Fitness Seller

Stem Voor Het Artikel Van De Maand - September!

Bezoekers in dit topic

ARTIKEL VAN DE MAAND - SEPTEMBER!


He iedereen,

Na de wedstrijd van April '03 zijn we ondertussen weer een 5 tal maanden verder met een aantal nieuwe artikels.
Even voor de nieuwkomers:

De wedstrijd duurt 2 weken en iedereen mag in die periode stemmen voor wat hij of zij het beste artikel vindt.
Als je een artikel nog niet gelezen hebt, doe dit dan eerst door op de links hierboven in de poll te klikken.
Stem enkel als je alle artikels ook echt aandachtig gelezen hebt!
Deze keer zijn er 6 deelnemers met een totaal van 6 artikels.

Enkele regels:

  • Iedereen mag meedoen en er mogen zoveel artikels verzonden worden als je zelf wil.
  • Als er geen of te weinig deelnemers zijn (min. 4) wordt de wedstrijd uitgesteld voor de maand die daarop volgt.
  • De wedstrijd duurt 2 weken en wordt dan afgesloten, daarna kan er niet meer gestemd worden. Het artikel met de meeste stemmen wint de wedstrijd.
  • De winnaar of winares zal een vermelding naast zijn/haar artikel krijgen op het forum en de website.

Artikels voor volgende wedstrijd mogen opgestuurd worden naar: artikel@dutchbodybuilding.com en/of gepost in de sectie "Post Je Eigen Artikels"

Succes! :thumbs:
 
Ey Admin, mijn artikel word toch niet geboycot he? :)
 
Alle artikelen zijn goed, maar als ik er 1 moet kiezen ..

kies is voor dandy, vind het een mooi verhaal en kon mezelf er in herkennen.

En het is erg motiverend om te lezen.
 
Rob G zei:
Ey Admin, mijn artikel word toch niet geboycot he? :)
Aah, die stond eigenlijk in de sectie "Dagboeken". Maar nu ik het lees is het toch meer een artikel dan een dagboek...

Ik zal het erbij zetten. Het verschil tussen een artikel en een dagboek is eigenlijk dat een dagboek vooral over jezelf gaat ed. Een artikel gaat meer over een onderwerp en de buitenwereld... Soms moeilijk om hierin een onderscheid te maken :)
 
GvD, ze zijn allemaal erg goed en heb van alle 6 wel iets geleerd!

Vooral van de artikelen van Burn en van SPike, deze gaven antwoord op vele van mijn vragen en gaven zelfs antwoord op vragen die ik (nog) niet gesteld had !

Erg veel van geleerd! :thumbs:

Maar toch kies ik niet voor 1 van deze 2 artikelen maar voor het artikel van Dandy, omdat het naast dat ik mijzelf er in kan herkennen, het zeer motiverend is en het je laat weten dat je r niet alleen ervoor staat, het ook nog erg goed geschreven is.....
 
Laatst bewerkt:
allemaal hele goede artikels !

die van dandy was het leukst geschreven.. die van backe was erg herkenbaar.

maar die van burn en spike waren het informatiefst, heb uiteindelijk gekozen voor die van spike.
 
ik kies toch voor spike, staat veel nuttige informatie in
 
Rob g heeft mijn stem gekregen, het einde was vooral goed.
voor mij nog steeds een goede motivatie

Uiteindelijk kan alleen de echte die-hard het opbrengen
om elke keer maar weer te gaan trainen,
om die maaltijd toch op te eten, hoe weinig honger je ook hebt,
en om dat biertje te laten staan terwijl de rest zich weer genadeloos klem zuipt.
Het is niet makkelijk, de lifestyle van een BodyBuilder.
Dit leventje gaat niet over rozen, en dat hoort het ook niet te gaan!
Want op deze manier worden de mannen van de jongetjes gescheiden,
de doorzetters van de opgevers, ons van de rest!!!

Top Rob :thumbs:
 
:) thnx

Maaruh, ik vond het ook heel moeilijk. Ze waren allemaal top en leuk om te lezen, maar ik heb uiteindelijk gekozen voor de 30 stellingen van Spike (en co :)). Veel van geleerd, interresante info, misverstanden de wereld uit verholpen :)
 
bump voor meer stemmen :)
 
30 stellingen onder de loep genomen.
Vind het gewoon goed geschreven, en het snoert iedereen die mond die nog steeds zulke dingen beweert;)

Vond die van dandy ook leuk, en van burn heel informatief.. ze waren eigenlijk allemaal goed :p Maar je moet er toch 1tje kiezen heh...
 
daanbreejen zei:
Rob g heeft mijn stem gekregen, het einde was vooral goed.
voor mij nog steeds een goede motivatie



Top Rob :thumbs:

idem dito....
 
Back
Naar boven