XXL Nutrition

Stemtopic bodybuilder van de maand Augustus

BB v/d maand Augustus


  • Totaal stemmers
    75
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

waarom zit iedereen zo k*t te doen of ik wel of niet mag meedoen met de wedstrijd van BB van de maand! ik vraag er toch niet achter!andere mense hebben me gekoze, ok das nice als ze je fysiek goed vinde enz. maar onnozel doen als ik derbij ben dat is klote. ben pas een dag of 2 lid en ze doen zo!ik zit al mee te volgen vanaf beast 1 erop is aangemeld! langer dan dat de meeste die hun stem wel mogen geven. ok dan moest ik me maar eerder aangemeld hebben.dan had ik mss nu al meer te zeggen en kon ik ook men stem uitbrengen en die aan men maat geven!
 
Als die regels er zijn om verbroken te worden, dan had ik ook allang 20accounts aan kunnen maken om te zorgen dat er iemand wint.

Vind het btw ook erg zielig dat de mods dit soort zever toelaten. Als hij straks wint, dan had ik net zo goed niet mee kunnen doen en op aimee kunnen stemmen.
 
ben je zo gebrand om te winne jonge ??? doe anders een oproep en vraag aan iedereen of ze op je willen stemmen!!! wanneer is je wedstrijd in Nederland eigenlijk,wou ik je nog effe vrage?
 
Geen wedstrijd voor mij, hooguit een naturel wedstrijd over 2jaar. Dat winnen gaat het mij allang al niet meer om, het is meer een principe zaak. Gelijk heb ik en gelijk zal ik krijgen.
 
Ik ben het eens met deze eerdere opmerking van Sanca :)

ik vind het niet kunnen om een buitensstaander bodybuider van de maand te maken
liever iemand die hier al wat langer meedraait en actief is op het forum
er lopen hier beesten genoeg rond, keep it in the family ;)

Het is leuker als we keuze hebben uit atleten die reeds hun bijdrage hebben geleverd aan het forum en wiens progressie we al enige tijd hebbe kunnen volgen.

Maar ik wil niet flauw doen en geef mijn stem op basis van fysiek binnen de mogelijkheden van de poll. Het is de samenstelling van de poll waar ik moeite mee heb. Mijn stem alsnog naar beast zn mattie ervanuitgaande dat hij zijn ervaring en progressie vanaf nu met ons zal delen. Ik vind de fysieken van drycure en beast no1 trouwens ook geweldig.

Het is wel een spannende verkiezing trouwens!:eek:
 
Laatst bewerkt:
ik vind de fysiek van EL MONSTRO het best maar vind niet dat hij BB'er van de maand kan worden sinds hij pas lid is geworden. Masallah heeft een puik fysiek maar zijn armen en benen passen niet bij de rest van zn lichaam. Aimee of Drycure moet dan maar winnen omdatalles in verhouding is bij hen. maar ik heb het gevoel dat hier vooral wordt gestemd op populaire members en niet wie hier nou het beste fysiek heeft. Jammer..
 
Geen wedstrijd voor mij, hooguit een naturel wedstrijd over 2jaar. Dat winnen gaat het mij allang al niet meer om, het is meer een principe zaak. Gelijk heb ik en gelijk zal ik krijgen.

woow man eerst de sterren op kuren, om misschien in de verre toekomst mee te doen met een natural wedstrijd, en daarna durven spreken over principes.
prachtig dat je zoiets kan :D
 
Laatst bewerkt:
woow man eerst de sterren op kuren, om misscihen in de verre toekomst mee te doen met een natural wedstrijd, en daarna durven sreken over principes.
prachtig dat je zoiets kan :D

Hahaha prachtig dit! :D
 
Traininsmaat Beast N°1

damn !!!!!
 
ik vind de fysiek van EL MONSTRO het best maar vind niet dat hij BB'er van de maand kan worden sinds hij pas lid is geworden. Masallah heeft een puik fysiek maar zijn armen en benen passen niet bij de rest van zn lichaam. Aimee of Drycure moet dan maar winnen omdatalles in verhouding is bij hen. maar ik heb het gevoel dat hier vooral wordt gestemd op populaire members en niet wie hier nou het beste fysiek heeft. Jammer..
hoe kom je erbij?
Het gaat niet alleen om het beste fysiek, er zit ook een verhaal achter, een tijdsduur waarin het opgebouwt is. Hoe de progressie te volgen was op het forum, hoe iemand is. Dat alles samen maakt iemand BB-er van de maand imo.
woow man eerst de sterren op kuren, om misscihen in de verre toekomst mee te doen met een natural wedstrijd, en daarna durven sreken over principes.
prachtig dat je zoiets kan :D

quoted for truth


@el monstro: Ik had jou genomineerd, en na sanca's reactie was ik het ermee eens dat je eigenlijk niet genomineerd kon worden [vanwege regels dus]. Je hebt een bruut fysiek, en al helemaal voor die leeftijd. Zal vast nog wel een keer bb-er van de maand worden ;)
 
THX terror:D Volgend jaar doe ik weer een poging:P

Ik heb op drycure gestemt.
 
woow man eerst de sterren op kuren, om misschien in de verre toekomst mee te doen met een natural wedstrijd, en daarna durven spreken over principes.
prachtig dat je zoiets kan :D

Als ik een verklaring moet afleggen dat ik naturel ben zal dit uiteraard niet gaan nee.
 
Meneer monstro post hier misschien niet zo lang maar ik vind zijn fysiek zo bruut dat ik toch maar op hem heb gestemd. Zowiezo is het niet zo moeilijk om 150 posts in een paar dagen te maken.
 
waarom zit iedereen zo k*t te doen of ik wel of niet mag meedoen met de wedstrijd van BB van de maand! ik vraag er toch niet achter!andere mense hebben me gekoze, ok das nice als ze je fysiek goed vinde enz. maar onnozel doen als ik derbij ben dat is klote. ben pas een dag of 2 lid en ze doen zo!ik zit al mee te volgen vanaf beast 1 erop is aangemeld! langer dan dat de meeste die hun stem wel mogen geven. ok dan moest ik me maar eerder aangemeld hebben.dan had ik mss nu al meer te zeggen en kon ik ook men stem uitbrengen en die aan men maat geven!

Je moet het ook niet persoonlijk opnemen bro. De regels die zijn gemaakt toen deze competitie begon waren toch zeer duidelijk. Dat daar vanaf wordt geweken is op z'n minst opmerkelijk. Maar heeft niets met jou persoonlijk te maken. Het zijn de mensen van het beleid die gewoon niet consequent zijn.

Conclusie je hebt de fysiek om BB van de maand te worden maar hebt nog niet je bijdrage aan het board geleverd. En dat was toch een vereiste en staat zelfs in de regels.
 
Monstro is wel zo sportief geweest om op zn bro te stemmen! Er zijn ook kandidaten die op zichzelf stemmen:roflol:
 
Idd, die postcount wil niets zeggen ... binnen een paar dagen kan je zo +150 posts hebben.
Of ze nuttig zijn is wat anders :p

En ik had op DryCure gestemd, volgende maand zal Monstro wel aan de beurt zijn ;)
 
drycure gestemd
 
Monstro is wel zo sportief geweest om op zn bro te stemmen! Er zijn ook kandidaten die op zichzelf stemmen:roflol:

:roflol: alleen daarvoor zou ik al niet meer op hem stemmen.... lekker sportief kerel ;)
 
Je moet het ook niet persoonlijk opnemen bro. De regels die zijn gemaakt toen deze competitie begon waren toch zeer duidelijk. Dat daar vanaf wordt geweken is op z'n minst opmerkelijk. Maar heeft niets met jou persoonlijk te maken. Het zijn de mensen van het beleid die gewoon niet consequent zijn.

Conclusie je hebt de fysiek om BB van de maand te worden maar hebt nog niet je bijdrage aan het board geleverd. En dat was toch een vereiste en staat zelfs in de regels.

Yeps. Ik had de poll te snel gemaakt, dacht dat deze sectie al gemod was en alle nominatie topics gewoon klopten.
 
Back
Naar boven