XXL Nutrition

Cutting with Zeenius 🤰🏻

Bezoekers in dit topic

Whoo deadlifts:heart:
:D:flexbiceps:
Fijn toch om eens buiten je comfort zone te trainen?
Na een tijdje lift je ze daar allemaal onder tafel :D.
Gewoon even tijd geven om te wennen aan de oefeningen en sterker te worden :).
was uitdagend maar wel blij dat ik het heb gedaan want nu ben ik over de drempel heen en kan het alleen maar beter gaan! en ja doe ik, de goal is natuurlijk om veel te kunnen liften! :D
Ik zag 2 x upper 4 x lower staan.. of heb ik dat niet goed gelezen? (ben meestal 3 uur van huis per training)
lol, je hebt gelijk. ik heb helemaal verkeerd gekeken. was onder de veronderstelling dat het ging om 3x pw maar eigenlijk is het gewoon 6x pw :roflol: :roflol: geen idee waarom ik dat dacht, waarschijnlijk omdat er 3 dagen op een pagina staat :p oeps, bedankt voor het aankaarten :D
ik maak deze week wel af qua dag 3 en denk dat ik vanaf volgende week toch maar een ander schema ga volgen want vind het toch maar niks eigenlijk :o ik denk er nog over na. misschien 5x5 stronglifts of 3x fb van jeff nippard
 
Deadlifts belastend voor onderrug?
WIE HAD DAT GEDACHT?!?!?!?!
 
Wow, RPE en deadlift hier. Powerlifter in wording.
 
besloten om te beginnen met 5x5 StrongLifts
18/11/19 - workout A

squat
5x5x20

deadlift - extra, om te kijken naar form etc
3x5x30

bench press
5x5x10 (ja, andere bar gebruikt, dus echt met 10kg gebankdrukt :o)

barbell row
5x5x20

het ging me beter af dan verwacht allemaal :)
met dank aan ProudPizza want zonder haar zou ik niet zijn begonnen, ze gaf me goede tips en liet me weten waar ik op moet letten :heart:
verder ga ik OHP van het schema vervangen door BP en op non-DL dagen ook 5x5 hipthrust doen voor de extra :peachy: gains

Wow, RPE en deadlift hier. Powerlifter in wording.
ziet er naar uit dat dat gaat gebeuren! :D
 
giphy.gif
 
Stronglifts :) Dat is het serieuze werk :) Vind het altijd tof om te zien wanneer meiden los gaan op dergelijke schema’s. Good luck & gains!
 
Lekker bezig! Kijk nu al uit naar de formcheck filmpjes. :wanker:
 
Stronglifts :) Dat is het serieuze werk :) Vind het altijd tof om te zien wanneer meiden los gaan op dergelijke schema’s. Good luck & gains!
thanks, ik ben ook benieuwd! :D
Stronglifts lekker bezig!!

Ohp vervangen disappoint
krijg barbell niet boven m’n hoofd want is te zwaar :o:( en als ik de lichtere barbells gebruik dan passen ze niet in een rack, dan moet ik het vanaf de grond doen en voelt ‘‘t net alsof ik clean & jerk doe :emo: dus later wanneer UB sterker is geworden door benchen zal ik het weer proberen!
Lekker bezig! Kijk nu al uit naar de formcheck filmpjes. :wanker:
:finger:
misschien ooit!
Die gaan allemaal prive naar mij, sorry gap

Perks van Zeenius dr bestie zijn :heart:
inderdaad :heart:
Balen, mocht je ooit in een goede bui zijn en je wilt graag delen. Shotgun
:roflol:
Stronglifts, dan ben ik IN.

Tijdelijk hoop ik? Evt. DB OHP?

Dat zijn goede gainz, ook nog werken aan chins en/of pull ups?

Succes!
leuk! welkom en bedankt :D
inderdaad tijdelijk omdat ik, zoals hierboven geschreven is als reactie op Sven, ik nog niet sterk genoeg ben voor de barbell :o met DB vind ik het zelf vervelend omdat unilateraal. maargoed, na paar weken weer eens proberen. eerst wat sterker worden :p
BW chins/pullups kan ik sowieso niet :o kan wel evt gaan proberen met assisted chin up machine, misschien wel een idee ja :)
 
Clean en jerk:roflol:. Je wilt je ohp sterker krijgen maar je gaat banken, no logic big Z. Gewoon dat stangetje van de grond afrapen.
 
heb nergens gezegd dat ik per se ohp sterker wil krijgen. enige wat ik sterker wil krijgen zijn the big three; SBD. ohp is daar gewoon een optionele toevoeging op :kiss:
 
OHP is echt een leuke als je de eerste keer die bar boven je hoofd krijgt :p.
Ik deed het ook pas na 1,5 jaar trainen voor het eerst, met een kleine BB van 12kg en amper 3x6 reps.
Maar als je'm regelmatig doet kan je best snel progressie boeken :).

Succes met het nieuwe schema, benieuwd hoe het je gaat bevallen!
 
Succes met Stronglifts ! In :)
 
Back
Naar boven