Fitness Seller

Steph. stelt zich voor

Bezoekers in dit topic

Steph1987

Cool Novice
Lid geworden
5 sep 2020
Berichten
163
Waardering
1.024
Lengte
1m64
Hi allemaal!

Na een tijdje rondgeneusd te hebben op het forum, nu toch ook een account aangemaakt om zelf ook te kunnen posten.
Ik ben Stephanie, 32 jaar en woonachtig in Utrecht. Altijd al gehouden van actief bezig zijn, vroeger veel gedanst en de laatste 3/3,5 jaar vooral krachttraining en soms nog een dans- of pilatesles en daarnaast wandel ik graag.

Helaas ook best wat tegenslagen gehad, zowel fysiek als mentaal, waardoor ik mijn actieve leven even on hold moest zetten. Gelukkig gaat het op dit moment een stuk beter en ben ik veel meer in balans. Ik heb vrij obsessieve periodes gekend op het gebied van sporten en voeding, dus blijvend die balans houden is ook mijn belangrijkste doel. Ik sport op dit moment zo'n 3 à 4 keer in de week in de sportschool en track ook nog steeds vrij consequent mijn voeding. Op dit moment geen begeleiding als in personal training, online coaching of een op maat gemaakt trainingsschema o.i.d., maar wellicht komt dat in de toekomst weer.

Het lijkt mij leuk om op dit forum ervaringen te delen en tips/adviezen uit te wisselen met mensen die zich net zo goed voelen bij een fitte levensstijl als ik.

Vragen? Gewoon stellen :)
 
Welkom!
 
Welkom, wat is jouw favoriete beleg op een boterham?
 
De belangrijkste vraag: Pics?
 
Ook lekker, maar niet lekkerder dan oude kaas.
 
  • Sad
Waarderingen: vntl
Welkom. Enneh, beetje mosterd op dormouse last is we lekker natuurlijk. Augurken erop ook
 
Back
Naar boven