MuscleMeat

steriel maken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ramon67

Cool Novice
Lid geworden
27 aug 2014
Berichten
177
Waardering
6
Lengte
1m77
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
Ik was eens benieuwd hoe veel van julli zijn spuiten en naalden steriel maakt of gewoon iedere keer nieuwe koopt.

En het zelf steriel maken.....is dat goed te doen?
 
200 naalden en 100 spuiten kosten je misschien 15-20 euro ofzo, is het risico niet waard.
 
Ik gooi ze gewoon in de vaatwasser. Gaat prima. Na 5 keer gebruiken is de naald wel een beetje bot, dus dan pak ik weer een verse.
 
Ik gooi ze gewoon in de vaatwasser. Gaat prima. Na 5 keer gebruiken is de naald wel een beetje bot, dus dan pak ik weer een verse.[/

yep.:nut:
 
Ik gooi ze gewoon in de vaatwasser. Gaat prima. Na 5 keer gebruiken is de naald wel een beetje bot, dus dan pak ik weer een verse.

Hahaha dat is sick als je dat het zou doen:D spuit je misschien wat vaatwasmiddel extra in je been. Wie weet zorg dat voor extra gains
 
Hahaha dat is sick als je dat het zou doen:D spuit je misschien wat vaatwasmiddel extra in je been. Wie weet zorg dat voor extra gains
Ja je moet ze natuurlijk wel goed nadrogen met een föhn. En de naald even in de alcohol dopen.
 
Ik was eens benieuwd hoe veel van julli zijn spuiten en naalden steriel maakt of gewoon iedere keer nieuwe koopt.

En het zelf steriel maken.....is dat goed te doen?

:eek:

..viespeuk:p, gewoon altijd een nieuwe pakken man
 
Slinspuitjes gebruik ik wel meermaals. Schoonmaken met alcohol and you're good to go.
 
je bent echt een retard als je spuiten en naalden gaat hergebruiken. Slins kan ik nog enigzins inkomen voor Melanotan 2 ofzo, maar spuiten en naalden voor gear, waarom zou je hier überhaupt al over nadenken.
 
Ik wilde eigenlijk niks zeggen, omdat het hierboven al vermeld is.
MAAR.... Je bent echt een achterlijke koekwaus als je naalden we hergebruikt.
Ook al heb je ze naar zeggen steriel gemaakt.Altijd nieuw!

Moet niet gekker worden zeg!

---------- Toegevoegd om 20:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:50 ----------

je bent echt een retard als je spuiten en naalden gaat hergebruiken. Slins kan ik nog enigzins inkomen voor Melanotan 2 ofzo, maar spuiten en naalden voor gear, waarom zou je hier überhaupt al over nadenken.


Zelfs voor melanotan is het NO GO.
Gewoon altijd nieuw.
 
Ik pis er altijd overheen.
 
Ik wilde eigenlijk niks zeggen, omdat het hierboven al vermeld is.
MAAR.... Je bent echt een achterlijke koekwaus als je naalden we hergebruikt.
Ook al heb je ze naar zeggen steriel gemaakt.Altijd nieuw!

Moet niet gekker worden zeg!

---------- Toegevoegd om 20:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:50 ----------




Zelfs voor melanotan is het NO GO.
Gewoon altijd nieuw.

Zat gasten die peptides, HGH, slin en bijvoorbeeld TrenA ED zetten. No way dat je dan ff 10 slinnaalden per dag gaat gebruiken, volgens mij ken ik bijna niemand die die dingen niet hergebruikt.
 
Hcg met slin naaldjes ... Dan hergebruik je de slin naald toch ook een paar keer?
 
Hcg met slin naaldjes ... Dan hergebruik je de slin naald toch ook een paar keer?
HCG zet je toch een of twee keer per week. Dat betekent dat je dan een spuitje meer dan een week bewaard?
 
HCG zet je toch een of twee keer per week. Dat betekent dat je dan een spuitje meer dan een week bewaard?


Ik zet zelf geen hcg. Dus ik weet niet hoe men het doet.

Maar ik lees hier altijd dat ze een spuit voltrekken en in de koelkast bewaren. En dan streeds 0,1 zetten. Dus ja, dan bewaar je het spuitje wel een paar weken lijkt mij.
 
beter 1 kwaliteitsnaald kopen waar je een jaar mee doet dan steeds die dingen weg moeten gooien

goedkoop is duurkoop he
 
beter 1 kwaliteitsnaald kopen waar je een jaar mee doet dan steeds die dingen weg moeten gooien goedkoop is duurkoop he
Wat denk je van een katheter met een automatisch doseersysteem met timer functie? Gewoon laden met een paar vials, kuurschema via USB uploaden en je hebt helemaal geen omkijken meer :cool:.
 
Wat denk je van een katheter met een automatisch doseersysteem met timer functie? Gewoon laden met een paar vials, kuurschema via USB uploaden en je hebt helemaal geen omkijken meer :cool:.

doe mee met het beste idee van nederland, en vraag je patent aan. Als je het allemaal in een rugzak inbouwt, doe er dan ook een blender bij met een lading melk/ water en verschillende poeders. als een soort koffiezet apparaat voor fitness zooi maar dan om op je rug mee te nemen.

en iets voor al je pillen die er as een ijsblokjes machine inzit.

en een mini koelkastje om andere dingen koel te bewaren.
 
Wat denk je van een katheter met een automatisch doseersysteem met timer functie? Gewoon laden met een paar vials, kuurschema via USB uploaden en je hebt helemaal geen omkijken meer :cool:.

en hem dan zo instellen dat hij je preworkout echt helemaal volrost met test susp

jongens de toekomst van krachtsport right here

iemand maak dit realiteit
 
Back
Naar boven