Fitness Seller

Stel

Ban tbeest?

  • ban hem aub

    Stemmen: 13 54,2%
  • nee, hij is onmisbaar voor het niveau van DBB

    Stemmen: 11 45,8%

  • Totaal stemmers
    24

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Steelpan

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
4 okt 2006
Berichten
5.828
Waardering
3.486
Lengte
1m80
Massa
94kg
De moderators zouden luisteren naar deze enquete

BAN TBEEST?
 
Waarom iemand willen bannen daar is toch de negeer optie voor uitgevonden. Alleen gebruik ik die liever ook niet want dan zie ik geen updates (mis dan het halve forum).
 
In eerste instantie zou ik zeggen gelijk BANNEN....maar als goedgelovige moslim zeg ik dat ik tbeest vergeef en mag hij alsnog blijven :D
 
In eerste instantie zou ik zeggen gelijk BANNEN....maar als goedgelovige moslim zeg ik dat ik tbeest vergeef en mag hij alsnog blijven :D

ja vergeven en vergeten dat is de truc tot een lang en stress loos leven :D. Doe ik ook heel vergeven dan he vergeten niet ;)
 
Begrijp niet goed wat het probleem is met tbeest. Je hoeft zijn topics toch niet te lezen als je niet wilt.
 
Nee tbeest is echt een toevoeging aan het forum. Voornamelijk in de allerlei sectie. Je wordt zo prima op de hoogte gehouden van het laatste nieuws.
 
nee, gewoon omdat hij blijkbaar domme idioten zoals jij genoeg irriteert om er topics over te maken

---------- Post toegevoegd Mon 11 Mar 2013 om 15:52 ----------

Nee tbeest is echt een toevoeging aan het forum. Voornamelijk in de allerlei sectie. Je wordt zo prima op de hoogte gehouden van het laatste jodennieuws.

fixed
 
Tbeest is echt populair geworden de laatste tijd. Zij toch dat het de nieuwe sniper x wordt;)
 
Waarom iemand willen bannen daar is toch de negeer optie voor uitgevonden. Alleen gebruik ik die liever ook niet want dan zie ik geen updates (mis dan het halve forum).
Waar kan ik dat ding vinden?
 
In4postcount
 
bryce ook bannen. of is het niveau van ddb homo?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven