Fitness Seller

Stem voor het beste artikel van 13 september (1 bezoeker)

Wie schreef deze keer het beste artikel?

  • Falstyr

    Stemmen: 2 10,5%
  • Koekiemonster

    Stemmen: 7 36,8%
  • embryo

    Stemmen: 10 52,6%

  • Totaal stemmers
    19
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Darkey

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
17 jun 2007
Berichten
1.526
Waardering
7
Lengte
1m82
Massa
91kg
Vetpercentage
14%
Stem voor het beste artikel http://forum.dutchbodybuilding.com/f127/wanneer-neem-supplementen-220837/ en bepaal wie er deze week wint.

Stem niet voor de naam, maar voor het beste stukje. Je mag natuurlijk ook onderbouwen waarom.

In verband met de aangepaste karmaregels wordt er geen karma voor de artikelen meer uitgedeeld, de nieuwe prijzen worden snel bekend gemaakt.

Uit alle inzenders van 2009 wordt verder tijdens de decembermaand een gratis Elite Lidmaatschap verloot bij de verkiezing van het beste artikel van het jaar!
 
Laatst bewerkt:
ik stem niet meer in enquêtes, sorry voor het ongemak.
 
karma is niks meer waard
 
Geen probleem natuurlijk, als je niet wilt stemmen hoef je dat voor mij niet te melden hoor...;-)
 
Hoe kan die koekie nu voor liggen op Embryo?
Beetje vriendjespolitiek.
 
Stem voor het beste artikel http://forum.dutchbodybuilding.com/f127/wanneer-neem-supplementen-220837/ en bepaal wie er deze week wint.

Stem niet voor de naam, maar voor het beste stukje. Je mag natuurlijk ook onderbouwen waarom.

In verband met de aangepaste karmaregels wordt er geen karma voor de artikelen meer uitgedeeld, de nieuwe prijzen worden snel bekend gemaakt.

Uit alle inzenders van 2009 wordt verder tijdens de decembermaand een gratis Elite Lidmaatschap verloot bij de verkiezing van het beste artikel van het jaar!

Contractbreuk!!:p
wanneer zijn de nieuwe prijzen gekend?
 
Laatst bewerkt:
Poll is gesloten, Embryo heeft gewonnen en ik overleg met DBB over de nieuwe motiverende prijzen. Karma kunnen we niet meer toekennen dus ik hoop snel te kunnen melden wat het wel geworden is. Em, je krijgt nu de eeuwige roem en voor het vervolg komen we er op terug.

d
 
Back
Naar boven