MuscleMeat

Stem voor Remke en verdien karma :) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zou je wel doen hoor, rimmeke !

dikke zoen ! :kiss:
 
Geen probleem.
Het is je goed recht om zelf te kiezen en daarop te stemmen ...
 
Ik ga wel stemmen, naaktfoto's kan je altijd doorsturen via PM ;)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Miss Mol 2004.:roflol:

Dit is geen grap!
 
heb je ook sproetjes op je k*tje ? :meal:
dan stem ik misschien wel op je
 
Veel praatjes hebben jullie wel.
Jammer dat ze eigenlijk zo achterlijk zijn.
Kunnen jullie dan echt niet beter?
Kom eens met iets intelligents naar voren..
Verbaas me a.u.b. !
 
Veel praatjes hebben jullie wel.
Jammer dat ze eigenlijk zo achterlijk zijn.
Kunnen jullie dan echt niet beter?
Kom eens met iets intelligents naar voren..
Verbaas me a.u.b. !

De Galileïse relativiteitstheorie gaat uit van het volgende principe: De wetten van de mechanica zijn dezelfde voor waarnemers in twee stelsels die eenparig (een beweging die geen versnelling of vertraging kent) ten opzichte van elkaar bewegen. Zulke stelsels noemt men inertiaalstelsels. Anders gezegd: het is voor diezelfde twee waarnemers onmogelijk om aan de hand van de wetten van de mechanica te bepalen wie van beiden een absolute beweging uitvoert of mogelijk stilstaat. Dit heeft als direct gevolg dat er alleen relatieve en geen absolute snelheden bestaan - vandaar de naam relativiteitsprincipe.

In de Galileïse relativiteitstheorie zijn coördinatenstelsels die eenparig ten opzichte van elkaar bewegen, als volgt gerelateerd. Stel dat ten opzichte van het stelsel S de snelheid van een ander stelsel S' gelijk is aan w, en dat de nulpunten van beide stelsels op tijdstip t = 0 samenvallen. Als we posities in S met r aanduiden en in S' met r', geldt na verloop van een tijd t:

 
Veel praatjes hebben jullie wel.
Jammer dat ze eigenlijk zo achterlijk zijn.
Kunnen jullie dan echt niet beter?
Kom eens met iets intelligents naar voren..
Verbaas me a.u.b. !

stuur karma heb op u gestemd!

groeten
 
ok, welke dbb'er is dit ?

[Link niet meer beschikbaar]
 
De Galileïse relativiteitstheorie gaat uit van het volgende principe: De wetten van de mechanica zijn dezelfde voor waarnemers in twee stelsels die eenparig (een beweging die geen versnelling of vertraging kent) ten opzichte van elkaar bewegen. Zulke stelsels noemt men inertiaalstelsels. Anders gezegd: het is voor diezelfde twee waarnemers onmogelijk om aan de hand van de wetten van de mechanica te bepalen wie van beiden een absolute beweging uitvoert of mogelijk stilstaat. Dit heeft als direct gevolg dat er alleen relatieve en geen absolute snelheden bestaan - vandaar de naam relativiteitsprincipe.

In de Galileïse relativiteitstheorie zijn coördinatenstelsels die eenparig ten opzichte van elkaar bewegen, als volgt gerelateerd. Stel dat ten opzichte van het stelsel S de snelheid van een ander stelsel S' gelijk is aan w, en dat de nulpunten van beide stelsels op tijdstip t = 0 samenvallen. Als we posities in S met r aanduiden en in S' met r', geldt na verloop van een tijd t:

De klassieke mechanica volgens...n plakken heb je dus al ontdekt, proficiat :)
 
Veel praatjes hebben jullie wel.
Jammer dat ze eigenlijk zo achterlijk zijn.
Kunnen jullie dan echt niet beter?
Kom eens met iets intelligents naar voren..
Verbaas me a.u.b. !

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Veel praatjes hebben jullie wel.
Jammer dat ze eigenlijk zo achterlijk zijn.
Kunnen jullie dan echt niet beter?
Kom eens met iets intelligents naar voren..
Verbaas me a.u.b. !

We willen graag dat jij het ook begrijpt.

ok, welke dbb'er is dit ?

[Link niet meer beschikbaar]

Volgens mij is die linker al een tijdje dood.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven