Fitness Seller

Stem voor het beste artikel van oktober (1 bezoeker)

Wie schreef deze keer het beste artikel?

  • Getinthecar

    Stemmen: 0 0,0%
  • Marco1000

    Stemmen: 3 100,0%

  • Totaal stemmers
    3
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Darkey

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
17 jun 2007
Berichten
1.526
Waardering
7
Lengte
1m82
Massa
91kg
Vetpercentage
14%
Stem voor het beste artikel http://forum.dutchbodybuilding.com/...ouders-gericht-222815/index2.html#post4463095 en bepaal wie er deze week wint.

Stem niet voor de naam, maar voor het beste stukje. Je mag natuurlijk ook onderbouwen waarom.

In verband met de aangepaste karmaregels wordt er geen karma voor de artikelen meer uitgedeeld, de nieuwe prijzen worden snel bekend gemaakt.

Uit alle inzenders van 2009 wordt verder tijdens de decembermaand een gratis Elite Lidmaatschap verloot bij de verkiezing van het beste artikel van het jaar!
 
Dat zei je de vorige keren ook al, wanneer worden die prijzen nou bekend gemaakt?

De elite members moeten ook altijd nog gecompenseerd worden....
 
Dat zei je de vorige keren ook al, wanneer worden die prijzen nou bekend gemaakt?

De elite members moeten ook altijd nog gecompenseerd worden....

Lol, dat laatste kan je wel vergeten.

Wat is er eigenlijk ooit gebeurd met bodybuilder van de maand van flex magazine?
 
Lol, dat laatste kan je wel vergeten.

Wat is er eigenlijk ooit gebeurd met bodybuilder van de maand van flex magazine?

Beetje gaar zeg, normaal als ik wat koop in de winkel komen ze het toch ook neit terughalen. Wat een brutaliteit zeg. En nee het gaat me niet om de karma, het gaat me om het principe dat ik ergens voor betaal en dat het me gewoon wordt afgepakt.
 
Back
Naar boven