MuscleMeat

Stem voor het Artikel van de Maand - April ! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ARTIKEL VAN DE MAAND - APRIL!


He iedereen,

Na de wedstrijd van december '02 zijn we ondertussen weer een 3 tal maanden verder met een aantal nieuwe artikels.
Even voor de nieuwkomers:

De wedstrijd duurt 2 weken en iedereen mag in die periode stemmen voor wat hij of zij het beste artikel vindt.
Als je een artikel nog niet gelezen hebt, doe dit dan eerst door op de links hierboven in de poll te klikken.
Stem enkel als je alle artikels ook echt aandachtig gelezen hebt!
Deze keer zijn er 5 deelnemers met een totaal van 8 artikels.

Enkele regels:

Iedereen mag meedoen en er mogen zoveel artikels verzonden worden als je zelf wil.
Als er geen of te weinig deelnemers zijn (min. 4) wordt de wedstrijd uitgesteld voor de maand die daarop volgt.
De wedstrijd duurt 2 weken en wordt dan afgesloten, daarna kan er niet meer gestemd worden. Het artikel met de meeste stemmen wint de wedstrijd.
De winnaar of winares zal een vermelding naast zijn/haar artikel krijgen op de website.

Artikels voor volgende wedstrijd mogen opgestuurd worden naar: artikel@dutchbodybuilding.com

Succes! :thumbs:
 
Ik kies voor het artikel van Levrone@, omdat ik vindt dat ie toch wel ballen toont om dit te posten terwijl die op negatieve reacties kon wachten. Verder is het artikel goed geschreven.

Het wil niet zeggen dat de andere post verkeerd waren want die informatief beter uiteraard.
 
Het artikel van Spike over bankdrukken heeft mij erg goed geholpen.. Was een tijdje gestopt met rugoef, maar heb in het artikel ontdekt dat ze belangrijk zijn bij bankdrukken. Nu train ik mn rug en lats elke week. Bovendien ben ik nu ook meer mn explosiviteit op de proef aant stellen. M'n benchmassa is 5 kg gestegen op een weekje of 2..

Tnx Spike :thumb:
 
Ik kies ook voor Levrone!! Hij heeft ten minste wat over voor de sport... Respect bro!
 
olimantado, bedankt man>Hey ik begin het hier steeds naar me zin te krijgen.De artikel kwam uit de grond van me hart en was ook bedoeld als een soort kennismaking zodat julllie ook weten dat ik een BBer in hart en nieren ben, en dat ik me hier ook heel goed thuisvoel met al deze ijzervreters hierzo!!!
 
en dat ik me hier ook heel goed thuisvoel met al deze ijzervreters hierzo!!! [/B]



Yep, allemaal echte krachtpatsers, maar ook nog eens allemaal enorme lolbroeken! Ik heb het hier ook erg naar mijn zin!
 
Supps artikel vond ik handig! Voor iemand met een zeer beperkt budget en geen geld dus om te experimenteren heb ik oa hierop de supps die ik heb aangeschaft gebaseerd.
 
Thanks.. Dat was ook de bedoeling vaak kopen jongens zo veel spullen waar ze niets aan hebben. Waardoor ze hoop geld op maken wat nergens voor nodig is.
 
Alstjeblieft :) ik ben pas enkele maanden bezig met serieus BB... maar ooit in een vaag verleden weleens wat miskopen gedaan, en dat terwijl ik niet eens regelmatig trainde. Nu besteed ik mijn geld wat voorzichtiger.
 
Klote.. wat een afgang.. :sad:
 
Jammer dat ik niet nog een keer mag voten Bracke...
 
Originally posted by Bracke
Klote.. wat een afgang.. :sad:

Is meestal het probleem bracke iedereen wil info maar zelf moeite doen is vaak een probleem. Heb het met intresse gelezen en kan me er goed in terug vinden. En idd health centrum winnen terein.
 
Originally posted by Zwier


Is meestal het probleem bracke iedereen wil info maar zelf moeite doen is vaak een probleem. Heb het met intresse gelezen en kan me er goed in terug vinden. En idd health centrum winnen terein.

Ach.. Dank je zwier en croco.. Zal es moeite doen om een informatief artikel te schrijven..

Heb toch al 1 stem hoor :)
 
Heb ook gestemd op het verhaal van Levrone.
vond het zeer meeslepend, zeer goed geschreven en wel in bepaalde mate lef getoond om dit zomaar publiekelijk aan ons mee te delen.
Ik vond alle andere artikelen ook zeer goed en informatief en dat verhaal van Bracke kan ik me ook zekrs wel inleven.
Doch heb ik voor Levrones artikel gekozen omdat dat, ondanks mijn persoonlijke mening erover, mij toch het meest aansprak.
Keep up the good work people!:thumb:
 
lol, je moet me nu niet allen beginnen vleien he.. Ik heb mn artikel geschreven uit woede, niet om een wedstrijd te winnen.
Maar jullie zijn heel hard bedankt, dat jullie zo met mij inzitten hoor..

;) THNX
 
Originally posted by Bracke
lol, je moet me nu niet allen beginnen vleien he.. Ik heb mn artikel geschreven uit woede, niet om een wedstrijd te winnen.
Maar jullie zijn heel hard bedankt, dat jullie zo met mij inzitten hoor..

;) THNX
vleien? we hebben geloof ik niet allen op jouw artikel gestemd toch?;)
 
Originally posted by dandyman

vleien? we hebben geloof ik niet allen op jouw artikel gestemd toch?;)

Ach... Je weet wel.. ;)
 
Ik heb gestemt op supplementen van zwier omdat het een duidelijk beeld geeft van een aantal supplementen...

KUn je trouwens over een tijdje een mooie sticky van maken met een flinke lading supplementen erin
 
Waarom stemmen er relatief weinig mensen op de artikels van Spike en admin? Ik bedoel verhaaltjes over je leven zijn leuk maar als ik een artikel lees wil ik er ook nog wel wat van leren ...

ps: zwier jouw artikel vond ik zeker goed maar mocht wel iets completer.

Keep up the good work guys!
 
Back
Naar boven