MuscleMeat

* stelt zich voor!

Bezoekers in dit topic

StefanCJ850

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
19 jan 2017
Berichten
263
Waardering
180
Lengte
1m82
Massa
86kg
Vetpercentage
13%
Hallo allemaal,

Ik ben Stefan, 32jr en woon in het midden van het land. Ik train al een jaar of tien maar tot een jaar geleden was ik niet met trainingsdoelen en voeding bezig. Wel trainde ik vaak en zwaar.

Ik haalde hier voldoening uit tot het moment dat ik bijna twee jaar geleden 102kg woog en mijn vetpercentage iets boven de 25 was (ik ben 182 lang). Ik zag een foto van mezelf en kon aan mijn uiterlijk niet meer zien dat ik vijf dagen per week in de sportschool rond liep. Time for change dus!

Vorige maand was mijn vetpercentage 'slechts' 15 bij 90kg. Ik voel me beter, heb meer energie en zie er beter uit (krijg er complimenten over). Doel is nu naar de 12% te gaan. Dit is mijn eerste serieuze cut, houd dagelijks mijn calorie-inname (2950 kcal) en macro's bij en voel me goed bij zes keer in de week trainen.

Ik lees al even mee op het forum, ben erg benieuwd naar ervaringen van anderen met betrekking tot cutten, bulken, voeding, trainingsschema's enzovoort en vind het wel zo netjes om mezelf dan ook voor te stellen. Bij deze dus :).

:cool:
 
Ik zit hier zelf ook nog niet zo lang maar welkom Stefan, veel (lees)plezier!

Groet, Edwin
edwin_fitstagram
 
Back
Naar boven