MuscleMeat

Stemtopic bodybuilder van de maand Augustus

BB v/d maand Augustus


  • Totaal stemmers
    75
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Graag persoonlijke aanvallen achterwege laten, geschoond.

Aimee heeft verder verdiend gewonnen. Als iemand vrouwen BB niks vind, move on. Dit is DBB, niet DBB for men only.

Je verwijdert mijn terechte post tov OS, en je suggereert dat ik iets tegen vrouwenBB zou hebben, terwijl ik zelf op Aimee gestemd heb en geen enkele opmerking naar haar toe maak. Good job.
 
Je verwijdert mijn terechte post tov OS, en je suggereert dat ik iets tegen vrouwenBB zou hebben, terwijl ik zelf op Aimee gestemd heb en geen enkele opmerking naar haar toe maak. Good job.

Geen conclusies trekken die nergens op slaan. Mijn schoningsactie heeft verder niks te maken met de tweede zin die ik heb neergezet.

Nu verder nokken met dat kinderachtige gedoe.
 
Geen conclusies trekken die nergens op slaan. Mijn schoningsactie heeft verder niks te maken met de tweede zin die ik heb neergezet.
Nu verder nokken met dat kinderachtige gedoe.

Zolang dat maar duidelijk is he, maargoed ik hou ermee op.
 
Gaat weer lekker hier! :)

Heb eerlijk gezegd geen negatieve posts gelezen, maar ik zit ook niet dag en nacht op het forum. Ik train ook nog wel eens! :D

Maakt me verder weinig uit hoor.. Ben al blij dat die paar gasten die altijd commentaar op vrouwelijke BBsters hebben uit deze thread zijn weggebleven, want er zitten er hier wel een paar die het bloed onder m'n nagels vandaan halen. En dan ben je echt goed bezig hoor, want ik ben zeker geen agressief persoon. Maar ik heb verder niks verkeerds in dit topic gelezen...

En wat je ook zegt, het helemaal uit de weggaan van die kinderachtige en respectloze reacties houd je toch! Er blijven genoeg voor- en tegenstanders, net als bij mannenbodybuilding...
 
Ben al blij dat die paar gasten die altijd commentaar op vrouwelijke BBsters hebben uit deze thread zijn weggebleven, want er zitten er hier wel een paar die het bloed onder m'n nagels vandaan halen. En dan ben je echt goed bezig hoor, want ik ben zeker geen agressief persoon.

Alleen wat lange tenen toch ;) .. maar goed discussie over het mooi of niet mooi zijn van vrouwelijk BB'ers is zinloos en onrelevant..
 
Mooi dat Aimee gewonnen heeft. :thumbup:
 
Back
Naar boven