XXL Nutrition

Steriel Water gebruiken om HGH te mixxen.

Bezoekers in dit topic

HPLUSM

Novice
Lid geworden
11 apr 2019
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
113kg
Vetpercentage
10%
Mijn anti-bacterieel water is op en ik bestel meestal uit de UK dus duurt even 7 a 10 dagen voordat ik het weer in handen heb.

Mijn vraag is kan ik in de tussen tijd steriel water gebruiken om mijn HGH mee te mixxen? Steriel water v/d apotheek dat in ampules komt.

Wat ik heb gelezen is dat het alleen minder lang houdbaar is dan bacterieel 2 a 3 dagen max, dacht dat het ik even hier voor de zekerheid vraag.
 
Ik gebruik alleen steriel water van de apotheek.
 
Mijn anti-bacterieel water is op en ik bestel meestal uit de UK dus duurt even 7 a 10 dagen voordat ik het weer in handen heb.

Mijn vraag is kan ik in de tussen tijd steriel water gebruiken om mijn HGH mee te mixxen? Steriel water v/d apotheek dat in ampules komt.

Wat ik heb gelezen is dat het alleen minder lang houdbaar is dan bacterieel 2 a 3 dagen max, dacht dat het ik even hier voor de zekerheid vraag.
Dat is idd geen probleem je zegt het al zelf het is iets minder lang houdbaar.
 
Goeie vraag. Ik wil ook overschakelen naar steriel water gezien bac water moeilijker te vinden is en als je die dan vindt er een prijsje tegenover staat:rolleyes:
 
Niks mis met steriel water. Enigste nadeel is dat de injectie spots iets langer geïrriteerd zijn tov bac water.
 
Jahoor kan gewoon, wel jammer dat deze niet gewoon in 10 of 20ml tekoop zijn, die plastic is echt klote
 
Back
Naar boven