Fitness Seller

Stel randdebielen

Bij mij in de gym trainen


  • Totaal stemmers
    115

Bezoekers in dit topic

Jesseh

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
28 jan 2009
Berichten
1.976
Waardering
0
Vandaag weer zo'n jongen die machines gebruikt en dan z'n gewichten erop achterlaat. en dat gewoon bij potverdomme al die machines. dan zeg je er wat van en krijg je zon kop van ''ik ben superdude en ik ben stoer dus je kan me niks maken'' :o. ach flikker toch op man. en dan ook nog heel stoer een slok uit zn bidon nemen en die dan op de grond 'gooien', keihard lopen kreunen bij die fantastisch 'zware' bp en dan nog heel leuk gaan smsen op het bankje. flikker toch op man :mad:
 
Vandaag weer zo'n jongen die machines gebruikt en dan z'n gewichten erop achterlaat. en dat gewoon bij potverdomme al die machines. dan zeg je er wat van en krijg je zon kop van ''ik ben superdude en ik ben stoer dus je kan me niks maken'' :o. ach flikker toch op man. en dan ook nog heel stoer een slok uit zn bidon nemen en die dan op de grond 'gooien', keihard lopen kreunen bij die fantastisch 'zware' bp en dan nog heel leuk gaan smsen op het bankje. flikker toch op man :mad:

Pak op dumbbell en tijdens het langslopen schiet hij per ongeluk uit je hand.
shit happens
 
machines en gewichten erop achterlaten???
 
denk dat hij schijven bedoelt die je erop kan zetten. (moderne machines:P)
 
Waarom spreek je hem er niet gewoon op aan dan :rolleyes: ... zo moeilijk is het niet.
 
Schrijf er anders een topic over op het internet.
 
haha, aanspreken dat werkt juist averechts.
 
bij mij thuis is er ook altijd iemand die dat doet, maar dat is echt iemand met een monsterfysiek dus vind ik het niet zo erg.
 
Laatst bewerkt:
als ze op dat bankje chillen gewoon even een barbell op de keel.
 
stomp em volgende keer gewoon
 
Gewichten achterlaten doet iedereen bij ons. Snap het probleem niet zo, beetje irritant, maar oke.
 
Wat is er zo erg aan om die pin te laten staan? Ik zie het probleem niet.
 
bij de benchpress laat ik t soms ook gewoon hangen. maar ben neti de enige so i dont give a shit. vind t neit opruimen van de dumbbells veel irritanter aangezien ik dan de goeie gewichten neit kan vinden
 
Zucht, ligt er maar net aan hoe je je eigen opstelt tegenover iemand... blijkbaar maak je geen indruk op em, dus ligt het aan jou.
 
Back
Naar boven