MuscleMeat

Stel randdebielen (1 bezoeker)

Bij mij in de gym trainen


  • Totaal stemmers
    115

Bezoekers in dit topic

"Van schijven opruimen krijg je ook spierballen"!
"Ik laat ze liggen, ik gun die andere mensen ook spierballen. :cool:"

By Loo.

Bij mij in de gym hangt in elke hoek een foto van Arnold, met de tekst 'Extra spierballen kweken? Ruim dan even je gewichten op!' :o
 
oeeee zo zwaar om die paar kilos van die superdude op te ruimen?
 
Waarom verveel je ons met deze onzin? Ga naar een andere gym of get a life, als je niet eens mans genoeg bent om een jochie van 12 aan te spreken.:rolleyes:
ik heb m aangesproken, moeilijk om even te lezen? :rolleyes:
 
of nog erger.. (oudere) kerels die in strak ik-vind-het-geil-dat-anderen-de-vorm-van-men-penis-wielrennersbroekje komen trainen

er is er zelfs 1 die zon hele pak draagt
denk aan, maar dan in heeeeeel flashy colors:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
of nog erger.. (oudere) kerels die in strak ik-vind-het-geil-dat-anderen-de-vorm-van-men-penis-wielrennersbroekje komen trainen

er is er zelfs 1 die zon hele pak draagt
denk aan, maar dan in heeeeeel flashy colors:
[Link niet meer beschikbaar]

egt een vies en lelijk ding is het
 
of nog erger.. (oudere) kerels die in strak ik-vind-het-geil-dat-anderen-de-vorm-van-men-penis-wielrennersbroekje komen trainen

er is er zelfs 1 die zon hele pak draagt
denk aan, maar dan in heeeeeel flashy colors:
[Link niet meer beschikbaar]
:roflol:

bij ons was er laatst een neger aan het dippen met een wietmuts in een trui en een spijkerbroek toen het binnen ****ing warm en benauwd was.. sorry maar dat gaat me te ver :o
 
:roflol:

bij ons was er laatst een neger aan het dippen met een wietmuts in een trui en een spijkerbroek toen het binnen ****ing warm en benauwd was.. sorry maar dat gaat me te ver :o

Dat is hardcore, ouwe.
 
Je lijkt wel een wijf.
Minder zeiken en meer trainen. Als ik train vergeet ik alles wat er om mij heen gebeurd.
 
Ik train normaal thuis maar die gym waar ik nu tijdelijk train lopen behoorlijk veel buffels rond. 95% is ook man ofzo
 
Bij mijn in de sportschool traint dan ook een ecto, zoals hier dat dan fijntjes wordt benoemd.
Maar deze prettyboy heeft wel het lekkerste meisje van de sportschool versiert.

En de bodybuilders, + de figuren die een poging doen om een bodybuilder te worden ;)hebben mooi het nakijken.

Zijn lijf stelt dan niet veel voor vergeleken met een BB fysiek, maar erzit wel
een goede kop op.Tja en daar kijken vrouwen toch het eerst naar.

Lachen dit soort dingen toch:)
 
Vandaag weer zo'n jongen die machines gebruikt en dan z'n gewichten erop achterlaat. en dat gewoon bij potverdomme al die machines. dan zeg je er wat van en krijg je zon kop van ''ik ben superdude en ik ben stoer dus je kan me niks maken'' :o. ach flikker toch op man. en dan ook nog heel stoer een slok uit zn bidon nemen en die dan op de grond 'gooien', keihard lopen kreunen bij die fantastisch 'zware' bp en dan nog heel leuk gaan smsen op het bankje. flikker toch op man :mad:

Stoer men, iemand uitschelden op het internet nadat je geownd bent!
 
Het is grappig hoe iedereen hier een bekkie geeft over bepaalde mensen in de sportschool, maar op het moment zelf in de sportschool zeggen ze helemaal niks.

Maar wel heel stoer praten op een internet forum ver van die gappies verwijderd en dan nog heel stoer praten ook.

Internet helden.
 
bij mij trainen alleen bejaarden en milfs die staat er niet tussen
 
en zo erg is het toch niet om ff een paar schijven eraf te halen kerel je stelt je echt ongelovelijk aan
 
Bij mij in de gym trainen weinig serieuze mensen. Bijna niemand die deadlift of squat, of überhaupt benen traint. Ik denk dat er serieus misschien 4 of 5 mensen, inclusief mezelf, echt goed benen trainen. Veel mensen die 3 keer in de week borst-biceps trainen en vooral ouwehoeren...
Train je ook in Oudewater:O

OT: bij mij zijn er wel superdudes die 100kg (50kg spotter/50kg zelf) benchen en dit laten hangen..best irritant soms..
maar heb nog niemand kunnen betrappen..
 
en zo erg is het toch niet om ff een paar schijven eraf te halen kerel je stelt je echt ongelovelijk aan

Inderdaad, als je net gedeadlift hebt is het ****ing zwaar om de gewichten er af te halen, en de bar weer terug in het rek te leggen.
Beter laat je die bb gewoon liggen, en laat je e volgende persoon het opruimen, want die is nog helemaal vers.

Easypeasy :D
 
Inderdaad, als je net gedeadlift hebt is het ****ing zwaar om de gewichten er af te halen, en de bar weer terug in het rek te leggen.
Beter laat je die bb gewoon liggen, en laat je e volgende persoon het opruimen, want die is nog helemaal vers.

Easypeasy :D
precies en het is gelijk een opwarmertje
 
Bij ons gebeurd dit ook regelmatig hoor.
Maar dan spreek ik die persoon er netjes op aan en dan merk je dat ze het meteen zonder gezeik opruimen. Respect is the key babyyyyyyyyyyyy... ;-)
 
Back
Naar boven