AndroidHealthClinic

Stel je voor... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

sta je vanavond nog als uitsmijter bij de gevel mighty? pk heeft dringend een persoonlijk advies nodig hoor ik net!
 
Ja, maar toch weet je nog altijd dat er die sfeer hangt tussen jullie, anders had je hier dit topic niet over gemaakt. Zolang je daar geen duidelijkheid in schept naar elkaar toe is er nog altijd de suggestie, jij weet dat en zij weet dat, en dat kan ervoor zorgen dat je gaat twijfelen in een zwak moment wanneer je bevestiging zoekt. Zolang er niet over gepraat wordt of geen consequente stappen worden gezet is er ook geen afwijzing en wordt die zeepbel ook niet doorprikt. Als je haar echt wil dan zat je toch ook niet te twijfelen imo.
Hmm ja is ook wel zo. Maar toch, de kans is eigenlijk 100% dat het nooit meer zo zal zijn als daarvoor, én de spanning is misschien weg en je kan je toch vreemd voelen over de hele situatie.
Als je vrienden wilt blijven, zou ik het laten rusten. Als je ervoor wilt gaan, zou ik het proberen.
Aan de andere kant, vrienden met een vrouw..........;)
Vrienden met een vrouw kan écht. Dacht eerst ook van niet, maar kan wel. Dit is wel zelden het geval maar indien de vrouw in kwestie niet erg knap is kan het zeker:D

Maar ik denk dat ik wel even wat toespellingen ga doen, iig dat ze een vaag vermoeden heeft. Kijken hoe dat uitpakt.
 
Je moet niet vergeten dat ik een ervaren man ben met dit soort liefdes verhoudingen. Dus luistert goed:
Het klaarkomen van een vrouw is en blijft een myte. Ook al spuiten ze er bij, niks is meer waar jongen.

Als je echt haar leuk vind en misschien wel meer wilt, zul je haar toch moeten vragen of ze jou eens wil ppen.
Ja dat klinkt raar en erg direct, maar dat is beter van: schat ik hou van je.
Daar kan ze dus van afschikken.
Dus als ze jou wil ppen dan wil ze misschien ook wel van je houden.

Kijk het echte liefde komt pas kijken als ze je sperma doorslikt.
Dus tot die tijd geef ik je alleruimte om gewoon rustig aan te doen met haar. Vraag of ze een keertje gewoon anaal wilt ipv hondjes. Ook kan het helpen om gewoon haar recht ik het gezicht te slaan met je pik. Dat schijnt wel een te helpen.

Succes kerel
Gr.
Jopie
 
Dude geef nu maar gewoon toe, dat Marloes erg kansloos is en dat dit je enigse optie is om nog voor je 30e te palen?
 
ari70

praatjesmaker!!!!!
 
je moet gewoon voor haar gezicht een andere chick regelen. als zij helemaal doordraait weet je genoeg...

bied je je excuses aan, zeg je tegen haar dat je dacht dat zij jou niet echt leuk vond, vandaar die actie. vraag haar om jou te vergeven voor die stomme actie bla bla bla, en uiteindelijk hoppa.....in de pocket.:cool:
 
En dan? Straks verneuk je het wel. Die kans bestaat altijd, dat is juist het dillema.

Als haar iets aan het vriendschap ligt, zal er niets veranderen in negatieve zin ;) . Kan er alleen maar beter op worden, maarja dat zijn mijn ervaringen weet niet met wat voor soort vrouwen jij omgaat :) .
 
Als je vrienden wilt blijven, zou ik het laten rusten. Als je ervoor wilt gaan, zou ik het proberen.
Aan de andere kant, vrienden met een vrouw..........;)

Wuhaha ja inderdaad. Vrienden met een vrouw:D Als het jou dan echt om vriendschap gaat, ga je ook niet met elkaar liggen, toch? Zelfde geldt voor haar. Waag het er gewoon op en breek het open, wat kan je vernken? Geen vriendschap meer? Genoeg mannelijke *echte* vrienden. Ze wil je vast wel Kroes;) Dit verhaal doet mij denken aan de hormonale cyclus van een vrouw, jullie zaten zeker samen in de ovulatie toen jullie met elkaar gingen liggen:P
 
Laatst bewerkt:
Ja ik zie haar over een paar uurtjes, kijken hoe het uitpakt:)

Thanks mannen.
 
ari70

praatjesmaker!!!!!

Ik ben de enigste die weet hoe de slet in de ketel steekt, heb ook veel meer achtergrond info over pk zijn gedrag in het bijzijn van vrouwelijke entiteiten. Dus je moet hier niet te makkelijk over doen, voor pk kost het heel wat extra energie om te communiceren met "vrouwen". Denk daar dus niet te licht over!

en het is gewoon een feit dat hij express bij Marlous begint omdat ze niet zo goed kan ppen, en hier zijn verwachtingspatroon op bijgesteld heeft, zodoende dat hij vrijuit kan praten met een vrouwelijke entiteit.

Jullie denken er imo veelste diepzinnig over. De enigste vrouw waarmee pk nog contact maakt sinds het staafincident, is zen mama.
 
sta je vanavond nog als uitsmijter bij de gevel mighty? pk heeft dringend een persoonlijk advies nodig hoor ik net!

Uiteraard. Ik merkte, dat hij veel aan mijn adviezen had. Tevens weten jullie nu allebei, middels een uitgebreid verslag van 2 jongedames (hebben jullie die nog meegenomen eigenlijk?), meteen wat zwaffel-squatten is, dus het was voor jullie beiden een leerzame avond.;)
Leuk jullie ontmoet te hebben, gasten.:cool:
 
Uiteraard. Ik merkte, dat hij veel aan mijn adviezen had. Tevens weten jullie nu allebei, middels een uitgebreid verslag van 2 jongedames (hebben jullie die nog meegenomen eigenlijk?), meteen wat zwaffel-squatten is, dus het was voor jullie beiden een leerzame avond.;)
Leuk jullie ontmoet te hebben, gasten.:cool:
ja, echt een chille oefening dat zwaffel squatten, volgens mij word je daar echt een beer van.

maar die wijffies hadden we niet meegenomen :P

was idd gezellig :P
 
Uiteraard. Ik merkte, dat hij veel aan mijn adviezen had. Tevens weten jullie nu allebei, middels een uitgebreid verslag van 2 jongedames (hebben jullie die nog meegenomen eigenlijk?), meteen wat zwaffel-squatten is, dus het was voor jullie beiden een leerzame avond.;)
Leuk jullie ontmoet te hebben, gasten.:cool:
Hehe, de DBB mini-meet:D Ik was uiteraard de grootste van ons 3en maar dat komt door mijn veelvuldig roid gebruik:) Je bent een chille kerel Robert, en daar gaan we flink gebruik van maken als we nog eens naar binnen willen:D j/k

Was gezellig!

OT: Hmm denk toch dat het niets word. Ik heb het idee dat een andere vriendin van me weer op mij verliefd is en dat meisje die ik wel leuk vind is daar ook weer een vriendin van. Beetje 3-hoeksverhouding:rolleyes: Misschien dat er een trio uit te slepen valt maar die kans achtig ik niet zo groot:D
 
Vuile slet dat je bent, vertel ik over het vermeende trio'tje draai je heel de wereld naar jezelf toe, en probeer je hier weer de Big guy uit te hangen.... ;)
 
Vuile slet dat je bent, vertel ik over het vermeende trio'tje draai je heel de wereld naar jezelf toe, en probeer je hier weer de Big guy uit te hangen.... ;)
Hoor hem, hoor hem:roflol:
 
Fase waarin ik ook inzit met een goede vriendin. Er wordt wel eens gedoet, maar nooit meer over gepraat. Ik vind haar op momenten leuk, maar op momenten ook weer niet. Ik wil geen relatie, zij in principe ook niet. Ze heeft wel eens te kennen gegeven me leuk te vinden. Alleen onze vriendschap zou daardoor kapot kunnen gaan.. Vandaar niet aan een relatie beginnen.

Swaffel haar, bef haar en doe wat je wilt. Maar een relatie in zo'n geval betekend meestal het einde van de vriendschap.
 
Wat heb je liever, relatie of vriendschap...
 
Wat heb je liever, relatie of vriendschap...
Dat is geen juiste afweging. Stel dat het geen relatie word maar dan is je vriendschap misschien ook verkloot..
 
Back
Naar boven