AndroidHealthClinic

Stem voor het beste artikel in Topic van de Week - 13 Maart 2007

Wie schreef het beste artikel in Topic van de Week?


  • Totaal stemmers
    10
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Stem voor het beste artikel in http://forum.dutchbodybuilding.com/f127/beste-vorm-cardio-voor-vetverbranding-103458/ en bepaal wie er deze week wint. De winnaar krijgt deze week 1000 karma punten en kortingsbonnen bij SPORTFOOD.NL.

Probeer niet voor de naam, maar voor het beste stukje te kiezen. Je mag natuurlijk ook onderbouwen waarom. De stemming duurt precies twee dagen. Sponsors, moderators en admins spelen uiteraard niet mee, succes!


EricR staat erbij voor de sport maar speelt feitelijk niet mee. In het geval dat hij de meeste stemmen haalt, zal de tweede plaats dus de winnaar zijn
.
 
Gestemd, respect voor degenen die een bijdrage hebben geleverd maar El Smurfo had er duidelijk de meeste tijd ingestoken en gelet op het doel het beste plan opgesteld.
 
Ik heb ook gestemd, El Smurfo heeft er duidelijk veel tijd in gestoken, en vind het een goede post.
 
ooh supertnx :D i love you so much !!!! :D
 
Gewonne wooot :D TNX to all the voters die voor me hebben gestemd en alle mensen die hebben deelgenomen! I love you !!! Kwens je allemaal een lekker strak buikje tegen de zomer. Go for it !! :D
 
Gewonne wooot :D TNX to all the voters die voor me hebben gestemd en alle mensen die hebben deelgenomen! I love you !!! Kwens je allemaal een lekker strak buikje tegen de zomer. Go for it !! :D

zullen we zeker doen ;)

congrats! :thumbs:
 
Back
Naar boven