MuscleMeat

Stemtopic bodybuilder van de maand Augustus

BB v/d maand Augustus


  • Totaal stemmers
    75
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
28 jan 2003
Berichten
18.436
Waardering
185
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
In dit topic kan je stemmen voor wie bodybuilder v/d maand Augustus wordt!
 
ik wist niet dat de traininGsmaat van Beast N°1 toch nog BB'er van de maand kon worden
hij was toch geen lid???
 
Ik blijf het maar beroerd stemmen vinden, waarom staan er niet gewoon foto's bij?
 
Ik blijf het maar beroerd stemmen vinden, waarom staan er niet gewoon foto's bij?

Die zijn te zien in de nominatie topics. Kleine moeite om die te bekijken lijkt me?
 
massalah gestemd. volgende keer krijgt aimee mijn stem.
 
misschien een domme vraag, maar ik heb helemaal gemist bb-er van de maand betekend, wat valt er te winnnen?
 
misschien een domme vraag, maar ik heb helemaal gemist bb-er van de maand betekend, wat valt er te winnnen?

eeuwige roem+een bladzijde in de flex ;)


ik heb gestemd op Aimee, ik dacht dat beast zn mattie toch niet mee mocht doen?
 
Zal een vergissing zijn dat Beast zijn maat er toch in staat ;)

Massalah gestemd :)
 
Wedstrijdatleten mochten eerst ook niet meedoen, beast z'n mattie is lid dus waarom niet.
 
Beast zijn maat heeft geen duidelijke foto's
 
Ik snap werkelijk niet hoe het nou tot deze poll heeft kunnen komen:scratch:

Anyway, de kandidaten maken het er niet makkelijk op om tot een keuze te komen:D
 
Laatst bewerkt:
Ja regels worden nageleefd, ook door de mods:rolleyes:
 
Aimee mocht wel worden gekozen
Aimee kan gewoon gekozen worden als BB van de maand. De eis dat het niet om ervaren wedstrijdbodybuilders mag gaan, moeten we bij vrouwen wat soepeler hanteren vind ik, maar ook jongens die 1 of 2 wedstrijdjes hebben gedraaid, komen nog heus wel in aanmerking hoor!
mja, de ander ^^ misschien beter om die vast te nomineren voor volgende maand, hij verdient wel een nominatie iig, bruut :)
 
hoog tijd dat er een dame wint! :p
 
Volgende keer wel effe mijn naam goed spellen hè, 1 s en 2 l'en, bvd ;)
 
DryCure +1
 
Op Aimee gestemd.
 
Back
Naar boven