
Ik krijg altijd steken in mijn zij van het rennen op de loopband, maar ik zou toch even naar de dokter gaan voor de zekerheid. Je weet maar nooit.
 
Back
Naar boven