AndroidHealthClinic

WEDSTRIJD Stemmen!

Op wie stem je?

• Totaal stemmers
    92
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee niet altijd. Denk dat bb extreem slecht betaald. Ongeacht die pro card.
Met sponsering, en coaching geven, is het misschien een 10 tal jaren te doen.
Daarrom.
Ik bedoel ,ik kan goed koken.
Ben ik dan gelijk pro kok?
Denk dat dit een beetje valt in de term van
beauty is in the eye of the beholder

Vergeet hier ook niet wat sterretjes te geven.

Dit blijft openstaan na de contest. Mogelijk dat daar nog wat Elite memberships worden wegegeven.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Onit
Betekend pro niet gewoon dat je er geld aan verdient??
pro is als je je pro card hebt gewonnen met wedstrijden te doen.

en nee zijn maar een handjevol dan die van bb alleen kunnen leven (sponsors, youtube, prijzengeld, seminars, coaching, guestposes)

pro is als je je pro card hebt gewonnen met wedstrijden te doen.

en nee zijn maar een handjevol dan die van bb alleen kunnen leven (sponsors, youtube, prijzengeld, seminars, coaching, guestposes)
Denk dat dat sws heel moeilijk is in Nederland en Belgie.

Je mag je eigen definitie eraan geven natuurlijk, maar ik vind niet dat je iedereen die meedoet aan een contest een bodybuilder kan noemen (is verder niks mis mee en denk dat sommige deelnemers zichzelf zo ook niet zouden noemen) en dat 't merendeel wel weet wie ik bedoel met de term "bodybuilder".

Dat je net een paar maanden (of zelfs jaren in mijn geval) een gym binnenloopt en meedoet aan een contest (of een echte wedstrijd) maakt je geen bodybuilder imo.
Als je geen “bodybuilder” bent, maar dat wel hoort te zijn voor deze context dien je op voorhand uitgesloten te worden door de organisatoren.

Hallo groep mijn naam is Oldie en ik ben een bodybuilder.

Hallo. Ik loop altijd breed, eet vaak, train 5x per week, vind cardio niks, crossfit is voor mietjes, ik vind spierpijn fijn, een pomp is mijn orgasme, ik gebruik, ik loop vaak in sportkleding, ik heb meer sportkleding dan normale kleren in mijn kast.

Hoe is het met jou ELTraint

Hallo. Ik loop altijd breed, eet vaak, train 5x per week, vind cardio niks, crossfit is voor mietjes, ik vind spierpijn fijn, een pomp is mijn orgasme, ik gebruik, ik loop vaak in sportkleding, ik heb meer sportkleding dan normale kleren in mijn kast.

Hoe is het met jou ELTraint
Loop je vaak met rollen tapijt onder je oksels ?
Tapijtleggers en bodybuilders worden vaak doorelkaar gehaald.
Dus het kan ook zijn dat je in de war bent.
:D

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Back
Naar boven