AndroidHealthClinic

Stemtopic bodybuilder van de maand Augustus

BB v/d maand Augustus


  • Totaal stemmers
    75
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Ik wil het gerust wel vertalen dan, Nederlanders zijn toch (over het algemeen) niet zo goed in Frans hé ;)

Hoe kan jij dat nou weten? zoiets hoef je niet te zeggen maarja ???

Maar toch bedankt dat jij het evt zou willen vertalen
 
Yeah you're right!! Anders had ik zeker mijn stem terug getrokken! ;)

BTW: Harry heeft me net gemaild dat ik BBster van de maand ben geworden en ik wil hierbij degenen die op mij gestemd hebben alsnog hartelijk danken! Vind het echt heel tof dat er nu een keer een meid wint van die grote jongens! :D

Ik heb af en toe DBB echt afgezworen door al dat gezeik dat mijn mede BBsters en ik naar ons hoofd kregen, maar ik heb nu wel geleerd dat al die shitreacties gewoon het ene oor in gaan en het andere weer uit!

Ik heb altijd gezegd, omdat dames BB nu niet echt de normaalste en meest voorkomende sport is, dat je het niet altijd mooi hoeft te vinden, maar laat een persoon wel in z'n waarde. En dat werd niet altijd begrepen...

Daarom vind ik het echt gaaf dat jullie op mij gestemd hebben!

Guys, THANKS!!!

:kiss::wave2::kiss:
gefeliciteerd! :birthday:

negatief commentaar zul je altijd houden, of mensen het mooi vinden etc. is gewoon een kwestie van persoonlijke voorkeur, maar zelfs als iemand het niet mooi vind kun je niet ontkennen dat je superhard gaat.

persoonlijk zou ik me niks aantrekken van mensen die het niet mooi vinden, daar verander je toch niks aan, het probleem is alleen dat de meeste mensen die het niet mooi vinden het meteen brengen alsof je prestaties niks voorstellen en dat is gewoon k*t...

maarja, dit bewijst maar dat er ook een grote groep op dbb is die je harde werk toch zeker weten te respecteren :D

succes met je verdere doelen in bb!
 
@ Riggard:
maarja, dit bewijst maar dat er ook een grote groep op dbb is die je harde werk toch zeker weten te respecteren

En dit vind ik juist zo leuk!! Ik heb genoeg threads voorbij zien komen waar bijvoorbeeld Saskia en ik afgezeken werden op DBB. Zo werd er ooit eens door zo'n etterbak een foto van mij in actie tijdens de routine gepost. Dan trek ik al niet echt een lekkere kop en ik sta ook nog eens een stuk droger dan normaal. Die foto werd gepost in een thread over "mannelijke bodybuildsters!" Ik kan je garanderen dat die gasten mij nog nooit in het echt hebben gezien off season, dan zouden ze het iet zeggen. O.k. ik heb misschien een zwaardere stem dan een gemiddelde vrouw, maar feit blijft dat je niet op dit niveau kan meedraaien zonder bepaalde hulpmiddelen. Ik vind dat het mensen geen moer aangaat, maar ik ga er niet om liegen. En als je een beetje slim bent en verstand hebt van deze sport, hoef je daar niet eens naar te vragen.

Ik vind het gewoon gemeen dat dit soort etterbakken een beetje stoer gaan lopen doen door anderen te beledigen. Laat iedereen in zijn waarde en als je dat niet kan, reageer dan ook gewoon niet op theards over vrouwelijke BBsters!

Daarom verbaast het me best dat ik toch nog op dit board tot BBster van de maand ben gekozen, want ik had op een gegeven moment echt iets van "ik kom hier gewoon niet meer, want ze kunnen toch niet normaal reageren!"

Ik heb in de loop der tijd wel leren omgaan met dit soort reacties en ik vind dat dat soort botte opmerkingen meer over die mensen zeggen dan over mij. Ik weet wat ik bereikt heb in die korte tijd dat ik train en ik ben er trots op. Ik heb er veel voor moeten laten en doen. Die gasten kunnen lullen wat ze willen, maar ze zullen zelfs nooit een voet op het podium kunnen zetten!

't Is gewoon gaaf dat er toch nog van die leuke mensen hier op het board zijn die bodybuilding waarderen om de (top)sport die het is! :)

En hier nog een off season pic voor al die gasten die zeggen dat ik op een kerel lijk!! ;) :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Goeie post Aimee !
 
Ik kan je garanderen dat die gasten mij nog nooit in het echt hebben gezien off season, dan zouden ze het iet zeggen.


Volgens mij heb ik je laatst op decibel zien lopen en ik moet bekennen dat ik inderdaad best een harde plassert van je zou kunnen krijgen.



Sorry voor het taalgebruik maar ik denk dat het voor de mannelijke leden zo wat duidelijk is :)
 
Volgens mij heb ik je laatst op decibel zien lopen en ik moet bekennen dat ik inderdaad best een harde plassert van je zou kunnen krijgen.

I get your point! :rolleyes:

Maarre... jij ziet mij op Decibel lopen en je komt niet eens ff gedag zeggen? Of was je bang voor die knokploeg waar ik mee liep?? :D
Vind het altijd wel leuk mensen tegen te komen op die feesten. Hier nog een fotootje van Siggi en mij @ Mystery Land (waar ik volgend jaar maar zelf eens ga feesten) :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
I get your point! :rolleyes:

Maarre... jij ziet mij op Decibel lopen en je komt niet eens ff gedag zeggen? Of was je bang voor die knokploeg waar ik mee liep??

Nee ik lag voor pampus tegen het hek :D Keertje geen drugs maar alcohol en daar kon ik blijkbaar niet tegen. Wilde nog even erachteraan lopen maar lopen lukte nog maar moeilijk. Volgende keer spreek ik je aan.
 
Je was toch niet diegene die voor pampus lag ONDER het hek bij de uitgang toen het feest afgelopen was?? :) Die heeft geloof ik een groot deel van het feest gemist...
 
Je was toch niet diegene die voor pampus lag ONDER het hek bij de uitgang toen het feest afgelopen was?? :) Die heeft geloof ik een groot deel van het feest gemist...

Nee gelukkig niet :) Maar achteraf gezien ben ik ook hele stukken feest kwijt.
 
mooie post aimee,en geloof me...niet alleen vrouwelijke bodybuilders worden hier door die noobs afgezeken.T'is een hele nare vorm van jalouzie dat zich hier af en toe kan afspelen.Doe je niets aan,wij komen niets te kort,bij hun is het body and brains.;)

Ga zo door meid,en die laatste pic is 100% vrouwelijk,enough reason to spank the monkey.:rolleyes::D;)
 
mooie post aimee,en geloof me...niet alleen vrouwelijke bodybuilders worden hier door die noobs afgezeken.T'is een hele nare vorm van jalouzie dat zich hier af en toe kan afspelen.Doe je niets aan,wij komen niets te kort,bij hun is het body and brains.;)

Lijkt me sterk dat mensen jaloers zijn hoor. Ze vinden het gewoon niet mooi en dan gaan ze nogal ver om dat te laten weten wat uiteraard nogal kinderachtig is

verder gefeliciteerd enzo, het is een goed fysiek dat BB(st)er van de maand waardig is
 
Lijkt me sterk dat mensen jaloers zijn hoor. Ze vinden het gewoon niet mooi en dan gaan ze nogal ver om dat te laten weten wat uiteraard nogal kinderachtig is

verder gefeliciteerd enzo, het is een goed fysiek dat BB(st)er van de maand waardig is

Oke,zal niet in elk geval zo zijn baka,kinderachtig is het zowiezo.Vind het gewoon triest dat mensen die nog geen ene ruk hebben laten zien er verantwoordelijk voor zijn dat hier heeeel wat echte BB'(st)ers voor wegblijven op DBB.

Trieste zaak iig.
 
Gefeliciteerd Aimee :)
 
Graag persoonlijke aanvallen achterwege laten, geschoond.

Aimee heeft verder verdiend gewonnen. Als iemand vrouwen BB niks vind, move on. Dit is DBB, niet DBB for men only.
 
Gefeliciteerd Aimee, ben benieuwd naar het artikel.
 
Welke? Ik heb 1 pagina terug gekeken en zie verder niks staan.

Nevermind had verkeerd gelezen :D 2 pagina's tegelijk open op DBB zonder koffie is niet niet aan te raden als je Bouwens heet....
 
Back
Naar boven