Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ja,nee ja nee toch niet.
Ik ken jouw dan natuurlijk via insta. ( ik volgde je toen ik hier een account aan maakte een tijdje geleden met nog een paar leden hier)
Maar de rest niet echt hier. Daarvoor ben ik net te laat (echt) actief hier op het forum.
Ik heb ook geen idee van de meeste hoe ze voor deze foto's eruitzagen.
Wel alle spoiler verhalen gelezen en ik denk van wat ik las dat iedereen wel een winnaar is hier.
Ja,nee ja nee toch niet.
Ik ken jouw dan natuurlijk via insta. ( ik volgde je toen ik hier een account aan maakte een tijdje geleden met nog een paar leden hier)
Maar de rest niet echt hier. Daarvoor ben ik net te laat (echt) actief hier op het forum.
Ik heb ook geen idee van de meeste hoe ze voor deze foto's eruitzagen.
Wel alle spoiler verhalen gelezen en ik denk van wat ik las dat iedereen wel een winnaar is hier.
Had je het tegen mij??
KOM DAN!!
Ik stemde niet omdat ik dan alleen maar zou stemmen op de mensen me wie ik het
meeste contact gehad zou hebben in die aantal laatste weken van de contest en het ergens niet eerlijk zou
vinden tegenover de andere deelneemers.
Na een ruime week stemmen kunnen wij eindelijk de winnaars bekend maken. En vanwege de uitslag hebben we alleen de nummer 1 en 2. De nummer 3 leek even spannend, maar helaas heeft @Nootmuskaatje een foutieve stem van @d4v1d die niet voldoende posts heeft. Dus dat betekent dat de 3e prijs gaat...
Deze website maakt gebruik van cookies die het het mogelijk maken om gepersonaliseerde inhoud te tonen gericht op jouw wensen.
Door deze website verder te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.