MuscleMeat

Sterfgevallen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Geoffke

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
1.217
Waardering
0
Je mag tegenwoordig niet meer naar een amerikaans board surfen,
of er is weer een bodybuilder dood gevallen.

De meesten sterven in hun slaap, of ze krijgen een hartaanval..

En ze zijn pas van voor in de 20!


Continue kuren is voor de amerikaanse bodybuilder niets ongewoons.

En hun dosis as ligt hoger dan het doorsee koerspaard...

Ik begrijp niet goed hoe iemand zichzelf zo kan kapotmaken, en dat voor een paar spierballen.

:windup:
 
Laatst bewerkt:
en the point is? Ze weten hoop ik wat ze doen. eigen stomme schuld. Dat zijn de risico´s die er zijn
 
Ik vind het waanzin hoe de amerikaanse BBérs met AS omgaan, ze doen net of het snoepjes zijn. Of eigenwijs of gewoonweg dom.
 
Originally posted by Geoffke
Je mag tegenwoordig niet meer naar een amerikaans board surfen,
of er is weer een bodybuilder dood gevallen.

De meesten sterven in hun slaap, of ze krijgen een hartaanval..

En ze zijn pas van voor in de 20!


Continue kuren is voor de amerikaanse bodybuilder niets ongewoons.

En hun dosis as ligt hoger dan het doorsee koerspaard...

Ik begrijp niet goed hoe iemand zichzelf zo kan kapotmaken, en dat voor een paar spierballen.


je doelt op STK van professionalmuscle? Had volgens mij al een aangeboren afwijking.

Maar inderdaad doet niks af aan het feit dat ze veel AS gebruiken.
Ook op elitefitness lopen nu meerdere mensen met gezondheidsproblemen, wel 9 van de 10 keer aangeboren maar door de AS aangewakkerd of verergerd.

Verbaasd me ook niets dat o.a. Lee priest ermee gaat stoppen. EN meerdere pro`s, tis gewoon allang niet gezond meer.
Kijk als je kiest voor prof BB en je zegt ok ik hoef geen 80 te worden, 60 vindik oud genoeg, prima. Alleen voor sommige Olympia deelnemers zien de 40 geeneens meer, vandaar dat over 2 jaar een heleboel zullen stoppen om gezondheidsredenen.
 
Originally posted by DJNRG83
Ik vind het waanzin hoe de amerikaanse BBérs met AS omgaan, ze doen net of het snoepjes zijn. Of eigenwijs of gewoonweg dom.


met alle respect, maar als ik hier en op andere nederlandse boards sommige posts lees, dan zie ik hier exact hetzelfde als op de amerikaanse boards........
 
Op anabolex is ook een member van hun dood, maar dat is door een motorongeluk.
 
Eén van mijn eerste posts op dit board was een kuur die ik vond op een USA-board...ik schrok me kapot.

Wat me ook opvalt, ik ben nu actief op wat buitenlandse boards, zo'n beetje 4 jaar, en er is wel zeker e.e.a. veranderd. Werd er vroeger nog gewaarschuwd geen veterinaire zaken te pakken bij de eerste keer, nu wordt het ineens gezien als een mooi alternatief als er geen Deca voorhanden is!

En het zijn dezelfde mensen die hierin meegaan als degenen die 4 jaar terug nog iemand van goed advies voorzagen.
40mg Dbol, Oxies, frontloads test, het maakt allemaal niet uit als je beginneling bent.

Nog erger wordt het op een board waar vooral Tren wordt besproken. Newbees BEGINNEN daar met Tren en wel 75mg per dag! Terwijl iedere redelijk geinformeerde ziel weet dat Tren 3 keer zo sterk is als test en dus enorme reacties kan oproepen als je er gevoelig voor bent!!!

Idioot gewoon.

En dan heb je nog mensen die nota bene een voorbeeld-functie hebben op een forum en vrolijk gaan melden dat ze een testje aan het doen zijn hoe lang ze achter elkaar 1gr per week aan test kunnen volhouden, 3 maanden, 6 of 12?

En wat voor beeld krijgen nieuwkomers geschetst?
Dat het allemaal wel meevalt dat gezeur over anabolen!
 
Helemaal mee eens :thumb:

Groet :thumb:
 
Overdaad schaadt.. zo simpel is het.. iemand die 1x per jaar 8-10 weken kuurt zal geen serieuze gezondheidsproblemen krijgen (uitzonderingen daargelaten)..

Iemand die voortdurend aan het kuren is, 365 dagen per jaar en flink zware kuren, tsja... dat is vragen om ellende.
 
Die Oxies wat zijn dat precies? Kwam ook voor in die docu van Zembla.

Ik heb dat worod effe door de search gehaald hier maar komt niets uit. Ook op het forum van AR is er niets over te vinden. Of schrijf je het anders?


thankss
 
Oxies = oxymetholone oftewel anadrol/anapolon
Zware orale steroide, veel gebruikt in massakuren, maar ook bij wedstrijdvoorbereiding van pro's.
 
Re: Re: Sterfgevallen

Originally posted by patrick



je doelt op STK van professionalmuscle? Had volgens mij al een aangeboren afwijking.

Maar inderdaad doet niks af aan het feit dat ze veel AS gebruiken.
Ook op elitefitness lopen nu meerdere mensen met gezondheidsproblemen, wel 9 van de 10 keer aangeboren maar door de AS aangewakkerd of verergerd.

Verbaasd me ook niets dat o.a. Lee priest ermee gaat stoppen. EN meerdere pro`s, tis gewoon allang niet gezond meer.
Kijk als je kiest voor prof BB en je zegt ok ik hoef geen 80 te worden, 60 vindik oud genoeg, prima. Alleen voor sommige Olympia deelnemers zien de 40 geeneens meer, vandaar dat over 2 jaar een heleboel zullen stoppen om gezondheidsredenen.

Yup, ik bedoel STK...

Was wel een coole gozer,
RIP my friend. :(
 
Sterfgevallen, hm meestal door al afwijkingen van de geboorte, of te risicovol gedrag.

Met AAS is het toch meer verminderde gezondheid en schade. Waardoor je bijv na een bepaalde leeftijd allerlei kwalen gaat krijgen. De zwaksten kunnen dit niet aan en daarbij word het fataal. Maar veel sterftes zijn er nooit geweest door rechtstreeks gebruik. Tenzij het echt door misbruik was.

Nu die Amerikanen gaan er wel veel te licht over, volgens mij vergeten velen van hen gewoon dat het medicijnen zijn ipv snoepjes om op te groeien. Zijn er ook die denken dat hoe meer hoe beter... En dan word het idd erg gevaarlijk.
 
het hangt ook af van de boards waar je op kijkt maar op boards als rippedM dan gaat het er wel hevig aan toe. Moderators die bekennen vanaf de eerste traininsdag op hun 18e al met gear begonnen. En volop advies geven aan iemand van 17 die wil gaan juicen..
 
Ik hoop dat body building niet naar de kloten gaat door anabolica misbruik en dat de atleten gaan beseffen dat ze aan het overdrijven zijn.Ook de jonge gasten zouden van de steroiden moet afblijven en eerst en vooral een basis opbouwen van enkele jaren clean en zwaar te trainen
 
Het wordt idd een serieus probleem!
Maar het licht er hem juist aan of je het zelf in de hand kan houden!
Er zijn er echter die de keuze maken veel risico's te nemen en er de gevolgen dan meer moeten bijnemen!

Michel, die jonge gasten leven in een maatschappij waar alles snel moet gaan! Zo wordt het hen nu geleerd! Daar ligt waarschijnlijk een deel van de fout!
 
Het gaat om het totaalpakketje, sommige mensen zien dat niet in die denken roids=huge. Die lezen er verder niets over en gaan gewoon vrolijk kuren. Maar zien niet in dat je van de juiste training en voeding pas gaat groeien. Ze gaan stappen, zuipen, rusten weinig en hebben geen respect voor hun eigen lichaam. Ik drink de laatste tijd bijna niet meer omdat ik in nov een kuur wil doen
 
Originally posted by michel
Ik hoop dat body building niet naar de kloten gaat door anabolica misbruik en dat de atleten gaan beseffen dat ze aan het overdrijven zijn.Ook de jonge gasten zouden van de steroiden moet afblijven en eerst en vooral een basis opbouwen van enkele jaren clean en zwaar te trainen

Bodybuilding zonder anabolen... :gosh:

Anabolen zijn onmisbaar in de sport, en komen de sport
juist ten goede.
 
tja geoffke het is maar hoe je het bekijkt, ik denk niet dat jij al zoveel bereikt hebt naturel voor je begon. Maar de een maakt de overstap eerder dan de andere. En goed dat is een keuze die ieder voor zich maakt.
 
Originally posted by Geoffke


Bodybuilding zonder anabolen... :gosh:

Anabolen zijn onmisbaar in de sport, en komen de sport
juist ten goede.

Hoe zo dat?
ik begrijp je niet helemaal?

Je kunt toch ook zonder groot worden,
oke ik geef toe dat je nooit extreem zult groeien maar onmisbaar?
 
Back
Naar boven