MuscleMeat

stel me voor, en contact gezocht

Bezoekers in dit topic

Hoi Berti!

Van harte welkom en vooral heel veel plezier op deze forum! (Late reactie! ;) )
Ik heb je post maar heel globaal gelezen maar volgens mij hebben we dezelfde doelen. Afvallen, snelle stofwisseling. Strak, droog en gezond door goede voeding en sporten.
Ik wil je heel graag helpen en elkaars tips en ervaringen uitwisselen. Post eerst hoe je voedingsschemaer nu uitziet. Wie weet zijn er maar een paar aanpassingen om je situatie te verbeteren!

Succes!
 
Wij vrouwen hebben als eerste natuurlijk veel minder testosteron dan mannen, maar ik ben ook nog van Aziatische afkomst.
Het is bekend dat Aziaten nog minder testosteron in hun lichaam hebben.
Das toevallig ik ben ook van aziatische afkomst :D maar wel of geen testosteron ik ben een vrouw geen man, hoe minder testo hoe beter:p
ff serieus... bedankt voor je info ik heb er veel aan.
doe jij echt aan bodybuilding of gewoon fitness body
 
Das toevallig ik ben ook van aziatische afkomst :D maar wel of geen testosteron ik ben een vrouw geen man, hoe minder testo hoe beter:p
ff serieus... bedankt voor je info ik heb er veel aan.
doe jij echt aan bodybuilding of gewoon fitness body

Ik zit eigenlijk net tussen fitness en bb in, meer wat op wedstrijden onder Miss Performance valt, en jij?
Heb alleen momenteel last van een langdurige schouderblessure waardoor mijn bovenlichaam onderhand wel in de fitness categorie valt:(:D
 
Ik zit eigenlijk net tussen fitness en bb in, meer wat op wedstrijden onder Miss Performance valt, en jij?
Heb alleen momenteel last van een langdurige schouderblessure waardoor mijn bovenlichaam onderhand wel in de fitness categorie valt:(:D

bodybuilding (zie mijn avatar) niks fitness .. :D
 
Back
Naar boven