Fitness Seller

Stem voor het beste artikel in Topic van de Week - 28 Oktober 2006

Wie wint er het Topic van de Week?

  • black rush

    Stemmen: 3 10,3%
  • Ryu

    Stemmen: 3 10,3%
  • SanderM

    Stemmen: 0 0,0%
  • snakeman

    Stemmen: 0 0,0%
  • Gillian

    Stemmen: 0 0,0%
  • rnbflavour

    Stemmen: 0 0,0%
  • niekos

    Stemmen: 1 3,4%
  • Yzord

    Stemmen: 3 10,3%
  • CitizenDildo

    Stemmen: 0 0,0%
  • riggard

    Stemmen: 1 3,4%
  • luuc

    Stemmen: 3 10,3%
  • erca

    Stemmen: 2 6,9%
  • kiki84

    Stemmen: 12 41,4%
  • edwin1987

    Stemmen: 1 3,4%

  • Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Er waren een aantal goede responses maar die van Ryu sloten het beste aan op mijn persoonlijke visie. Tevens ga ik niet stemmen op een mooi verhaal van iemand die 1 jaar traint. Die weet nog niks van motivatie op lange termijn. Maar dat is misschien alleen mijn visie
 
Yzord heeft mijn stem alvast. Als ik kon voor een 2e stemmen had ik erca genomen. Alleen jammer dat hij zijn lay-out niet verzorgd heeft :p
 
Yzord, voornamelijk om het stukje over blessure's, juist wat ik wilde weten.
 
Ik vond zelf de samenvatting van luuc de beste, kiki84 had ook een mooie lap tekst.
 
Toen ik kiki zijn artikel las vond ik het ook goed, tot ik zijn fotos bekeek. beetje teveel boekenwijsheid + hij zegt dat hij tegen het gebruik is van supps, eens kijken of hij zo sportief is om de bon aan iemand over te dragen :)
 
Waarom mag ik niet stemmen ? :(
 
Omdat de wedstrijd afgelopen is :D Gefeliciteerd kiki84!
 
congratz kiki!!

Toen ik kiki zijn artikel las vond ik het ook goed, tot ik zijn fotos bekeek. beetje teveel boekenwijsheid + hij zegt dat hij tegen het gebruik is van supplementen, eens kijken of hij zo sportief is om de bon aan iemand over te dragen :)

Als je goed gelezen hebt weet je dat die jongen nog niet zo gek lang traint. en hij is niet zo zeer tegen het gebruik van supplementen maar wel tegen het feit om bij de 1e training gelijk al aan de creatine te gaan zitten. Wat op zich wel kan maar btje nutteloos is om te gebruiken als je toch nog vooruit gaat.
daarnaast snap ik niet wat je tegen boekenwijsheid hebt. er zijn zat mensen die toevallig groot zijn maar soms behoorlijk onnozel uit de hoek kunnen komen en minder grote gasten die iets degelijk kunnen onderbouwen.
 
Toen ik kiki zijn artikel las vond ik het ook goed, tot ik zijn fotos bekeek. beetje teveel boekenwijsheid + hij zegt dat hij tegen het gebruik is van supplementen, eens kijken of hij zo sportief is om de bon aan iemand over te dragen :)

Ook dit was ik nog vergeten in mijn artikel omtrent motivatie: mensen die je (weliswaar terecht) uitkafferen omwille van je foto's => extra motivatietip!:cool:
Ik toon mijn foto's tenminste, bij een bezoek aan de fotogalerij van Stieven ben ik echter van een kale reis thuisgekomen...

Kon iedereen maar zo goed lezen en interpreteren als Shutterspeed...er staat namelijk dat ik er op termijn mogelijk ook mee begin, wat zou ik er dan tegen zijn!!? Ik zei enkel dat het niet nodig is in de eerste weken van je trainingsprogramma...

Aan alle anderen: Bedankt aan iedereen die op mij gestemd heeft! Het doet veel plezier om als winnaar uit de bus te komen in een strijd met enkele andere zeer goede artikels!
 
Bewijs mijn ongelijk, binnen 1 jaar gaat je site up.

Alvast proficiat!

PS mijn bulkbuik staat lelijk op foto, hij heeft namelijk geen goeie kant :p
 
Back
Naar boven