AndroidHealthClinic

Stemverzoek Foxy Magazine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nou sluit maar aan in de rij..

Oh nee die is er geen.
 
gadverdamme man wat doe je me aan, geen een foto is leuk -.-
 
Nou sluit maar aan in de rij..

Oh nee die is er geen.
nog steeds een grote bakkes, (Heb je al een keer gewaarschuwd) Zie je wel weer.. Je moet je opleiding nog afmaken. Dacht je dat het stopte na de VTO? Met je knietjes ;)

---------- Post toegevoegd Fri 29 Jul 2011 om 22:34 ----------

Maar goed,

Mensen, Ik vind het niet erg als er bepaalde dingen gezegd worden maar er zitten dingen bij over me zusje die niet kunnen.
Het is haar keus geweest en ze moet het zelf weten.
Je hoeft niet te stemmen of te kijken.

Groetjes

@ de normale reacties...
Thanks
 
Is goed kerel, zie het dan wel verschijnen.
 
Ik zie helemaal geen kimberly op de site staan.

Edit: Niet gezien op de pagina, ik ga niet op haar stemmen, ze is te gewoontjes. (no offence).

Edit 2: Ik ga helemaal niet stemmen, alleen maar oude vrouwen of niet echt zo mooie meiden daar, wel even mooie topless foto, maar koppies zijn lelijk van die twee.
 
Laatst bewerkt:
mooi zusje heb je :wanker:
 
jezus wat een draken zitten er tussen zeg mijn god !!!!

indd kimberley is nog de leukste.
 
Hey jongens doe is normaal. Zie hier altijd gelijk vragen om pics en pics van meisjes/zusjes/moeders/buurmeisjes en ga zo maar door en dan plaatst iemand er een en dan gaan jullie zo lullig doen. Als het jullie smaak niet is reageer dan gewoon niet. Vind het moedig dat ts het post (zou het zelf niet doen/durven). Wat heeft het voor toegevoegde waarde om hem of zn zusje te gaan afzeiken alleen maar omdat je hier achter een beeldscherm zit en alles kan zeggen. Respect voor elk ander aub.
 
Wat een horken, gadverdamme.
 
Hey jongens doe is normaal. Zie hier altijd gelijk vragen om pics en pics van meisjes/zusjes/moeders/buurmeisjes en ga zo maar door en dan plaatst iemand er een en dan gaan jullie zo lullig doen. Als het jullie smaak niet is reageer dan gewoon niet. Vind het moedig dat ts het post (zou het zelf niet doen/durven). Wat heeft het voor toegevoegde waarde om hem of zn zusje te gaan afzeiken alleen maar omdat je hier achter een beeldscherm zit en alles kan zeggen. Respect voor elk ander aub.
Moraalridder hoor jezus. Je weet toch van te voren dat mensen zo reageren hier en ik vind het niet meer dan logisch dat er zo word gereageert als je de foto hebt gezien.... Ik zou me dan ook doodschamen zou mijn zusje voor zulke dingen willen poseren, maargoed dat kan ook aan mij liggen.
 
wat een gedrochten
 
Ben in ieder geval blij dat me zusje bovenaan staat, in plaats van de rest die gedrochten. mede dankzij relexte gasten hiero..
Thanks

En de rest.. Tja
Niet je smaak, is niet je smaak.
Ieder zijn smaak en ieder zijn keuze.

Greetzz
 
Moraalridder hoor jezus. Je weet toch van te voren dat mensen zo reageren hier en ik vind het niet meer dan logisch dat er zo word gereageert als je de foto hebt gezien.... Ik zou me dan ook doodschamen zou mijn zusje voor zulke dingen willen poseren, maargoed dat kan ook aan mij liggen.

Iedereen heeft het recht op een eigen mening, persoonlijk zou ik er ook niet blij mee zijn maar als ts er geen problemen mee heeft dan is het goed. Wij kennen haar niet en of zij daar poseert of niet deert ons niet.
Ook veranderen we er niks aan door negatieve reacties te geven aan TS. We moeten respect hebben voor elk, ook al zijn we niet eensgezind. Respecteer anderen zolang het u persoonlijk geen kwaad doet.
 
Ben in ieder geval blij dat me zusje bovenaan staat, in plaats van de rest die gedrochten. mede dankzij relexte gasten hiero..
Thanks

En de rest.. Tja
Niet je smaak, is niet je smaak.
Ieder zijn smaak en ieder zijn keuze.

Greetzz
Tuurlijk staat je zusje bovenaan, dbb is niet blind..
Maar kerel, je bent hier al vanaf 2009, je weet toch ook hoe dbb werkt? Trollen als een gek en dit topic vroeg er nogal om..dus dan krijg je dit;) Succes er nog mee.
 
Tuurlijk staat je zusje bovenaan, dbb is niet blind..
Maar kerel, je bent hier al vanaf 2009, je weet toch ook hoe dbb werkt? Trollen als een gek en dit topic vroeg er nogal om..dus dan krijg je dit;) Succes er nog mee.

De trolls hebben DBB verpest :).
 
Tuurlijk staat je zusje bovenaan, dbb is niet blind..
Maar kerel, je bent hier al vanaf 2009, je weet toch ook hoe dbb werkt? Trollen als een gek en dit topic vroeg er nogal om..dus dan krijg je dit;) Succes er nog mee.

Tuurlijk weet ik dat (en de meeste hebben ook gelijk);) dus zal me er ook echt niet druk om maken. Het is haar keus en ze is volwassen. Dus gewoon een handje helpen ;)

Maar soms heb je ook nog iets wat heet:'respect voor andere.'
Reacties als:
fap je wel eens op de naaktpics van je zusje?
zijn uiteraard uit den boze..

Groetjessss
 
Tuurlijk weet ik dat (en de meeste hebben ook gelijk);) dus zal me er ook echt niet druk om maken. Het is haar keus en ze is volwassen. Dus gewoon een handje helpen ;)

Maar soms heb je ook nog iets wat heet:'respect voor andere.'
Reacties als:

zijn uiteraard uit den boze..

Groetjessss

Ja, zal dan wel eigen ervaring zijn kerel.

laters
 
Back
Naar boven